קולות של הטבע

V.F.N

צרידות, בצקת במיתרי הקול, כאבי גרון, דלקת גרון, בעיות גרון, חולשת מיתרי הקול, טיפול במיתרי הקול וליחה לזמרים, מרצים, מורים ולכל בעיה במיתרי הקול ובגרון, בעיות גרון

VOICE FROM NATURE

פיתוח ייחודי מבית היוצר של “צוף צמחים” לטיפול טבעי באיכויות הקול, צרידות, ליחה, שיקום, שמירה, דלקת במיתרי הקול, בצקת במיתרי הקול ועוד

פורמולות וטיפול בהתאמה אישית

 

VOICE FROM NATURE הינו טיפול במיתרי הקול לזמרים, מרצים וכל בעיה במיתרי הקול ובגרון. טיפול מונע, כהכנה לקראת הופעה, הקלטה או הרצאה וכדומה אך גם ככלי עזר חשוב וטבעי בעת ההופעה וההרצאה ובנוסף טיפול טבעי ויעיל במצב קיים, כרוני ואקוטי של ליחה וצרידות, דלקת בוושט, טיפול בליחה המהווה בסיס לצרידות המשבשת את יכולת השירה והדיבור. כאמור, הפורמולות השונות מהוות גם כלי טיפול טבעי במצבים אקוטיים של צרידות, ליחה, דלקת או בצקת במיתרי הקול.

קיימים צמחי מרפא רבים המשמשים כלי עזר חשוב לזמרים ולכל מי שעושה שימוש בקולו הן למניעה והן לטיפול אקוטי. הרפואה הטבעית בכלל ורפואת צמחי המרפא בפרט מהווה כלי טיפול ומניעה אדיר ממדים. שימוש קבוע מסייע לטיפול בכמה מובנים וכוונתי גם לאסטרטגיה הטיפולית אך גם למניעתית. טיפול בצמחי מרפא הינו אמצעי חשוב לכל אמן בשירה, הופעה, אימון והקלטה באולפן.

השימוש בצמחי מרפא חייב ליצור סינרגיה המכילה באופן מושכל את תכונות הצמחים שאפרט. מגוון צמחי המרפא רב ואנו, ב”צוף צמחים” חייבים ליצור, מתוך מגוון הצמחים, את מארג הטיפול הנכון ביותר. חשוב גם להעניק מענה לבעיה במיתרי הקול וזאת לאחר מאמץ רב של מיתרי הקול והנשימה. לדעתי, השילוב יהווה כלי טיפול ייחודי כחלק אינטגרלי בכל הופעה והרצאה וטיפול בצרידות אך גם שמירה של איכויות הקול. אין כיום ערכה טבעית כל כך מגוונת ורבת התוויות. השימוש בצמחי המרפא הינו מארג טיפול רב מערכתי שהרי לבעיית קול אין קיום עצמאי. כוונתי שהן נובעות מהתפתחות התלויה בגורמים, סיבות ותנאים. כך חשוב לראות זאת.

 

VOICE FROM NATURE

 

ליחה, צרידות, בצקת, דלקת גרון וושט

מניעה וטיפול

טיפול מונע לפני הופעה או הרצאה או כל שימוש במיתרי הקול. טיפול במצבים של צרידות וליחה וכן בעת ההופעה. מתן מענה טבעי לזמרים וזמרות או כל מי שקול הינו כלי עבודתו ואמונתו.

 

הסבר אנטומי

אנטומיה – מיתרי הקול וצרידות

הגרון הינו מבנה סחוסי המוחזק דרך שרירים. רקמת מיתרי הקול מונחת מעל השלב העליון של קנה הנשימה.  מיתרי הקול נראים כשתי רצועות או שני קווים לבנים כאשר דרכן עובר האוויר בעת תהליך הנשימה. מתוך כך, הנשימה חשובה מאוד וכן השימוש בצמחי מרפא המיועדים גם לנשימה.

צמחי המרפא מבית היוצר של “צוף צמחים” הינם סינרגיה טיפולית רבת עוצמה לאיכות מיתרי הקול, שימורם והטיפול בהם. מיתרי הקול בנויים משלוש שכבות. השכבה הרירית, השכבה הגידית ושכבת השריר. למיתרי הקול תפקיד בהפקת צלילים, שירה ודיבור אך גם מניעת חדירה של גופים שונים ובנוסף יש להם תפקיד חשוב במערכת הנשימה. מתוך כך, הטיפול והפיתוח שלנו דרך צמחי מרפא מלווים בקורס חשוב דרך קלסרים לתרגול נכון של נשימה. מתוך כך וודאי שעישון סיגריות לזמרים וזמרות הינו מקור לנזק קשה שהינו המסוכן ביותר והגרוע ביותר. בעת עליית הלחץ של בית החזה או גם הבטן ובמאמץ קיימת השפעה על מיתרי הקול.

בזמן הוצאת קול ושירה מתקרבים המיתרים אחד לשני וכאשר אנו שואפים אוויר הם נסגרים לכן תרגולי נשימה יוגיים כפי שאקפיד לתת לך ואשמח להעביר לך תרגולים, חשובים. מעבר האוויר בין מיתרי הקול מהווה בסיס לתנועה של הרירית במיתרים, הן למעלה והן למטה. מתוך כך, מיתרי הקול קרבים אחד אל השני והתנועה שנוצרה מפיקה קול שירה, דיבור, הרצאה וזימרה. כאמור, אנו אכן עדים לכך שעישון סיגריות, גראס, העדר ספורט, לחץ ועוד מהווים פגיעה בלתי הפיכה לזמרים. ההרגלים הבריאותיים חשובים.

לזמרים ומרצים קיימת בעיה שהופכת לעיתים לכרונית וכוונתי צרידות, אי נוחות בגרון, ליחה, כחכוחים חוזרים, שיעול, רצון לסלק מהגרון גורמים שונים, כאבים, לחץ בגרון, קושי לשיר, לדבר ולהתאמן. מתוך כך, קיימת דלקת כרונית בגרון ובמיתרי הקול (ACUTE LARYNGITIS) דבר אשר הופך להיות דלקתי כרוני, הן זיהומי (ויראלי וחיידקי) והן לא זיהומי.

מיתרי הקול מאבדים מצורתם וקשה להם לנוע ובכך נחלשים. צמחי המרפא והפורמולות הייחודיות שלנו מונעים ומטפלים ולא מאפשרים להגיע ל CHRONIC LARYNGITIS הצרידות נובעת משינויים מבניים ותפקודים במיתרי הקול ובשכבות ובעיקור בשכבה הרירית הנפגעת גם על ידי סיגריות, אוכל לא בריא, העדר חמצן ועוד וכן חומציות יתר.

הצרידות יכולה להיות נוירולוגית, טראומטית (עומסי שירה ודיבור), פסיכולוגית, אנדוקרינית, לאחר זיהום, העדר כשירות נכונה ועוד. צמחי המרפא שלנו, וזאת דרך סינרגיה נכונה יהוו כלי למניעת בעיות, טיפול, שיקום ואיכות של יכולת השירה, ההרצאה והדיבור.

 

VOICE FROM NATURE

התוויות הפורמולות

  1. פורמולות לטיפול בליחה הגורמות לשיבושי קול, דיבור ושירה.
  2. פורמולות למניעה ולהכנה לקראת הופעה, שירה, אימון, הרצאה, שיחה אך גם כשימוש יומי ומונע
  3. פורמולה לצרידות אקוטית וכרונית
  4. פורמולה לאחר הופעה לשיקום ומניעה
  5. פורמולה לשימוש בעת הופעה
  6. הנחיות מובנות דרך דפי הסבר ותרגול
  • תרגול נשימה ייחודית
  • תזונה מיטבית
  • פעילות גופנית
  • הנחיה לתזונה נכונה לפני הופעה

התכשירים מגיעים בכמוסות, מיצויים, תרסיס לגרון ואפשרות לכמוסות מציצה.

כל הפורמולות מבית היוצר של “צוף צמחים”.

אנו לא משווקים תרופות מדף סינטטיות במסווה טבעי לחנויות, פארמים או בתי טבע ואף לא דרך האינטרנט כי אם למטופלנו, למרפאות ומטפלים בלבד, בארץ ובחול, תחת הסמכה ודיאגנוזה בלבד.

הפורמולות מיוצרות מהצמחים הטבעיים והאיכותיים ביותר תוך שימוש בחומרי גלם מעולים ובסטנדרטים גבוהים. הצמחים באיכות גבוהה ובהתאם לתקנים המתקדמים בעולם. אנו מבססים את ייצור המיצוי מהצמח דרך שילוב של שיטות מסורתיות ומודרניות להפקת פורמולה מרוכזת, איכותית ויעילה.

תכשירי “צוף צמחים” הינם באישור ופיקוח של משרד הבריאות. הפורמולות מיוצרות במפעל תחת בקרה של מערכת ניהול איכות אינטגרטיבית וזאת תחת דרישות GMP, HACCP, I.S.O 22000 ובהשגחת בד”צ חתם סופר.

אנו מחויבים לאיכות בעלת שם ארצי ועולמי וטיפול מקצועי בכל צמח וחומרי הגלם הנובעים ממנו ובאהבה לטבע.

ייצור הפורמולות, החל מגידול הצמח עד הבקבוק והכמוסה מבקש תהליך מיומן ומקצועי ושמירה על החומרים הפעילים וההשפעה של כל צמח וצמח. אכן, שיטה זו ייחודית לצוף צמחים בלבד.

צוף צמחים הינו מרכז הייצור היחיד בישראל לצמחי מרפא ותוספי תזונה ומרפאה המעניקה בעבורכם את האיכות הגבוהה ביותר ולא דרך שווקים ואינטרנט כי אם מענה רפואי טבעי, מושכל, נכון ומותאם עבורכם.

צוף צמחים הינה בעלת ניסיון קליני הרב ביותר בישראל ומתוך כך הבנה מקצועית על אופן פיתוח צמחי המרפא ותוספי התזונה.

VOICE FROM NATURE

להלן תכונות צמחי המרפא להרכב הפורמולות

  1. צמחי מרפא מרככים / מלחלחים (DEMULCENT)

הצמחים הללו ישמשו לפירוק, שבירה, מסוס והפיכת הליחה לנוחה ליציאה. הצמחים גם מוסיפים לחות עדינה במצבים של גירוי יבש. הצמחים מכילים מוצילגים המשמשים לריכוך ליחה קשה.

 

  1. צמחי מרפא מייבשי לחות

צמחים אלו משמשים לייבוש, ניקוי וסילוק הליחה הקיימת אך במרקם נוזלי, לבן ושקוף. בעת שקיימת לחות מיותרת בגרון, במיתרי הקול ובריאות. הצמחים הללו מייבשים.

  1. צמחי מרפא מכייחים אקטיביים (EXPECTORANT)

צמחים המעניקים אפשרות קלה מאוד להוצאת הליחה. הצמחים מכילים ספונינים הגורמים לגירוי בריא של הרקמות הריריות ומדללי הפרשות וליחה.

  1. צמחי מרפא מכייחים ארומטיים

שהרי ארומה בצמחי מרפא מחטאת, מכייחת ואנטי דלקתית ובצקתית. הצמחים מכילים ריכוז של שמנים נדיפים. לשמן הנדיף יש מבנה מולקולרי קטן ולכן נספג מהר אל המיתרים והגרון ומבצע חיטוי חשוב.

  1. צמחי מרפא נוגדי עווית (ANTI SPASMODIC)

זאת כאשר הליחה המרובה “חונקת” את מיתרי הקול ומפריעה לנשימה.

 

  1. צמחי מרפא נוגדי שיעול

הרי רפלוקס השיעול פוגע במיתרים ומפריע לשירה והופעה. הצמחים הללו מדכאים את רפלוקס השיעול.

 

 

ניצור סינרגיה טיפול דרך מגוון של צמחי מרפא ואני מפרט את חלקם

 

EVPHRASIA

MARRUBIUM

PIMPINIELLP

LACTUCA

PRUNUS

LORELIA

MENTHA

EVCALYPTDS

SCCTELLARIA

HYDRASTIS

INULA

THYMUS

ALTHEA

CETRARIA

DROSERA

PLANTAGO

ULMUS

VERBASCUM

ועוד מגוון צמחים

פיתחנו את הפורמולות הבאות:

  1. טיפול בליחה הגורמת לשיבושי קול: תרסיס צמחי מרפא למיתרי הקול הן כהכנה לפני הופעה או אימון, הקלטה והן כטיפול.
  2. מיצוי צמחי מרפא לליחה אשר גורמת לליקוי תפקוד במיתרי הקול.
  3. פורמולה לטיפול בעת ההופעה.
  4. מיצוי לטיפול אקוטי במצבי חולי וצרידות, דלקת במיתרי הקול ועוד.

כל התכשירים מפני ליחה ומכילים את הרכיבים הפעילים הטובים ביותר.

 

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן