כאבי ברכיים אוסטאונקרוזיס AVN

כאבים או פציעה במפרק הברך מהווים סוג של משבר קשה מאוד לאדם אשר חווה זאת. מפרק ברך כואב הינו הפרעה קיומית ואינו מאפשר לנו לחיות את חיינו כיאות. הברך הינה יסוד לתנועת הגוף ובעת היותה פגועה אינה מאפשרת לנו הנאות ופעולות קיומיות רבות ובסיסיות. פעולות פשוטות בדומה להליכה, עליה וירידה במדרגות, ישיבה ועוד מהוות פעולות פשוטות אך בבעיות ברך הופכות לכואבות ומורכבות. חשוב לציין שברך כואבת, פגועה ומוגבלת משפיעה על תפקודו של הגוף כולו בכך שאין האדם פגוע הברך יכול לשמור על כושרו האירובי ויוצר לעצמו ליקויים נוספים וכאבי גב ורגליים.

טיפול טבעי בכאבי ברכיים אוסטאונקרוזיס

האבחון והטיפול בבעיות ברך חייב להיות מדויק ובעל מידע רב. אסור ליצור השלמה עם כאבי ברכיים. הדרך הטבעית קיימת מזה אלפי שנים ומודעת לכך שלגוף יש יכולות ריפוי אדירות אשר ניתן דרכה ליצור הקלה רבה.

הדרך הטבעית בקליניקה צוף צמחים מהווה את נתיב חשוב ב AVN וזאת דרך פרוטוקול מושכל ומותאם באופן אישי אשר מניב תוצאות דרמטיות כבר בתחילת הדרך.

ברך – אנטומיה

הברך נועדה ליצור תנועה על ציר אחד בלבד אך למרות זאת מאפשרת לגוף תנועתיות רבה ואף יכולת במישור האופקי. כוחו של הגוף במצבים של קפיצה, האצה, הליכה וריצה נובע מקבוצת השרירים הנמצאים מעל ומתחת הברך. מתוך כך אנו למדים שהברך נושאת משקל שהינו פי 5 ממשקל הגוף. הברך הינה המפרק הגדול ביותר בגוף ובדומה לאצבעות ולמרפק היא מפרק צירי, הווה אומר – מפרק שנפתח ונסגר כמו דלת ולא כמו מפרק “עלי ומכתש” המאפשר תנועת סיבוב גדולה.

העצמות בסביבת הברך מאפשרות מבנה יציב בדומה לעצם הירך, עצמות השוקה, השוקית והפיקה.

עצמות אלו מחוברות באמצעות רצועה צולבת בתוך מפרק הברך ובצידה ומספקות יציבות והגבלת טווח התנועה. שרירי הרגל מחוברים לעצמות באמצעות גידים.

הקשר בין עצם הירך לשוק מתאפשר ללא שחיקה וזאת דרך הסחוסים ושני המניסקוסים.

לציין שהסחוס והמניסקוס אינם היחידים המגינים על הברך: יש גם את הבורסיטיס (אמתחת) שהינו שק קטן בעל רקמה סיבית המלאה בנוזל ושק המכונה קפסולה המלא בנוזל המקיף חלק רב מן המפרק תוך ריפודו ברקמה המכונה סינוביאלית.

תיאור חלק מהעצמות בסביבת הברך

עצם הירך FEMOR – מחברת אגן לברך. תפקידה הינו העברת ופיזור משקל הגוף העליון אל האזורים הקטנים יותר.

הפיקה (PATELLA) מתחברת לעצם הירך ולעצם השוקה (TIBIA) המעבירה את משקל הגוף מן הירך אל כף הרגל.

השרירים בסביבות הברך

השרירים המתחברים אל הברך מהווים גורם מייצב אך גם דינמי. בדומה לשריר הארבע ראשי, שריר החייטים, השריר בין הברך, הדו ראשי של הירך, החצי גיד והחצי כרומי, התאומים ועוד.

השרירים מתחברים באמצעות גידים המחברים את השרירים אל העצמות. הרצועות מחוברות זו אל זו אחת מכל צד של הרגל ושתיים במרכז מפרק הרגל.

הסחוס, האמתחת והסינוביה

עצמות מפרק הברך מוגנות ומרופדות ברקמה סחוסית. רקמת הסחוס ספיגה וגמישה ומהווה תרכובת הנמצאת במניסקוס ובמפרקים. המניסקוס דומה לגומי חזק המספק ריפוד הכרחי למפרק לתנועה טובה יותר ולייצוב רב יותר. הסחוס במפרק מרפד את קצות העצמות, סופג זעזועים ומעניק ריכוך לתנועה טובה יותר. הסחוס מועד לפגיעות רבות ובעל יכולת שיקום קטנה. הבורסה או האמתחת הינה שקיק מלא בנוזל ונועדה להקטין חיכוך ובעת גירוי חזק מידי עלולה להתנפח. הסינוביה היא מעיין קופסה ששכבתה הפנימית היא קרומית ומכונה סינוביאלית והיא מלאה בנוזל, דבר המאפשר תנועה חלקה והספקת חומרי מזון לחלקי המפרק הפנימי.

הדרך הטבעית הינה שמרנית בכך שאין היא עושה שימוש בתרופות נוגדות דלקת קונבנציונליות והתערבות כירורגית. הדרך הטבעית מהווה יסוד אלטרנטיבי אך גם משלים לבעיות ברכיים. נתיבי הדרך הטבעית הינה דרך מארג סינרגי בדומה לעיסוי, תכשירים חיצוניים. רפואה סינית, דיקור, דרך טיפול יפנית דרך YNSA, מיצוי צמחים טבעיים, תנועה ותרגולים יומיים בבית.

AVN אוסטאונקרוזיס

AVN אוסטואונקרוזיס הינה תהליך פגיעה במפרקים המתבטא בפגיעה ואי זרימה בכלי הדם המספקות את התזונה לעצם. מתוך כך, ירידה בהספקת התזונה הדמית גורמת למות תאי עצם ופגיעה במוח העצם. 

אטיולוגיה – גורמים

  • הפרעות בזרימת הדם
  • טראומה מפרקים בברך
  • פגיעה בעצם ומפרק הירך
  • אוסטיאופורוזיס
  • עישון
  • לחץ חיצוני
  • תסחוף
  • מקור אדיופטי (לא מובן)
  •  ועוד

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן