סיוע במחלות אוטואימוניות ותאי  T

צוף צמחים קליניקה לדרך הטבעית

מחלות אוטואימוניות הינן קבוצת מחלות שהרפואה הרגילה אכן מטפלת בהן. הדרך הטבעית מהווה כלי חשוב נוסף ומשלים להתמודדות אל מול מחלה אוטואימונית. לציין שקיימות קבוצות מחלות קשות מאוד, מסובכות ובדרגות חומרה מגוונות.

מערכת החיסון משרתת את גופנו כצבא הגנה מפני מזהמים שונים בדומה לחיידקים, וירוסים, פטריות, תאים סרטניים, רעלים וכדומה. ללא תפקוד נכון או בהעדר פיקוח נבון של מערכת החיסון לא ניתן לחיות. המערכת החיסונית מגנה על גופנו כאשר בראשותה “צבא” אדיר של חומרים ביוכימיים רבים המהווים את קיר המגן והכוח התוקף אל מול הבעיות השונות.

במחלות האוטואימוניות מאבדת מערכת החיסון את יכולת ההבדלה וההתבוננות בין תאים בריאים בגוף לבין תאים או גורמים זרים בדומה לחיידקים, וירוסים, תאים מיקרוסקופיים לא מזוהים, תאי סרטן ועוד. במצב אוטואימוני תאי החיסון לא מסתפקים בפולשים זרים כי אם רואים בתאי הגוף פולש זר ובכך מבקשים להשמיד רקמות בריאות. במצב זה מערכת החיסון הופכת להיות נטולת מעצורים ופוגעת קשות בגוף. הנוגדנים אשר היו אמורים לשמור על בריאותו של הגוף, החלו לנהל קרב אכזרי תוך פגיעה “באש ידידותית” במערכות הגוף. הנוגדנים אשר תוקפים את מערכות הגוף ולא את “האויב האמית” מכונים נוגדנים עצמיים.

השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!

תאיT  והקשר למחלות אוטואימוניות

תאים המכונים תאי T מהווים את קו ההגנה החזיתי של הגוף ומיומנים בהשמדת פולשים המכונים “אנטיגנים זרים.”

תאי T פועלים בסינרגיה מדהימה עם תאים חיסוניים נוספים וזאת כדי ליצור כוח רב השפעה ומגן. תהליך ההגנה מתחיל כאשר קולטנים המכונים ”קולטני אנטיגן זר” מזהים אנטיגנים זרים אשר נכנסו לגוף. בעת שהם מגלים את האנטיגן נוצר קשר הגנתי. קולטנים אלו מהווים את צבא בטחון הפנים של הגוף ולאורך כל חייו של הגוף מקפידים לחפש תוך סריקה אין סופית גורמים המאיימים להזיק לגוף.

מבחינתו, כל מה שאין הוא הגוף מהווה גורם חשוד שחשוב להתגונן מולו ואולי להשמידו. במקביל, פועלים גם תאי עזר המכונים דנדריטים המסייעים באיתור המזיקים השונים. בעת שאותו קולטן אנטיגן זר אשר ממוקם על פני תאי T מגלה את הפולש הוא יוצר אפיק תקשורת לקבלת מידע נוסף וזאת כדי לבדוק את מידת חשיבות התקיפה ותהליך השמדת האויב.

לעיתים עיבוד המידע על הפולש עלול להמשיך שעות אך בסופו של תהליך, כאשר הפולש מאובחן כמסוכן, תאי T מכפילים את כמותם במהירות רבה וצבא ההתקפה מחסל ופוגע בפולש. במחלה האוטואימונית יוצאים תאי T משליטה ואינם מזהים את רקמות הגוף שלהם כגורם ידידותי וחיובי ובכך הורגים התאים החיסונים את התאים החיוביים.

מתוך כך אנו לומדים להבין שמשהו יוצר שיבוש של אופן התקשורת הבן תאית ובכך מערער את יכולת ההבחנה הנכונה, דבר הגורם לאינפורמציה שגויה. מתברר שגם ליקויים קטנים בתקשורת הבין תאית יכולים לגרום למערכת החיסון ליצור התקפה לא נכונה.

הוכחה ללא כל ספק הקביעה שחשיפה, גם במינון נכון לרעלים סביבתיים ופנימיים, מהווה גורם רב עוצמה לתגובה חיסונית שגויה. אין ספק שיש אנשים שהחשיפה לחומרים רעלים, מזון לא בריא, לחצים נפשיים, נטילת תרופות, איזון הורמונאלי לא תקין וגנטיקה יוצרים תקשורת בין תאית לקויה, דבר הגורם להתפרצות האוטואימונית.

ודאי שיש אנשים הפגיעים פחות ויש הפגיעים יותר לאוטואימוניות שהרי גם מינונים נמוכים של סביבה רעילה, חיצונית או פנימית עלולים לגרום לאבולוציה של המחלה האוטואימונית בדומה אנמיה המולטית. מתברר, וזאת מחקרים כלל עולמיים בני זמננו שאורח החיים ומתחי קיום קשים מהווה גורם מובחן לחלוטין כיסוד להתפרצות אוטואימונית וזאת תוך נזקים מצטברים במהלך שנים רבות עד להתלקחות המחלה. במהלך חייהם נוטים החולים במחלות אוטואימוניות להתעלם מהתבונה הבריאותית ובכך חושפים עצמם לרעלים חיצוניים ופנימיים בדומה לסיר אשר אנו מטפטפים לתוכו בכל פעם רעלים נוספים בדומה לרעלים חיצוניים, ורעלים מטבוליים, ביוכימיים הנובעים ממתח וכאשר הסיר גדוש, מספיקה טיפה אחת אשר תגרום לכל הרעלים להישפך אל מחוץ לסיר.

המחלה האוטואימונית הינה מחלת העולם המערבי ונובעת מגורמים ותנאים, סביבתיים וחיצוניים, המהווים יסוד להתפרצותה אך גם, שימו לב, מהווים את כתובת הסיוע למניעה והפוגה מלאה במחלה זו.

אנו מנהלים את חיינו בתוך יער עבות של חומרים רעילים וזאת דרך המזון הקלוקל שאנו צורכים, התרופות, העדר הפעילות הגופנית הנכונה, המתחים שפוגעים בנו קשה, מצבנו ההורמונאלי הלקוי ועוד. הדרך הבטוחה לכניסה של רעלים אוטואימוניים הגורמים לשיבוש ההבחנה של מערכת החיסון הינה דרך אורח חיים לקוי. אנו מבססים את חיינו על ג’אנק, ג’אנק ועוד ג’אנק, לנו ולילדנו, ואוכלים מזונות מעובדים, בצקים, חומרים משמרים, עוגות, עוגיות, דגני בוקר עתירי סוכר, חטיפים מלוחים, בשרים מעובדים, בשרים “על האש” מזון משומר, משקאות מוגזים, דוחסים לגופנו כמות של תרופות אנטיביוטיות, הורמונים, צבעי מאכל ועוד. אנו מונעים מגופנו פעילות וגודשים אותו במצבי מתח רבים ללא איזון.

חשוב גם להבין שלאנשים בעלי נטייה גנטית ואורח חיים לחוץ, אכילת תפריט עשיר בג’אנק, כימיקליים, צבעי מאכל, חומרי הדברה, תרופות יש פוטנציאל הגורם למחלה אוטואימונית .

הדרך הטבעית והמשלימה במחלות אוטואימוניות בקליניקה של צוף צמחים

מחלה אוטואימונית נגרמת, בין היתר, מתוך היבטים מולטיפקטוריאלים (תסמינים הנובעים מסיבות רבות), לפיכך הדרך הטבעית בצוף צמחים נוקטת באסטרטגיה המסייעת ההוליסטית ובהתאמה אישית וזאת כדי לסייע באמצעות גישה טבעית על היבטיה הכרוניים. לזכור שהמחלה נפוצה באזורי שפע ונדירה בחברה “פרימיטיבית”. המחלה התגלתה בארצות הברית באמצע המאה העשרים וזאת דרך עלייה רבה בצריכה המערבית הקלוקלת.

צוף צמחים – אסטרטגיה של הדרך הטבעית

קיים קשר הדוק בין תזונה לקויה העשירה בשומנים רווים, מזונות מעובדים ורכיבים לא טבעיים לבין בעיה אוטואימונית כמו כן קיים קשר הדוק בין מצבים של אלרגיה למזון, רדיקלים חופשיים במזון, חסרים תזונתיים ואורח חיים לא בריא כמו עישון ואלכוהול לבין התפתחות המחלה. בהיבטים המנטאליים אנו נתקלים בקשר ישיר הנובע מקורלציה בין מתח נפשי וחוסר שקט פנימי לבין התפתחות המחלה. מתוך כך אנו מעניקים את נתיבי הסיוע הנכונים ביותר ובהתאמה אישית וזאת לשם הסיוע במחלה.

הדרך הטבעית בצוף צמחים מנחה לשיפור משמעותי ולסיוע פנימי במחלה האוטואימונית דרך מיצוי צמחים טבעיים, תזונה, תוספי תזונה ודיקור. הגישה ההוליסטית מהווה תמיכה סימפטומטית אך נוגעת גם ביסודות אשר גרמו להתפתחות המחלה.).

בצוף צמחים מקפידים על מערך יסודי תוך מעקב, שינוי תזונתי, ייעוץ בלתי פוסק ופגישה שבועית עד להטבה.

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וטיפול טבעי?
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!

לפגישת אבחון וייעוץ עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

אולי יעניינו אותך גם:

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן