דרך טבעית לאיזון רב מערכתי במצבי חרדות ואי שקט

דרך טבעית המסייעת בחרדות ובמצבים של תסמיני חרדות, סטרס, אי שקט פנימי, דכדוך, הפרעות שינה, קשב וריכוז וכדומה

לעיתים משהו בנו מתערער. מעת לעת אנו חשים מצבי חרדה, דכדוך ואי שקט פנימי. חווים ימים בהם עלטה אופפת אותנו ותחושה של חוסר משמעות וריק קיומי מאפיינים את חיינו.

יש והלחץ המתמשך כל כך טבוע בנו עד כי הופך הוא למתח כרוני עיקש המודיע על הימצאותו בכל רגע ורגע והתסמינים הפיזיים המלווים את המתח המצטבר הופכים מזרם חלש, לנחשול מאיים.

אנו חשים שדבר לא ניתן לעשות והמתח שבנו לעולם לא יעזוב אותנו בדומה לגזרת גורל אשר אינה מאפשרת לנו לממש את זכות קיומנו לשלווה, שקט ונינוחות נפשית.

בחלוף הימים והשבועות הופכים ימי העבודה ושגרת היום לקשים יותר, בתוך כך הריכוז מתערער, המוטיבציה לעבודה נמוגה ואנו חשים עייפות רבה, בעיות בעבודה, דבר הפוגע בפריון ומוסר עבודתנו ויכולתנו להשלים את עצמנו. אנו חשים גם שגופנו בוגד בנו בכך שהפך להיות נתון למרות עריצותה של ההכרה ומפל מחשבותיה.

אנו חיים בעידן שניתן לכנותו “עידן המתח והדכדוך

הפרעות בדומה לחרדות, תסמיני חרדות, פוביות, דיכאון, דכדוך, הפרעות קשב, הפרעות שינה ועוד מוגדרות כבעיות המשבשות קשות את חדוות הקיום וגורמות למחלות קשות.

אנו חיים גם בעידן של סביבה גדושה ברעלים מסוגים שונים, פיזיים ומנטאליים, חיצוניים ופנימיים.

חשופים לאוויר מזוהם למזון קלוקל, פיח וכן מתחים חיצוניים ופנימיים. בזמנים אלו אנו שמים את מבטחנו ברפואה הקונבנציונלית המחולקת לסוגים שונים של התמחויות. כל רופא מומחה מבין היטב את תחומו ואכן רואה זאת מנקודת ראות ספציפית אך לחלוטין לא הוליסטית. 

הדרך הטבעית אינה מביטה בגוף כאל מבחר חלקים שונים ועצמאיים.

הדרך הטבעית מביטה בגוף כשלם וביסודות הבעיה.

הדרך הטבעית במצבי חרדה ואי שקט

הדרך הטבעית מביטה אל התהליך בבעיות של חרדות ודיכאון כערב רב של גורמים ותנאים אשר מהווים בסיס אחד שהינו: בעיית איזון. שיטתי לסיוע בחרדות, התקפי חרדה, ומצבי לחץ  מהווה נתיב תמיכה והזנה של הגוף השלם בכלל והמערכת העצבית בפרט לעזרה במצבי נפש מטרידים, מעיקים וקשים. מערכת העצבים סבוכה, חשובה ורבת חקר ומהווה את אחת המערכות הפונקציונלית ביותר בגוף.

מערכת העצבים ממונה על תפקוד הגוף כולו לפעילות מיטבית. על אף יעילותה הרבה מהווה היא מוקד להתפתחותן של בעיות רבות. הליקויים השונים נובעים מערב רב של גורמים ותנאים. הבעיות בדרגות החומרה השונות אינן שד מאיים הפולט אש וגופרית כי אם מקבץ של גורמים ותנאים, פיזיים ונפשיים, אשר ניתן להתמודד איתם.

בעיות בדומה לאי שקט נפשי, דכדוך, דיכאון, חרדה ותסמיניה, בעיות שינה, דמנציה, הפרעות קשב, ועוד, נובעות ברובן מאי איזון הקיים במערכת העצבים המרכזית וההיקפית ועל אף רצוננו להבין כל בעיה בנפרד, נובעות הן ממקור של חוסר איזון שמשמעותו, העדר הרמוניה בין הגוף, הנפש וסביבת הקיום. מקבץ תגובותינו ואיכויותיהן אל מצוקות החיים קובע את איכות חיינו.

סובלים מלחץ נפשי בתקופת האחרונה?

ערכת צמחי מרפא מבית המרקחת של הטבע 

3 פורמולות היוצרות סינרגיה טבעית

לטיפול יעיל ומהיר במצבי לחץ קשים,
דיכאון, סטרס, חרדות, חוסר איזון ואי שקט.

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לפגישת אבחון וייעוץ עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן