כמעט רבע מיליון ישראלים מתמודדים עם מחלת הפסוראיזיס בצורה כזו או אחרת.  מחלה זו אשר משפיעה על העור, יכולה להתבטא בצורות שונות. בין היתר, היא יכולה להפוך חלקים מהעור לאדום-סגול וכן היא יכול לייצר קשקשת על פני העור. אחת הבעיות איתה מתמודדים אנשים שיש להם פסוריאזיס היא, שלא מדובר במחלה שניתן לרפא אותה לגמרי. לא משנה באיזה סוג של טיפול בוחרים, הרי שהמחלה הזאת יכולה להשפיע ברמות שונות, היא באה לידי ביטוי בצורות מגוונות, אך אי אפשר לרפא אותה לגמרי. בדרך כלל הטיפול במחלה מתבצע באמצעות חומרים שונים, כולל משחות שיש בהן “זפת”, ומשחות שמכילות חומרים אחרים, אשר ניתן בעזרתן לנקות את העור, כמעט לגמרי אך לא באופן מוחלט. אך גם שימוש באותן משחות כחלק מאותו טיפול במחלת הפסוריאזיס הוא בעייתי, הסיבה היא, שמדובר בטיפול אשר אם הוא נמשך יותר מדי זמן, עלול לפגוע בעור מאחר ואותן תרופות מכילות חומרים שונים שגורמים נזקים. כלומר, מצד אחד מדובר במשחות שיכולות להקל על העור, מצד שני טיפול ממושך מדי יכול לפגוע בעור. לכן כשבוחרים לטפל במחלת הפסוריאזיס, צריך לדעת לבחון היטב מה הן האופציות שעומדות לרשותנו, מה בדיוק אנחנו יכולים לעשות וכיצד, על מנת להקל כמה שניתן לטווח הקצר והארוך. יש מי שבוחר לעבור טיפול רגיל, באמצעות תרופות ומשחות, אך כאמור זה לא בהכרח יעיל לאורך זמן וזה עלול להיות גם מסוכן. טיפול בפסוריאזיס - תמונות לפני ואחרי הטיפול | מרפאת צוף צמחים אופציה אחרת היא להיעזר בטיפול טבעי בפסוריאזיס. מדובר בטיפול אשר ניתן לעבור במספר צורות, למשל, אפשר לעבור אותו דרך חשיפה לשמש באזור ים המלח, יש צורך לשהות באזור זה מספר ימים, לספוג את השמש המקומית מצד אחד ומצד שני אפשר להשתמש גם בבוץ המקומי ובחומרים טבעיים אחרים לצורך טיפול בעור. כשמחליטים לעבור טיפול כזה, יש לקחת בחשבון שחשיפה ממושכת לשמש יכולה להיות גם היא מסוכנת, ולכן יש להקפיד לעשות את זה במינון נכון. אופציה אחרת של טיפול טבעי בפסוראיזיס, היא באמצעות משחות טבעיות, צמחי מרפא וחומרים טבעיים, אנחנו יכולים לבדוק מה מתאים לנו וכיצד אנחנו יכולים להיעזר באותן משחות ותרופות בהתייעצות עם הרבליסט בכיר.  

טיפול טבעי לפסוריאזיס - דרמזור  טיפול בפסוריאזיס SKIN FORMULA - צוף צמחים

  כל מטופל צריך להשתמש בסוג טיפול אחר על פי צרכיו ועל פי מידת המחלה שלו. זה לא יהיה נכון שמטפלים שונים ישתמשו באותן משחות ובאותו סוג של טיפול, שכן זה לא יספק תוצאה דומה. לכן, לפני שבוחרים במסלול טיפול מסוים, רצוי מאוד לפנות למטפל בכיר שמתמחה בטיפול טבעי בפסוריאזיס, כך ניתן לקבל את המענה המושלם למחלה. רצוי מאוד גם לקבל ממנו את הכלים הנדרשים לצורך הגנה על העור על מנת שלא להחמיר את המצב, אם לא נעשה זאת אז פעולות פשוטות שאנחנו עושים במהלך היום, כמו חשיפה לשמש, יכולות להגביר את עוצמת המחלה.    

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן