מחלות מעיים: קרוהן וקוליטיס כיבית

מערכת העיכול שלנו היא מערכת חזקה ורגישה בו בזמן. היא יכולה להיות חשופה לכל מיני מחלות דלקתיות של המעיים, כמו קרוהן וקוליטיס כיבית למשל ועוד אחרות. מחלות אלו, שחלקן כרוניות, יכולות לפגוע בחלקים שונים של מערכת העיכול כגון המעי הגס ו/או המעי הדק וכדומה. 

על מחלות קרוהן וקוליטיס כיבית

מחלת הקרוהן ומחלת הקוליטיס כיבית הם שתי מחלות שכיחות מאוד בארץ ובעולם. רוב הטיפול הקיים כיום מתמקד בהקלה על הסימפטומים השונים שחווה האדם החולה באחת מהמחלות הללו, במניעת סיבוכים אפשריים ובהארכה של תקופות הנסיגה של המחלות עד כמה שניתן. חשוב מאוד לפנות לרפואה המערבית הקונבנציונאלית על מנת לקבל את האבחון וההקלה שיכולות להעניק התרופות והטיפולים הקונבנציונליים השונים ויחד עם זאת לבדוק ולהכיר שיטות נוספות, טבעיות והוליסטיות, כמו השימוש במיצוי צמחים טבעיים ובהתאמות תזונה אישיות.

סיוע טבעי במחלות מעיים דלקתיות

הסיוע הטבעי במחלות מעיים דלקתיות באופן כללי, ובמחלות הקרוהן והקוליטיס כיבית בפרט, מתבסס על שלושה צירי פעולה – התאמות תזונה אישיות, שימוש במיצוי צמחים טבעיים ונטילת תוספי תזונה מותאמים אישית. אדם החולה באחת ממחלות אלו ופונה אל הדרך הטבעית יעבור קודם כל אבחון יסודי אשר יעסוק בסוג המחלה, השלב בה נמצא האדם הפונה, הסימפטומים מהם סובל ואיזה תהליכים וטיפולים עבר עד כה, אם ישנם כאלו.

סיוע טבעי יעיל

שיטות הסיוע הטבעיות במחלות המעיים הדלקתיות והכרוניות כדוגמת קרוהן וקוליטיס הן שיטות הנחשבות יעילות מאוד.

הסיוע באמצעות התאמות תזונה הוא אחד השלבים הבסיסיים ביותר במחלות אלו, שפוגעות במעיים וברור כי יהיו מזונות שייטיבו עם האדם החולה ומזונות אשר יש להימנע מהם. מזונות שכדאי להוסיף לתפריט במצבים אלו הם מזונות אשר מכילים חומצות שומן מסוג אומגה שלוש, מזונות המכילים אבץ, מזונות עתירי סיבים וירקות ירוקים.

הסיוע באמצעות מיצוי צמחים טבעיים עושה שימוש בצמחים אשר יכולים להקל על הסימפטומים השונים של המחלה, לסייע במניעת החמרה והתדרדרות של המחלה ולסייע במניעת התהליך הדלקתי המתרחש בגוף, להרגיע את מערכת העיכול ולחזק במקביל את מערכת החיסון.

תוספי תזונה תומכים בגוף ומעניקים לו את החומרים שלהם הוא זקוק במצב זה – ברזל, אומגה 3, ויטמינים מגוונים כגון ויטמין D ו-B12, פרוביוטיקה וכיו”ב.

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן