אנורקסיה – הפרעות אכילה

טיפול בהפרעות אכילה 

הדרך הטבעית הינה אחת משיטות הסיוע החשובות לטיפול בכל בעיה קטנה כגדולה, פיזית או נפשית, חמורה או פחות חמורה. הדרך הטבעית ממריצה את מערכות הגוף השונות ומסייעת לריפוי, הקלה והתמודדות. הדרך הטבעית משלימה אך גם אלטרנטיבית בכך שמהווה שיטה חשובה לחיזוק הגוף, השבת האיזון הפנימי, הנפשי, הרגשי או הפיזי, המרצה חיסונית וסיוע כללי.

הדרך הטבעית מהווה גם את אחד הנתיבים לסיוע והתמודדות בבולימיה ואנורקסיה נרבוזה. הדרך הטבעית הינה נטולת תופעות לוואי וזאת תוך גישה הרואה את השלם, הווה אומר את האדם ולא רק את הבעיה. הדרך הטבעית מקובלת כיום בכל העולם לסיוע והתמודדות עם כל סוגי הפרעות האכילה הקיימות.
הדרך הטבעית מהווה את אחד מעמודי התווך בגרמניה, באנגליה ובכל אירופה וכן בקנדה, ארצות הברית וכמובן גם בארצות העולם השלישי.

בקליניקה של צוף צמחים קיים ריכוז גדול ורציני של מיצוי צמחים טבעיים ומגוון נתיבי טיפול. הדרך הטבעית מעניקה גישה אשר לא מהווה גורם המתנגד לגוף ולדרכיו הייחודיים באנורקסיה נרבוזה.

הפרעות אכילה אנורקסיה נרבוזה ובולימיה

הפרעות האכילה נובעות מגורמים ותנאים רבים אך גם, בן היתר, ממצבים של דימוי עצמי, דימוי גוף והשמנה לא מאוזנים. החולים בתופעה זו נמצאים בדרגות חומרה שונות וזאת בהתאם, בן היתר לאישיותם. במצב זה נוצרת אכילה בלתי מבוקרת ולאחר מכן הקאה וזאת דרך אמצעים נוספים בדומה לתרופות משלשלות. גם מצבים של העדר רצון מוחלט או חלקי לצריכת מזון מהווה חלק בלתי נפרד מבעיה זו. בכל מקרה מדובר תמיד בעמדה לא נכונה, לא בריאה לא מאוזנת וכפייתית למזון.

אנורקסיה נרבוזה שכיחה אצל נערות בגיל ההתבגרות ואצל נשים צעירות. הפרעת אכילה זו יוצרת תהליך קשה של הרעבה עצמית, איטית ומכוונת תוך ראיה לא נכונה של גופך. על אף הרזון הן עדיין חשות את עצמן שמנות. במקרים רבים האכילה הופכת להיות לכפייתית וזאת כדי לרצות את בני המשפחה. תסמינים רבים מופיעים בדומה להורדת משקל, חולשה, עייפות אך גם מצבים של פגיעה במחזור, בהיווצרותן של מחלות קשות ואף מוות.

בולימיה נרבוזה הינה הפרעת אכילה שכיחה ופוגעת גם באוכלוסייה בוגרת יותר. במהלך הפרעה זו נוצר דימוי גוף מעוות וזאת תוך נקיטת מחזוריות של אכילה והקאה. ההפרעה עלולה להימשך שנים מבלי שמישהו יבחין אך זאת עד הגעה למצבי גוף ונפש קשים ביותר. הדרך הטבעית מעניקה את היכולת לחזור למסלול חיים בריא דרך נתיבים שונים ודרך פיתוח הרגלי חיים אחרים.

נתיבי הטיפול

  1. מיצוי צמחים טבעיים – מיצויים וכמוסות מותאמים אישית
  2. תזונה המותאמת אישית כשלב הראשון לרצונו המלא של המטופל דרך הנחיות ומעקבים.
  3. מגע ודיקור סיני  – שהינו רב משמעות בעל עוצמה דרמטית וסינרגית.
  4. שימוש בתוספי תזונה באופן מושכל (ויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיוניות).
  5. שיטות הרפיה ודמיון מודרך.
  6. ארומתרפיה.
  7. פעילות גופנית מותאמת.

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן