לגל ואיתן היקרים,

הגעתי לקליניקה שלכם לאחר שניסיתי כל מיני סוגי טיפולים ודי נואשתי מהמצב. חוויתי כאבים חזקים מאד בגב תחתון, שכמות, שרירים באופן כללי, כולסטרול גבוה ושומנים בדם, אוסטאופניה, תת פעילות בלוטת התריס ועוד…

לא אשקר כשאומר שהייתי מאד סקפטית בתחילת הדרך והיה לי קשה לשתף פעולה ולהתמיד, אך התוצאות לא איחרו לבוא. לאחר בדיקת הדם הראשונה בה נוכחתי לדעת שהכולסטרול הגבוה שהיה לי איבד גובה בצורה דרסטית וירד אל מתחת לקו האדום, הבנתי שאני ממשיכה ומתמידה ומחכה לתוצאות האחרות.

עברתי טיפולים (מסאג’ ודיקור) מהנים מאד, שיחות שגרמו לי לחשוב ולראות את הדברים בצורה אחרת ותוך כדי כך להסיר את ההתנגדויות שלי ולהפנים את המצב. עבדנו על המינונים כדי להתאימם לקצב ולצרכים שלי. הייתם תמיד קשובים לקשיים שלי, נוכחים וזמינים לשיחות והבהרות, התעניינתם מה עובר עלי ואם מסתדר לי… מה אומר? היה תענוג להיות מטופלת תחת ידיכם האמונות.

מבחינת התזונה היה לי קלי קלות ונראה לי שאאמץ את התזונה הזו כדרך חיים.

עם הכדורים והמיצויים היה לי קצת יותר מאתגר כי אני באופן אישי נמנעת מלקחת כדורים מכל סוג שהוא! ובכל זאת, הגענו לנוסחה שהתאימה ואפשרה לי לעמוד בזה ולהגיע לתוצאות טובות.

אך הדבר הדרסטי ביותר שאתו אני קמה בבוקר והולכת לישון בערב זה, העדר הכאבים!!! אני יכולה לעבוד בגינה ולא לכאוב, להרים את הנכדים ולא לכאוב, לעשות פעילות פיזית ולא לכאוב…. לקום מהכיסא ולהתיישר מיד ולא אחרי כמה צעדים. זה שינוי מהותי באיכות החיים ושווה כל “גרוש” והשקעה.

נשאר לנו “רק” לאזן את הבלוטה… עושה מעקב חודשי של בדיקות דם, בתקווה לתוצאות טובות…

בכייף הייתי באה למסאג’ אצל אולגה כל שבוע אם הייתי יכולה ?

תודה לכם מקרב לב על הטיפול המקצועי והמסור, הנתינה, החיוך והתקווה.

יאלי

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן