לא מעט אנשים נאלצים להתמודד עם סבוריאה, לעיתים אפילו מבלי שהם יודעים מזה או מבלי שהם יודעים שהבעיה אשר איתה הם מתמודדים נקראת כך. ישנם גם לא מעט אנשים שמחפשים כל הזמן דרכים להתמודד עם הבעיה ולא מצליחים למצוא פתרון טוב ונכון לבעיה שלהם. סבוריאה היא אקזמה אשר מופיעה על העור באזורים שונים. אנחנו יכולים למצוא אותה, בין היתר, על הפנים, קרקפת, אוזניים, באזור של קיפולי העור (מפשעות, בית שחי ומתחת לשדיים). להבדיל מדלקות עור אחרות, כאן לא מדובר בזיהום שנובע מחיידק מסוים או מפטרייה, אלא בתהליך דלקתי שאיננו מזוהם ובהרבה פעמים נובע מקשקשים שמופיעים על העור. מן הסתם, טיפול במחלת סבוריאה הוא חשוב, הן בגלל שמדובר בתופעה מאוד לא נעימה, הן מבחינה אסתטית והן מבחינה פיזית למי שיש אותה, אך גם בגלל שמדובר בתהליך דלקתי, הרי שאם לא נטפל בה, בין אם זה בטיפול קונבנציונאלי ובין אם זה בטיפול טבעי בסבוריאה, הרי שהבעיה עלולה להחמיר, וכשזה יקרה, נידרש לבצע טיפול עמוק יותר בבעיה. לפני שנסביר מדוע נכון יותר לגשת אל טיפול טבעי בסבוריאה, צריך לומר, כל טיפול שאנחנו מבקשים לעבור, חייב להיות מבוצע באישור גורם מקצועי, אחרי שהוא איבחן אותנו ואחרי שהוא הבין בדיוק מה יש לנו וכיצד נכון להתמודד עם זה. אם אנחנו נפעל על דעת עצמנו, הרי שאנחנו עלולים להחמיר את המצב לשווא.

כיצד מטפלים במחלת סבוריאה

כאמור, אחרי שאנחנו מבצעים אבחון של המצב אצל גורם מוסמך, אבחון שמתבצע על ידי בדיקות עור שגרתיות ובמקרים נדירים גם על ידי ביופסיה ובדיקות מעבדה, אנחנו יכולים להחליט על שיטת הטיפול המועדפת עלינו. מצד אחד, אנחנו יכולים למצוא שיטות טיפול רגילות, שיטות שמתבצעות באמצעות תרופות ותכשירים אותם אנחנו יכולים לקבל מהרופא שמטפל בנו. הבעיה היא, שטיפול כזה עלול להיות מלווה בתכשירים עם חומרים שונים אשר עלולים להזיק לעור יותר מאשר לעזור לו. לכן זה לא נכון בהכרח להשתמש בהם. אחת כמה וכמה, אם מדובר בתכשירים שמכילים חומרים אשר עלול להתגלות שאנחנו אלרגיים אליהם. לעומת זאת, טיפול טבעי בסבוריאה הוא הרבה יותר פשוט וגם הרבה יותר נכון. הטיפול מתבצע אחרי אבחון של מטפל מומחה, איש מקצוע שמנוסה גם בבדיקות עור ובאבחון מחלות בהקשר זה, וכן איש מקצוע שמתמחה בטיפולים טבעיים מסוגים שונים. הטיפול יכול להתבצע באמצעות משחות ותכשירים טבעיים, כאלה אשר מכילים צמחים וזרעים שונים, ללא שום חומרים כימיים כאלה ואחרים. כמו כן, ניתן להשתמש בשמפו אשר מותאם ספציפית גם לסוג השיער וגם לסוג הבעיה. יש לבחון היטב מה מכיל השמפו, על מנת לוודא שהוא מכיל אך ורק חומרים טבעיים. במקרים מסוימים, אנחנו יכולים גם למצוא שיטות טיפול שכוללות עיסוי בעור, למשל בקרקפת, שיכול מאוד לעזור לפתרון הבעיה.

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן