שיעול אצל ילדים

חשוב לדעת: הסיבה העיקרית לשיעול אצל ילדים (בעיקר עד גיל שלוש) הינה זיהום ויראלי בדרכי הנשימה העליונות והתחתונות. לעיתים רחוקות נובע השיעול ממקור חיידקי.

לא ניתן למנוע מהילד חשיפה לווירוסים או חיידקים, אך ניתן לסייע באמצעים טבעיים דרך מיצוי צמחים טבעיים וחיזוק מערכת החיסון. חשיפתו של הילד למקורות ויראליים חשובה ואף מהווה חלק משלבי חיזוק מערכת החיסון שלו. וודאי שלא נחשוף אותו באופן יזום אך גם נימנע מלבודד אותו. הניסיון למנוע ממנו בכל סוג של אמצעי, בדומה לביגוד יתר, אטימת החדר ועוד מעשים מוזרים תמנע ממנו את האבולוציה הקיומית לחיזוק גופו.

כל התינוקות והילדים עד גיל שלוש סבלו! סובלים! ויסבלו מזיהומים ויראליים (בעיקר) או חיידקים (לעיתים רחוקות) במערכת הנשימה.

הווירוסים הנפוצים המהווים בסיס לבעיה הינם:

VIRUS RSV-RESPIRATORY SYNUCTAL בשילוב עם RHINOVIRUS HRV-HUMAN

וכמובן ערב רב של וירוסים נוספים.

ודאי שקיימים גורמי יסוד נוספים להתפתחות שיעול בדומה לעישון פסיבי, גנים, נוכחות הילד במשפחתון או גן, דבר היוצר חשיפה רבה יותר, תזונה עתירת סוכרים וחלבונים מהחי, לחץ ועוד.

הסבר אנטומי וחשוב להבנה

דרכי הנשימה מצופות בשכבה המכונה “אפיתל ריסני” ובנוסף מגוון של רקמות המפרישות ריר

(GOBLET CELLS) השייך למערכת ההגנה של דרכי הנשימה. לציין שבריר המגן המופרש קיימים חומרים אנטי מיקרוביאלים, מתווכי דלקת וחומרי הגנה נוספים.

במהלך זיהום בדרכי הנשימה כמות הריר גדלה וזאת כתגובה של מערכת החיסון הגברת הפעילות ההגנתית גורמת להפרשות נוספות ובכך יוצר התהליך הדלקתי כמות גדולה של ריר בדרכי הנשימה, דבר המקשה על התינוק והילד לפנותו. ההצטברות הרירית גורמת לעיתים להיצרות דרכי הנשימה ובכך נשמע קול נשימה צפצפני, נבחני וכדומה. כאשר הדלקת כרונית נוצרת התעבות של רקמת הבסיס, דבר הגורם להיצרות נוספת של דרכי האוויר.
אצל ילדים יש להבדיל בין שני מצבים חשובים, מצבים אקוטיים – המבקשים טיפול מהיר

מצבים כרוניים – המבקשים טיפול רציף ומונע על מנת למנוע הישנות תוך טיפול בתהליך הכרוני.

תיאור המצב האקוטי: שיעול גרוני, נבחני, קוצר נשימה מוגבר, התקפי שיעול, חום או מצבים קשים הדורשים פינוי לבית החולים בדומה לכיחלון, אפתיה, שינוי בהכרה וכדומה. הדרך הטבעית תעניק מענה מהיר (בין יומיים או שלושה ואף פחות מזה) דרך מיצוי צמחים טבעיים ללא תופעות לוואי.

המצב הכרוני: אפיזודות של שיעולים חוזרות ונשנות בתקופה של לפחות בין 3-4 חודשים. הדרך הטבעית מחזקת את הריאות ומערכת הנשימה, מחזק את מערכת החיסון, מסייעת לסילוק הליחה ומקלה על התסמינים.

תחתית הטופס

לסיכום

הדרך הטבעית בצוף צמחים מעניקה מענה בריא, טבעי יעיל ונטול כל תופעות לוואי. הדרך הטבעית מעניקה סיוע בזמן מחלה ומסייעת לאי הישנותה.

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן