ניוון מקולרי  ADM –

AGE – RELATED MACULAR DEGENERATION

ניוון רשתית מקולרי הינו ניוון מרכז הראייה ובמקרים שכיחים מאוד הינו תהליך פגיעה ברקמות בעיין הנובע מהיבטים כרונולוגיים. מתוך כך, שכיחותה של המחלה גוברת אצל גילאי 60 ומעלה. 

התהליך, בתחילתו, יכול להיות “יבש” ובכך קיימת פגיעה מזערית בראייה אם בכלל אך חשובה ההבנה של עצירת הפרוגרסיה, שכן בעת ההבנה שקיימת תחילת פגיעה יש לטפל בה באופן מידי. כאשר AMD הופך ל”רטוב” הוא עלול לגרום לנזקים קשים עד כדי אובדן ראיה. מצב זה ניתן לטיפול דרך הזרקה ישירה של תרופות אל חלל העין. בעת שהניוון המקולרי רטוב קיימת צמיחה ללא פיקוח ביולוגי של הגוף אל רקמת כלי דם ובכך נגרמת דליפה אל הרקמות בתוך העין. הזריקות השונות מבקשות לגרום לשגשוג הלא מבוקר של כלי הדם להפסיק ובכך לעצור את פרוגרסיה המחלה. הדרך הטבעית מהווה כלי אדיר ממדים לסיוע.

אצל חולה בניוון מקולרי מתגלה ריכוז רב של חומר המכונה V.E.G.F שהינו גורם גידול וסקולרי אנדורולי שהוא חומר המעודד יצירת כלי דם חדשים בגוף.

לציין הגורמים והסיבות מגוונים, הן גורמים היקפיים וקיומיים אך גם נוספים בדומה לקרום ע”ש ברוך העובר תהליך של עיבוי רקמתי במהלך הזקנה ובכך קיימת פגיעה בשכבת הפיגמנט לנקז פסולת אל השכבה הדמית. בנוסף כמו שציינתי, קיימת גם פגיעה שמקורה ב RPE בהספקת חמצן.

הבעיה המקולרית יוצרת הצטברות של דרוזן שהינו משקע של שומן צהבהב ברשתית האופייני ל AMD.

אטיולוגיה

למצב הכרונולוגי יש תפקיד חשוב אך חייב “טריגרים מסייעים שליליים” בדומה לעישון, תזונה לא מיטבית, העדר אנטיאוקסידנטיים, לחץ נפשי, לחץ דם, נזק חיצוני מרדיקלים חופשיים, הצטברות רעלים, העדר נשימה תאית, העדר ניקוז פסולת מהעין ועוד.

חשוב לדעת

מתוך ההסברים הללו מובנת גם הגישה הטבעית בצוף צמחים המסייעת, הכוללת בין היתר, העשרת העין באנטיאוכסדינטים בריכוז נכון.

לסיכוםAMD – 

AMD הינה מחלת עיניים הגורמת לפגיעה בעין וזאת לאחר תהליך של ניוון רשתית ואף מוות של רקמה תאית הממוקמת במקולה שהינו שטח רקמות זעיר בעין אך בעל תפקיד חשוב מאוד. פגיעה באזור עלולה ליצור מגבלה קשה בראייה, בזיהוי ובנהיגה. במצב זה, וחשוב לשים לב לכך, נוצר ליקוי תפקוד ב RPE שהינה שכבת הפיגמנט ובכך נפגעת אספקת החמצן מאזור השכבה הדמית אל אזורים המכונים מדוכים וקנים.

ללא חמצן נוצר תהליך ניווני. בנוסף קיימת פגיעה מההיבט הכרונולוגי הגורם לפגיעה בניקוז פסולת מרקמות בעין.

הדרך הטבעית בצוף צמחים – ניוון מקולרי (AMD)

הזנת העין דרך מיצוי צמחים טבעיים ואנטי אוקסידנטים וזאת בשילוב של סיוע חיצוני דרך מגע, דיקור סיני, הזרמת חמצן, אשר לחלוטין יוצר סיוע והקלה במהלך המחלה ועל השלכותיה. קיימת חשיבות בזרימת חמצן ודם אל רשתית העין לריפוי האזור. האמצעים שעומדים לרשותנו בצוף צמחים מהווים כלי חשוב לסיוע בניוון מקולרי.

חשוב לא לראות רק בדיקור סיני אמצעי. אנו אכן נעזרים גם בדיקור סיני אך בשילוב תכנית מקיפה, הכוללת מגע, אדים, סיוע פנימי ועוד. הדיקור בלבד אינו מספיק.

הדרך הטבעית ב”צוף צמחים” משלבת מארג רב נתיבי אשר מעניק תהליך של  אספקת חמצן ודם אל העין וההקלה תורגש כבר בהתחלה.

חשוב לקבוע פגישת ייעוץ ואבחון!

לפגישת אבחון וייעוץ עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן