המלצות להפחתת לחץ וחרדה משגרת היומיום

בדיקה של הסובבים אתכם תגלה כי לא מעט אנשים סובלים מחרדות. מצב של לחץ נפשי עשוי להופיע בקרב רבים בשל סיבות שונות החל מלחץ בעבודה או מציאות יומיומית. אחת התגובות השכיחות ללחץ נפשי היא חרדה – במצב של חרדה האדם עשוי להגיב בצורה שונה האדרנלין מופרש מהגוף וזיעה עשויה לשטוף את הגוף. חרדה היא מצב נפשי אשר אנשים נכנסים אליו מסיבות שונות. לא מעט אנשים מדווחים היום על מצבי חרדה אשר הופכים את ההתנהלות בחיי היום יום שלהם למורכבת יותר.

כיום ניתן למצוא שיטות שונות באמצעותן ניתן לסייע לחרדה. אחת השיטות היא סיוע טבעי באמצעות מיצוי צמחים טבעיים אשר בשנים האחרונות הופכו פופולריים יותר. כך לדוגמא אחד הצמחים הנחשבים ביותר הוא “האשווגנדה המצוי” בשימוש ברפואה ההודית. מדובר בצמח אשר מסייע בהרגעת הגוף במצבי לחץ.

יתרה מכך, מדובר בצמח אשר לא רק מסייע במצבי לחץ אלא גם מסייע להגן על המוח מפני ניוון ואף מסייע לשיפור הסימנים של החרדה. עוד נציין כי גם מזונות אנטי דלקתיים יכולים להפחית לחץ וחרדה והם מסייעים לאזן את מצב הרוח.

חשוב להקפיד על אכילת שומנים בריאים הכוללים בין היתר פחמימות וחלבון רזה. מזונות הכוללים ויטמין b מגנזיום, סידן ואומגה יכולים בהחלט להוות דרך טבעית המסייעת להפחתת חרדה. שילוב מזונות כמו סלמון או עלים ירוקים, פירות טריים או שומנים בריאים. נוסיף כי גם שמנים אתריים יכולים לתרום להפחתת מחשבות לא טובות. כך למשל שימוש בשמן לבנדר מסייע להרגיע את הגוף.

סיוע קוגניטיבי התנהגותי

המלצה נוספת אשר נמצאה יעילה להפחתת החרדה היא הדרך הקוגניטיבית התנהגותית אשר נמצאה אפקטיבית כחלק מההתייחסות הרגשית בחרדות. המטרה הינה להוביל לשינוי דפוסי החשיבה של האדם ולהוביל לשינוי בהתנהגות אשר יבוא לידי ביטוי בשינוי תפיסת המציאות ואימוץ תפיסת מציאות חדשה.

ספא משחרר חרדות

המלצה נוספת אשר מסייעת להרגעה מפני חרדות היא הגעה אל ספא. הגעה אל ספא זוגי לדוגמא בצפון נמצא יעיל עבור אנשים הסובלים מחרדות.

ספא הכולל בין היתר עיסוי שוודי מסייע להרגעת הגוף וכן אבנים חמות – אבני בזלת אשר חוממו במים חמים המונחים על אזורים שונים בגוף. מדובר בסיוע מרגיע במיוחד – החום של האבנים מעביר אנרגיה לגוף ומסייע בהרגעת המחשבות. השימוש באבנים חמות מסייע לסלק מהגוף אנרגיות שליליות אשר האבנים סופגות במהלך השימוש. מעסה מקצועי ידע להניח את האבנים במקומות מסוימים בגוף במטרה לשחרר את הלחץ ולהביא את האנשים למצב טוב.

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן