סרטן שלפוחית השתן

BLADDER CANCER

גיוס כל הכוחות

הדרך הטבעית המשלימה והמסייעת בסרטן בשלפוחית השתן

סרטן  מבוא

סרטן הינו כינו לקבוצת מחלות המאופיינות בגידול והתפשטות ללא בקרה וריסון של תאי הגוף. גוף האדם בנוי מרקמות. הרקמות מורכבות מתאים. קיימות רקמות רבות ותאים רבים בחלקי גוף שונים. אל אף היותם באזורים שונים ואף מאופיינים בפונקציות שונות, מתפקדים התאים על פי חוק קיום פיזיולוגי וזאת גם כאשר הם מתפקדים באופן לא זהה. מתוך כך מתחדשים התאים באופן דומה וניתן להגדיר זאת כחלוקה המבוצעת דרך בקרה ופיקוח של הגוף. לעיתים יכולת הפיקוח של הגוף מוגבלת ובכך תהליך התחלקות התאים משתבש ונעדר שליטה. ללא ביקורת ושליטה הופכים התאים לסוג של ישות עצמאית ומתחלקים ללא ביקורת ופיקוח של הגוף. מתוך כך התרבות התאים הופכת לגוש המכונה גידול. הגידול יכול להיות שפיר או סרטני. גידול שפיר אינו בעל יכולת התפשטות לחלקי גוף שונים אך עלול לגדול באזור בו הוא קיים. מצב זה אכן מבקש התייחסות קלינית שהרי הלחץ על איבר מסוים עלול ליצור הפרעה. הגידול הסרטני מאופיין בתאים בעלי יכולת התפשטות ובכך פלישה וחדירה לרקמות סמוכות ורחוקות תוך פגיעה קשה ביכולתן. לגידול הסרטני יש יכולת לשלוח גרורות וזאת דרך ניתוק התאים מהגידול הראשוני והעברתם דרך כלי הדם והלימפה לאזורים רחוקים. באזורים החדשים עלול הגידול ליצור מושבה ולגדול. הסרטן הינו מחלה של תאי הגוף. הגורמים לסרטן רבים ומגוונים וכן קיים מספר רב של גידולי סרטן אופייניים.

נטורל ויז'ן - החזון הטבעי לסיוע במחלות הסרטן

הדרך הטבעית המשלימה, המסייעת והתומכת במחלות סרטן בשילוב עם הרפואה הקונבנציונלית.

סרטן שלפוחית השתן

סרטן שלפוחית השתן הינו סרטן שכיח בשני המינים. שלפוחית השתן ממוקמת אנטומית בחלק התחתון של הבטן. השלפוחית הינה רקמה שרירית ובעלת חלל האוספת, וזאת תוך אגירה של שתן, לפליטתו אל מחוץ לגוף.

השתן, מקורו מתהליך כלייתי ועובר דרך שופכניים אל השלפוחית. בעת שהשלפוחית מלאה, נוצר איתות עצבי של המוח לריקון דרך השופכה אל מחוץ לגוף. צינור השופכה אצל הגבר ארוך יותר ועובר דרך בלוטת הערמונית. הסרטן בשלפוחית השתן, ברוב המקרים, נוצר ברקמה המכונה תאי מעבר. התאים הללו הינם רקמות השכבה הפנימית של דרכי השתן ולכן סרטן זה מכונה סרטן הממוקם בתאי המעבר או כפי שנהוג לכנותו .T.C.C.

קיימים כמה סוגים שכיחים בדומה לסרטן של התאים הקשקשיים ואנדוקרצינומה. קיימות שתי קבוצות ממאירות:

  • ממאירות שאינה חודרנית הצמודה אל הרירית
  • ממאירות חודרנית – חדירה ממאירה אל פנים שריר הדופן

קיימים באופן שכיח כשלשה אופנים של סרטן שלפוחית השתן.

תחילתם, ברקמות התאים הממוקמים בשכבה הפנימית של שלפוחית השתן.

להלן הסוגים:

  1. סרטן שלפוחית השתן המכונה קרצינומת אפיתל של תאי המעבר TRANSITIONAL CELL CARCINOMA  התהליך הממאיר, תחילתו ברקמת התאים של השכבה הפנימית של שלפוחית השתן. התאים הללו מתרחבים בעת שהשלפוחית מלאה ובעת שהיא ריקה, הם חוזרים למצבם הקודם. בדרך כלל מקרי סרטן השלפוחית, תחילתם בתאי המעבר.
  2. סרטן שלפוחית השתן – קרצינומה של תאי קשקש SQUAMOUS CELL CARCINOMA סוג זה הינו סרטן שתחילתו בתא – קשקש. תאי קשקש הינם רקמת תא דקה ושטוחה אשר יכולים להיווצר בשלפוחית השתן בגלל דלקת או גירוי.
  3. סרטן שלפוחית השתן – אנדוקרצינומה (Adenocarcinoma) סוג זה הינו סרטן שלפוחית השתן שתחילתו בתאי הבלוטה ונוצרים גם הם בגלל דלקת או גירוי חוזר ונשנה.
  • סרטן שלפוחית השתן הממוקם בתחילתו בתאים שהינם הציפוי הפנימי של השלפוחית מכונה סרטן שלפוחית השתן שהינו השטחי. מתוך כך, היא מכונה CARCINOMA זהו סוג של סרטן בעל יכולת הישנות.
  • סרטן שלפוחית השתן שתחילתו כגידול שטחי הינו בעל יכולת להתפתח מעבר לציפוי הפנימי וזאת אלל תוך הדופן השרירי של שלפוחית השתן. מתוך כך נכנה זאת סרטן פולשני.

כאשר סרטן שלפוחית השתן הינו פולשני הוא יכול להתפשט דרך דופן השלפוחית ובכך אל איברים סמוכים וכן אל הבטן.

אין חילוקי דעות על כך שגוף בעל מערכת בריאה ומערכת חיסון חזקה מהווה אמצעי טוב יותר ללחימה בסרטן שלפוחית השתן, אין ספק בכך שבמיצוי צמחים טבעיים, תוספי תזונה מותאמים בלבד ולא דרך קניה מסוכנת מחנויות, וכן הנחיות לפעילות, תזונה נכונה ועוד מהווים כוח רב עוצמה לטיפול הקונבנציונלי.

אטיולוגיה

עישון – סיגריות וסיגרים

חומרים כימיים

הצטברות רעלים

העדר פעילות

תזונה לקויה

זיהום בדרכי השתן

פרוסטטיטיס

סוכרת

היסטוריה גנטית

השמנה

העדר חמצן

מצב לחץ

חולשה חיסונית

ערמונית מוגדלת

חסרים תזונתיים

העדר סירקולציה נכונה

 

שלבי הסרטן בשלפוחית

 CIS – קרצינומה SITU-2 – שלב ההתחלה

TA –  ממוקם באזור זעיר בשכבות הציפוי

T-1 –  חודרני

T2-3-4 –  מפושט לשכבה השרירית

הטיפול הרגיל

ניתוח, ניתוח להסרת השלפוחית פרוטוקול כימותרפיה וכן B.C.G

מעוררי מערכת החיסון להשמדת התאים הסרטניים (טיפול אימונולוגיה)

ניתוח חודרני, הסרת השלפוחית באופן חלקי או מלא ועוד.

עיון נוסף ומקוצר

סרטן שלפוחית השתן

הטיפול הטבעי

סרטן שלפוחית השתן הינו סרטן שכיח אצל גברים בישראל. חשובה הבנה שרובם של הגידולים הינם מאופיינים בהתקדמות איטית ולכן ניתן ליצור טיפול בהצלחה תוך שילוב הכרחי של הרפואה הקונבנציונלית והדרך הטבעית וכן גילוי מוקדם, מעקב וסיוע טבעי לריפוי ואי הישנות.

שלפוחית השתן

רקמה בעלת ציפוי פנימי המורכב משכבת תאים המכונה אפיתל בעת גידול בשלפוחית נוצר קטע של רקמה בעל התפתחות לא תקינה אשר מתפתח בדופן השלפוחית ולעיתים מתגלה כגידול הבולט אל חלל שלפוחית השתן לציין. שגידול באזור זה הינו לרוב ממאיר.

גידול בשלפוחית

גידול סרטני הינו בעל פוטנציאל להתפשט ופגיעה באיברים קרובים אך גם שליחת גרורות לאזורי הגוף מרוחקים. בשלפוחית קיימים שני סוגי גידולים. גידול שטחי וגידול חודרני, השטחי לא חודר מעבר לשכבות המצפות את חלל השלפוחית (אפיטל) והחיצוני מגיע אל השריר המרכיב את השלפוחית ומעבר לשריר זה.

הדרך הטבעית מהווה דרך מסייעת ומשלימה.

תסמינים

  • דם בשתן
  • אי נוחות בהטלת שתן
  • צריבה
  • תרופות
  • ערכים
  • לעיתים רק הבדיקה מאשרת את הממצאים.

הטיפול הקונבנציונלי חשוב אך חשוב ליצור שילוב טבעי מושכל ומותאם.

גיוס כל הכוחות

את הדרך הטבעית אני מכנה “גיוס כל הכוחות”. הקרב מול בעיה ממארת ופוטנציאלית אינו סוג של התנהלות כנגד בעיה בחלבון או מוטציה סרטנית כי אם מלחמה אשר יש בה חזיתות רבות שאותן חשוב לתקוף בכל הצבא האפשרי שנמצא תחת ידינו ואכן אנו עושים זאת תוך הכרח של התמדה.

המטרה בדרך הטבעית הינה לרתום, לגייס ולהפעיל באופן המיטבי ביותר את מערכת הריפוי הטבעי בגוף תוך מבנה פרוטוקול מותאם ומושכל ואכן נעשה כך. חשוב כמובן להעצים את יכולת החיסון והחוסן של הגוף וליצור המשך שיפור דרמטי בחיזוק ויכולת התנגדות של הגוף בכל הרמות: הגופנית, הפסיכולוגית והרוחנית וזאת החל מרמת התאים, הרקמות, אברי ומערכות הגוף כולו וכמובן ההיבטים הנפשיים והרוחניים. חשוב מאוד להתחיל בסיוע הטבעי, לשם המשך ההתמודדות עם הבעיה והשלכותיה הפרוגרסיביות.

ניצור אינטגרציה טבעית יעילה ביותר וזאת דרך מיצוי צמחים טבעיים, ההנחיה התזונתית, ההנחיה לפעילות גופנית, תוספי תזונה, שיטות הרפיה וחיזוק, הפחתת הדחק ועוד אל מול הטיפולים הקונבנציונאליים הממוקדים.

חשוב להקפיד על כוח רב, וודאי גם שאומץ, מחשבה נבונה, שקולה ועצמאית. אנו חייבים בטיפול לאחוז בחיים היקרים הללו תוך כוונה ברורה, בהירה ומלאה למנוע הישנות.

להלן מספר חוקים שאני ממליץ עליהם:

החוק הראשון: הדרך הטבעית דרך אורח חיים מיטבי יש להמשיך ליצור שינויים נוחים וחשובים בקיום היומי בדומה לתזונה מיטבית יותר, היכולת הגופנית, שיטות הרפיה, שיפור איכות השינה, תרפיה בתנועה ועוד. אקפיד להמשיך להעניק עבורך את ההנחיות הללו וכוונתי לתזונה, איכויות שינה, כושר גופני, איזון עיכולי, שיפור מצב הרוח, חיזוק הגוף, ועמידותו תוך חשיבות להעצמת נושא התנועה.

החוק השני: חוק העצמה וחיזוק של מערכות הגוף השונותהזנת הגוף במיצוי צמחים טבעיים, תוספי תזונה וזאת כדי לחזק את מערכות הגוף. חוק זה הינו גם איזון וחיזוק מערכת החיסון של הגוף.

חוק זה אמור להיות ממומש הן באחריותי כמי שמתאים את הפורמולות וכמובן דרך אחריות הדדית. חשוב להזין את הגוף ואף להעצים בשלב זה ואכן התאמת פורמולות חשובות לתהליך.

האמצעים הרבים בדרך הטבעית בכלל ודרך מיצוי צמחים טבעיים בפרט מסייעת לגוף להילחם במחלה בכל שלב. הערפול הקיים היום בקהילה המדעית בכל הקשור לגורמים למחלת הסרטן מאפשר לנו להבין את המידע החשוב מכל שהינו מגוון של גורמי חיים לא מיטביים לגוף. חשוב לי לציין שוב שהדרך הטבעית הינה כלי חשוב.

השלב הראשוני יערך30  יום מדורג (מספר חודשים), וזאת כדי ליצור בסיס תחזוקתי, איזון וחיזוק הגוף והזנתו במיצוי צמחים טבעיים. חשוב לזכור שבעיה ממארת הינה אגרסיבית ולא מבוקרת ומאופיינת בהתהוות גדילת תאים. הבעיה עלולה לגלות ביטוי בכל רקמה ובהעדר שליטה נכונה עלולים תאי הסרטן הפוטנציאלי לגדול ולהתפשט.

גוף חזק המלווה במערכת חיסון חסונה, תחושה של רוגע, תזונה נכונה, הזנה נכונה, מיצוי צמחים טבעיים מובילים, פעילות גופנית ועוד ייצור תכנית סיוע חשובה מאד לבעיה.

נקפיד במהלך החודש הבאים “לגייס את כל הכוחות” לדרך משלימה בבעיה במלוא עוצמתו הטבעית של הגוף.

הרפואה הרגילה מטפלת כדי להגיע לאותו אזור שאותו אני אגדיר אזור “ללא סרטן” ובכך להפחית את ההרהור והחשש הבלתי פוסק יותר בנוגע למחלה. חזון הריפוי מבקש למנוע מצב שבו תאים מסוימים ימשיכו לגדול. הטיפולים הקונבנציונאליים חשובים מאוד ומהווים את הדרך הבטוחה והמוחלטת. זו הסיבה שבה אני מנחה על תוכנית מקיפה הכוללת תזונה, מיצוי צמחים טבעיים, תוספים, פעילות, שיטות הרפיה וכדומה. האסטרטגיה הטיפולית שאני מעניק הופכים את המטופל/ת לשותף פעיל ובכך מעניקים שליטה רבה ובטחון ומסייעת לטיפול הרגיל.

אני אכן מבקש השתתפות פעילה ולא את מה שאני מכנה ציפייה דרוכה לכל בדיקה ובדיקה. כל רצוני הינו השגת סביבה ביולוגית אשר מהווה איום לכל תא סרטני. חשוב לא ליצור גישה הטוענת שכעת יש לקוות, להתפלל ולבקש שהכל יהיה בסדר. חשוב להבין את ההכרח בתוכנית סיוע למלחמה בסרטן. הביוכימיה שבגוף חייבת לגלות התנגדות חזקה מול הסרטן ובכך לא לאפשר לתא פוטנציאלי להתעורר ולנצח תא קיים שהתפתח. לזכור, וזה אכן חשוב לי לציין, בעת שהטיפולים הקונבנציונאליים מסתיימים, תוכנית הלחימה חייבת להיות יותר חזקה מתמיד. זה, ורק זה הזמן ליצור אגרסיביות חיובית בתהליך. לכן רצוי להתמיד דרך פרוטוקול נכון וטבעי.

לפגישת אבחון וייעוץ עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

נטורל ויז'ן - החזון הטבעי לסיוע במחלות הסרטן

הדרך הטבעית המשלימה, המסייעת והתומכת במחלות סרטן בשילוב עם הרפואה הקונבנציונלית.

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן