סרטן במיתרי הקול
CANCER OF VOCAL CORD 

גיוס כל הכוחות, הדרך הטבעית השלמה והמשלימה

סרטן – מבוא

סרטן הינו כינו לקבוצת מחלות המאופיינות בגידול והתפשטות ללא בקרה וריסון של תאי הגוף. גוף האדם בנוי מרקמות. הרקמות מורכבות מתאים. קיימות רקמות רבות ותאים רבים בחלקי גוף שונים. אל אף היותם באזורים שונים ואף מאופיינים בפונקציות שונות, מתפקדים התאים על פי חוק קיום פיזיולוגי וזאת גם כאשר הם מתפקדים באופן לא זהה. מתוך כך מתחדשים התאים באופן דומה וניתן להגדיר זאת כחלוקה המבוצעת דרך בקרה ופיקוח של הגוף.

לעיתים יכולת הפיקוח של הגוף מוגבלת ובכך תהליך התחלקות התאים משתבש ונעדר שליטה. ללא ביקורת ושליטה הופכים התאים לסוג של ישות עצמאית ומתחלקים ללא ביקורת ופיקוח של הגוף. מתוך כך התרבות התאים הופכת לגוש המכונה גידול. הגידול יכול להיות שפיר או סרטני. גידול שפיר אינו בעל יכולת התפשטות לחלקי גוף שונים אך עלול לגדול באזור בו הוא קיים.

נטורל ויז'ן - החזון הטבעי לסיוע במחלות הסרטן

הדרך הטבעית המשלימה, המסייעת והתומכת במחלות סרטן בשילוב עם הרפואה הקונבנציונלית.

מצב זה אכן מבקש התייחסות קלינית שהרי הלחץ על איבר מסוים עלול ליצור הפרעה. הגידול הסרטני מאופיין בתאים בעלי יכולת התפשטות ובכך פלישה וחדירה לרקמות סמוכות ורחוקות תוך פגיעה קשה ביכולתן. לגידול הסרטני יש יכולת לשלוח גרורות וזאת דרך ניתוק התאים מהגידול הראשוני והעברתם דרך כלי הדם והלימפה לאזורים רחוקים. באזורים החדשים עלול הגידול ליצור מושבה ולגדול. הסרטן הינו מחלה של תאי הגוף. הגורמים לסרטן רבים ומגוונים וכן קיים מספר רב של גידולי סרטן אופייניים.

הטיפול בסרטן בבית הקול או מיתרי הקול חייב הבנה שמיתרי הקול הינם שתי רקמות ריריות שצבען לבן ומתוחות באופן אופקי משני צדי בית הקול. בית הקול נמצא באזור העליון של קנה הנשימה. צבען לבן שכן יש מחסור בסירקולציה הדמית באזור.

 לציין שלמערכת החיסון יש תפקיד רב משמעות בטיפול בסרטן ובאי הישנות אך הכלי היחיד העומד לרשותה הינו זרימת דם לאזור. לציין שרצונה של מערכת החיסון להילחם בתאים ממאירים מבקש אמצעי תיעול של תאי החיסון להגעה אל המוקד הממאיר. מתוך כך חשוב לתת משמעות קלינית טבעית לנושא שהרי רקמת מיתרי הקול אינה משופעת בזרימת דם.

הדרך הטבעית בקליניקה בעלת כלים רבים לכך. עישון סיגריות, למשל מהווה גורם סיכון רב משמעות שכן הוא פוגע, וזאת דרך חמצון (לא חמצן) באזור העדין הזה, הווה אומר, שחשוב מאוד ליצור תהליך אנטי אקסידנט למיגור פעילות חמצון של הרדיקלים החופשיים וגם בנושא זה הדרך הטבעית חשובה מאוד. הגידולים במיתרי הקול הינם מסוג תאי קשקש. לציין שלמיתרי הקול יש ממברנה פיברו אלסטית הממוקמת מתחת לשכבה העליונה ובכך מונעת התפשטות לרקמות נוספות וזה חשוב שכן היכולת של הרפואה הטבעת רבה מאוד במצב זה. השילוב בין הדרך הטבעית לקונבנציונאלית הכרחי ודרמטי.

אני מציין זאת שכן הטיפול הרגיל הינו ניתוחים, הקרנות, כימותרפיה וביולוגי ולחלוטין מעניק לגוף ולאזור הגידול את כוח הריפוי. הקרנה לאזור מיתרי הקול הינה טיפול ברדיותרפיה וזאת לשם פגיעה בתאים בעת התחלקות בלתי מבוקרת. התאים הסרטניים במיתרי הקול אכן נפגעים על ידי הקרינה. תא בריא יכול להתחדש ורק הגוף ויכולותיו החיסוניים מבצעים זאת. הקרנה באזור הצוואר חשובה.

וודאי שחשוב ליצור תהליך לחיזוק מערכת החיסון וברור שהרפואה הרגילה חשובה. לכן חשוב גם לתת את הדעת לתזונה מיטבית יותר, הגנה על האיזון הכללי, ניקוי רעלים וחיזוק מנגנוני ההגנה, שיפור מערכת העיכול, אך גם שיפור המצב הנפשי וכמובן התייחסות ספציפית הן לתהליך הממאיר ואי ההישנות והן למנגנוני ההגנה של הגוף.

מתוך כך חשוב לי להעניק מסר שמשמעותו היכולת ליצור כלים לטיפול משלים, טבעי ונכון וכן את ההכרח שחשוב ליצור השתתפות פעילה ונכונה ולא רק המתנה לטיפול הרגיל. חשוב לתת את ההבנה שהרפואה הרגילה לחלוטין הינה תהליך חשוב. אך יש לגייס עוד כוחות דרך הסיוע הטבעי. חשוב ליצור תכנית מקיפה מושכלת ומותאמת. ליצור הבנה שבהחלטה בריאותית אין תשובה נכונה אחת כי אם מספר תשובות.

ההיבט הבעייתי בסרטן מיתרי הקול הינו שהגידול למעשה מחולל את עצמו. כוונתי, שמה שהשתבש הם התאים של הגוף. אין פולש חיצוני או אורגניזם זר. זה מצב עם רצון משלו. מצב בו הסרטן היה פוטנציאל והתגבש במצב נטול תסמינים והפך להיות פעיל ובכך יצר אוסף של תאים המכונים גידול. ברוב המקרים, חשוב לשים לב, הוא מוכנע ע”י מנגנוני החיסון של הגוף ונעלם. במקרה הזה מצליח הגידול להתגבר על שומרי הסף. כלומר, משהו במנגנוני ההגנה נחלש ונוצר תפקוד לקוי של תא ממאיר. מתוך כך חשוב להבין שהטיפול הטבעי אמור להעניק לגוף את הכלים לחיזוק ושפעול מנגנוני ההגנה שהרי בעת זו הם מבקשים כוח לחימה וזאת נעשה.

תא סרטני נוצר ומאופיין בכך שאינו נשמע לפיקוח הגוף ובכך יחסי הגומלין שלו אל מול סביבתו איבדו את ההיררכיה הנכונה. תאים סרטנים, מגלמים במהותם דרמה קלינית בכך שהם מתפתחים לאורך זמן רב. בכל פעם מתגלה מצב מדהים שתחכומו של התא גובר והוא יוצר, בדומה לחיידקים, עמידות לטיפולים.

את הטיפול בסרטן מיתרי הקול אני אכן מכנה “גיוס כל הכוחות”. הקרב מול בעיה ממארת אינו סוג של התנהלות כנגד בעיה בחלבון או מוטציה סרטנית כי אם מלחמה אשר יש בה חזיתות רבות שאותן חשוב לתקוף בכל הצבא האפשרי שנמצא תחת ידינו.

 השילוב בין הדרך הטבעית לקונבנציונאלית חשובה

 

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וטיפול טבעי?
לשיחת ייעוץ טלפוני חינם - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וטיפול טבעי?
לשיחת ייעוץ טלפוני חינם - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

נטורל ויז'ן - החזון הטבעי לסיוע במחלות הסרטן

הדרך הטבעית המשלימה, המסייעת והתומכת במחלות סרטן בשילוב עם הרפואה הקונבנציונלית.

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן