בס”ד  –  ט”ו באב תשע”ח

“סיפור פשוט”

זה התחיל כצינון תוך כדי חודשי הקיץ החמים, קצת נזלת, כאבים באוזן שמאל שמקרינים ללסת, מס’ שבועות אחרי התחלתי להרגיש עייפות וצימרור וחום נמוך בשעות אחר הצהריים.

חשבתי לעצמי שזו שפעת שלא חולפת, כי לא קיבלתי טיפול תרופתי למעט משככי כאבים, ודיקור סיני.

אז ככה, שלא…..

השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!

לאחר 5 חודשים של “זחילת הרע” לתוכי, הנזלת הפכה להיות מוגלה, שיעולים חזקים מלווים בכאבים בחזה וחולשה כללית נוראית.

סוף סוף החלטתי להיבדק ע”י רופא.

טוב…. “אובחנתי” עם דלקת ריאות וסינוסיטיס, וקיבלתי אנטיביוטיקה ל – 5 ימים ,

לאחר 5 ימים המצב הורע והוחלט להחליף את האנטיביוטיקה למשך 10 ימים, גם הפעם זה לא עזר, והתבקשתי להוסיף עוד אנטיביוטיקה לזו הראשונה, ז”א לשלב שתי אנטיביוטיקות למשך 10 ימים, וגם הפעם זה לא עזר….. ואז הוחלט להחליף לאנטיביוטיקה שלא בסל הבריאות ושהיא “ממש חזקה” לצערי גם היא לא עזרה !!!

בכל התהליך הזה, של נטילת אנטיביוטיקות שונות, שנכתב ב 4 שורות – כבר הייתי סמרטוט, המעיים שלי נאכלו (לא לחשוש, כן, כן, לקחתי פרוביוטיקה), הייתי חלשה באופן שלא יכולתי להרים ראש מהמיטה.

ואז ביקרתי אצל פרופסור מומחה ריאות, הוא המליץ להפסיק במיידי טיפול אנטיביוטי ולעבור לטיפול של פרדניזון (סטרואידים) במשך חודש, במהלך החודש התאוששתי מעט אבל זה היה רחוק מלהיות טוב. לאחר חודש של טיפול , עם ירידה הדרגתית במינונים הרגשתי הרבה יותר רע מאשר קודם, ואז הוחלט לאשפז אותי לבירור מקיף.

המימצאים בבירור הראו שיש לי סינוסיטיס חמור מאוד, ודלקת ריאות קלה. הוחלט על טיפול של אנטיביוטיקה לוריד (10 ימים) בשילוב סטרואידים למשך מס’ שבועות , ואם זה לא יחלוף עלי לעבור ניתוח סינוסיטיס מורכב, כי הדלקת נמצאת גם באזורים לא נגישים.

לצערי גם הפעם לאחר שסיימתי את הסטרואידים המצב היה גרוע מאוד, בנוסף התחלתי לראות מטושטש.

הפעם פניתי , לפרופ’ מומחה לסינוסים , הוא החליט לאשפז שוב, בבירור עלה שאכן יש לי סינוסיטיס חמור, ושהמערכת החיסונית שלי מאוד מאוד חלשה . הפעם נתנו לי  שני סוגי אנטיביוטיקה (שלא קיבלתי קודם) 3 פעמים ביום לווריד. לשמחתי היתה הקלה בסינוסיטיס ובטישטוש הראייה, אבל שוחררתי עם המלצה לטיפול תחזוקתי של אנטיביוטיקה לעוד 3חודשים.

תוך כדי אישפוז, חבולה ומיואשת שוטטתי באינטרנט ולשמחתי נחשפתי למאמרים של “צוף צמחים“.

קראתי והחלטתי, לאחר השיחרור אנסה דרך טיפול אחרת.

מיד כששוחררתי יצרתי קשר.

הגעתי לשיחה, פרסתי את מסכת חיי. לאחר שבוע התחלתי טיפול המשלב , פורמולות שונות והרבה ( די נבהלתי בהתחלה) תזונה מוקפדת (טבעוני, צמחוני), הליכות על בסיס כמעט יומי, וטיפול מגע בידי הקסם של עינת !!!

אני רוצה להרחיב מעט על טיפול המגע – בכל פעם שהגעתי לטיפול, עינת ידעה בדיוק בדיוק מה הנקודה / המקום שכאב בלי וזאת בלי שדיברתי, עד היום אני לא מבינה איך היא יודעת לשים את האצבע , טיפולי המגע מאוד הרגיעו את כאבי הפנים / הלסת / האוזן.

איתן, גל, ועינת ליוו אותי בתהליך עקב לצד אגודל, ללא הליווי הצמוד / שיחות יומיומיות לא חושבת שהייתי יכולה לעבור את הטיפול האינטנסיבי -נטילת לא מעט צמחים/תוספים בזמנים שונים , הליכות, התעסקות עם מה אוכלים (כשאנחנו מורגלים להכניס לפה ולהרגיע את הקיבה בדבר הכי זמין), ובנוסף פעם בשבוע “לבזבז” חצי יום כשמישהו מורח עליך שמן /שם נרות באוזניים!!!

ברצוני לציין, שלאחר חודש של טיפול אנטיביוטי (תחזוקתי) אזרתי אומץ והפסקתי את הטיפול על דעת עצמי, וכמובן שיידעתי את איתן.

במהלך , החודשיים הראשונים של הטיפול חוויתי עליות וירידות במצבי הבריאותי….בכל פעם שהרגשתי טוב חשבתי שהנה זה עבר. ויום אחרי שחשתי מעט רע….. הייתי בחרדה עצומה , בדר”כ הייתי מתקשרת או שולחת הודעה לעדכן על מנת שישלחו לי גלגל הצלה לפני שאני שוקעת שוב.

היחס היה מדהים, תמיד תמיד בנועם וברוגע !!!!!!!

לפני שבוע התחלתי סבב נוסף של טיפול, על מנת לשמר ולהטמיע את הטוב בתוכי, ולחזק עוד את המערכת החיסונית.

כמובן שגם בדיקות הדם שעשיתי אחרונה משקפות שיפור במדדים.

שמחה מאוד…. מודה לקב”ה שהפגיש אותי עם שליחים נהדרים לטפל בי בתבונה ובידיים רכות.

ומודה למטפלים המיוחדים – איתן, עינת, וגל – שנבחרו לטפל בי , בכזו נחישות ושלווה , רכות, חן והרבה הרבה אכפתיות כאילו הייתי בת משפחה ולא עוד מטופלת בקליניקה.

תודה!!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן