בס”ד

‏24/04/2019

אל: צוף צמחים

בשנים האחרונות נפגעתי במחלת הפסוריאזיס.
עברתי בתקופה זו טיפולים שונים בכל מסגרת שהיא -קונבנציונלית ואלטרנטיבית, אך ללא הועיל.

הגעתי אליכם דרך חיפוש באתר אחר פתרון שונה ממה שניסיתי עד כה.
בפגישה הראשונה עמכם הומלץ לי לנסות בחברתכם טיפול מורכב בניסיון נוסף למצוא מענה. על אף שהייתי סקפטית, החלטתי ללכת על כך ביודעין שאני הולכת לשנות את אורח החיים שלי ולהגיד שלום להרגלים לא בריאים כמו תזונה לא נכונה וחסך בפעילות גופנית. הדבר שגרם לי לקחת החלטה כזו הוא למעשה השיחה הראשונית עם מר איתן שהביע התעניינות כנה במספר היבטים הקשורים אלי ולא רק רשם רשימת מוצרים. תחושתי האישית היא כי איתן לקח אותי כפרויקט תוך מעקב צמוד ומסור ככל שניתן.

יש לציין שזוהי מחלה עם קושי לא קטן להתגבר עליה ולכן אני סובלת מעליות וההיפך בנושא, אך עם זאת כיום אני יודעת שרק שילוב של תזונה בריאה, פעילות גופנית וטיפול חיצוני ופנימי בעזרת תכשירים שונים שקבלתי ממכם יכול לנצח את המחלה. כן, נוכחתי לראות כי חלקים בקרקפת שלי וכן במרפק שהיו מכוסים בקשקשת עבה התנקו לגמרי!

כשאני “מורידה את הרגל מהגז” המחלה חוזרת אט אט…כפי שאמר לי איתן היקר באחת מפגישתנו: “את צריכה להגיד תודה לפסוריאזיס כי היא זו שמזכירה לך לחיות אורח חיים בריא”.

אני תולה תקוות רבות בהמשך הצלחת הטיפול אצלכם, ולא נותר לי אלא לקוות שאכן כך יהיה.

אשר על כן אני מבקשת להודות מקרב לב לאיתן וגל על הליווי האישי ועל הענקת התחושה האופטימית שכן הכל יסתדר ובהנחה שהם לא יוותרו וימשיכו ללוות אותי במאבקי בנושא.

 

בברכה,

הדס

משוב על טיפול בפסוריאזיס – הדס

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן