לוקמיה מיאלואידית חריפה – AML

הדרך הטבעית השלמה: ACUTE MYELOID LEUKEMIA

מבוא

סרטן הינו כינו לקבוצת מחלות המאופיינות בגידול והתפשטות ללא בקרה וריסון של תאי הגוף. גוף האדם בנוי מרקמות. הרקמות מורכבות מתאים. קיימות רקמות רבות ותאים רבים בחלקי גוף שונים. אל אף היותם באזורים שונים ואף מאופיינים בפונקציות שונות, מתפקדים התאים על פי חוק קיום פיזיולוגי וזאת גם כאשר הם מתפקדים באופן לא זהה. מתוך כך מתחדשים התאים באופן דומה וניתן להגדיר זאת כחלוקה המבוצעת דרך בקרה ופיקוח של הגוף.

לעיתים יכולת הפיקוח של הגוף מוגבלת ובכך תהליך התחלקות התאים משתבש ונעדר שליטה. ללא ביקורת ושליטה הופכים התאים לסוג של ישות עצמאית ומתחלקים ללא ביקורת ופיקוח של הגוף. מתוך כך התרבות התאים הופכת לגוש המכונה גידול. הגידול יכול להיות שפיר או סרטני. גידול שפיר אינו בעל יכולת התפשטות לחלקי גוף שונים אך עלול לגדול באזור בו הוא קיים. מצב זה אכן מבקש התייחסות קלינית שהרי הלחץ על איבר מסוים עלול ליצור הפרעה.

הגידול הסרטני מאופיין בתאים בעלי יכולת התפשטות ובכך פלישה וחדירה לרקמות סמוכות ורחוקות תוך פגיעה קשה ביכולתן. לגידול הסרטני יש יכולת לשלוח גרורות וזאת דרך ניתוק התאים מהגידול הראשוני והעברתם דרך כלי הדם והלימפה לאזורים רחוקים. באזורים החדשים עלול הגידול ליצור מושבה ולגדול. הסרטן הינו מחלה של תאי הגוף. הגורמים לסרטן רבים ומגוונים וכן קיים מספר רב של גידולי סרטן אופייניים .

נטורל ויז'ן - החזון הטבעי לסיוע במחלות הסרטן

הדרך הטבעית המשלימה, המסייעת והתומכת במחלות סרטן בשילוב עם הרפואה הקונבנציונלית.

גיוס כל הכוחות – AML

לוקמיה מיאלואידית חריפה – AML הינה ממאירות הפוגעת בתאים המיאלודים שהינם חלק מקטגוריה של תאי דם המיוצרים במח העצם ואחראים על יצור של כדוריות הדם הלבנות. תאי הדם הלבנים שייכים למערכת ההגנה (חיסון) של הגוף ובכך תפקידם החשוב הינו הגנה על הגוף מפטוגנים (מזיקים למיניהם). תאי הדם הלבנים מיוצרים במח העצמות. תפקידם כאמור, הינו התמודדות אל מול מצבי זיהום והגורמים להם בדומה לחיידקים, וירוסים, פטריות, פרזיטים, טפילים ועוד. לציין, וזה חשוב, שבין היתר תאי הדם הלבנים מטפלים גם בתאים ממאירים, הווה אומר איתור והשמדה של תאים ממריאים.

קיימות קבוצות תאי דם לבנים שבעת עלייה בערכי הבדיקות מעיד הדבר על זיהום ולעיתים על בעיה ממארת. בלוקמיה מילואידית חריפה נפגעים התאים המייצרים תאי דם לבנים שהינם התאים המילואידים. התהליך הממאיר גורם להתמרה ובכך הם מתרבים ללא פיקוח ובקרה וללא הבשלה. מתוך כך נגרמת הצטברות במח העצם של בלסטים שהינם תאים צעירים ולא בשלים. בעת שמח העצם רווי בתאי הלוקמיה, אין הוא מסוגל להיות חלק מדינמיקת הייצור של תאי דם תקינים ולכן מצב זה גורם לחסרים הבאים:

  • תאי דם אדומים – נגרמת אנמיה קשה
  • טסיות דם – פגיעה בקרישת הדם
  • תאי דם לבנים – העדר הגנה לגוף

 AMLהינה מחלה ממארת הפוגעת במילואידים המייצרים תאי דם לבנים. הפגיעה הממארת בתאים הללו גורמת לתאים שאינם בשלים אך גם לא נכחדים אשר מצטברים במח העצם ומכונים, כאמור בלסטים. לציין שמח העצם הינו מפעל המייצר את כלל תאי הדם וכאשר הוא רווי בתאי לוקמיה ממאירים אינו יכול לייצר את תאי הדם שציינתי.

תסמינים ל – AML לוקמיה מיאלואידית חריפה

  • חיוורון
  • עייפות קשה
  • קוצר נשימה
  • הופעת זיהומים רבים
  • דימומים
  • תחושת חולי
  • הזעה
  • חום
  • כאבים קשים
  • כאבי עצמות
  • שינוי גוון
  • התקפת חניכיים

הטיפול הקונבנציונאלי בלוקמיה מיאלואידית חריפה

הטיפול הקונבנציונאלי הכרחי וחוזקה של מערכת החיסון של הגוף מהווה את עמוד התווך ללחימה בסרטן. מטרת הטיפול הרגיל הינה השמדת התאים הסרטניים ובכך לתת למח העצם לבצע את תפקידו ולהגיע להפוגה וזאת דרך כימותרפיה.

הדרך הטבעית והשלמה בלוקמיה מיאלואידית חריפה

המלחמה במחלת הסרטן חייבת מספר גישות טבעיות וקיומיות המשתלבות בניהן ובכך והופכות לסיוע טבעי אדיר. להלן מספר חוקי הדרך הטבעית:

  • החוק הראשון: חוק הדרך הטבעית דרך אורח חיים מיטבי ניצור שינויים נוחים וחשובים בקיום היומי בדומה לתזונה מיטבית יותר, יכולת הגופנית, שיטות הרפיה, שיפור איכות השינה. טיפול בתרפיה בתנועה ועוד.
  • החוק השני :חוק העצמה וחיזוק של מערכות הגוף השונות ,חשוב להזין את הגוף במיצי צמחים טבעיים, תוספי תזונה וזאת כדי לחזק את מערכות הגוף תוך סיוע לתופעת הלוואי הפוטנציאליות. חוק זה הינו איזון וחיזוק מערכת החיסון של הגוף.

 

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וטיפול טבעי?
לייעוץ טלפוני חינם - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לפגישת אבחון וייעוץ עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

נטורל ויז'ן - החזון הטבעי לסיוע במחלות הסרטן

הדרך הטבעית המשלימה, המסייעת והתומכת במחלות סרטן בשילוב עם הרפואה הקונבנציונלית.

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן