וסקוליטיס

משמעות המילה וסקוליטיס היא דלקת בכלי הדם. זוהי בעצם אסופה של כמה וכמה מחלות דלקתיות הפוגעות בכלי הדם עצמם – בעורקים, בוורידים ובדפנות שלהם. הדלקת גורמת נזק לכלי הדם, להיצרות שלהם ואף לחסימה מלאה. מחלות אלו יכולות להופיע ברמות חומרה שונות ובמצבים הקשים ביותר לסכן את החולה בהן במוות.

הגורמים למחלה

הגורם העיקרי למחלות הוסקוליטיס השונות הוא תהליך אוטואימוני. תהליך אוטואימוני הוא תהליך בו הגוף תוקף את עצמו, ובמקרה הזה את מערכת כלי הדם שלו. במצבים אלו מערכת החיסון שלנו, אשר אמורה במצב התקין והשכיח להגן על גופנו מפני מגוון רחב של מזהמים שונים, חיידקים, וירוסים, רעלים ועוד גורמים אשר יכולים לפגוע בגוף, מפנה את כוחותיה דווקא כלפי הגוף עצמו ותוקפת אותו.

ישנם עשרות גורמים שונים אשר יכולים להביא להתפרצות של מחלות הוסקוליטיס השונות בגופנו. בין הגורמים הללו ניתן למצוא זיהומים נגיפיים ופטרייתיים, חיידקים, תהליכים אוטואימוניים כמוזכר לעיל, תרופות, רעלים הנכנסים לגוף ומקורם במזון שאנו אוכלים ובכלל זה גם תזונה לקויה ומחסור ברכיבי תזונה חיוניים, פגמים בתהליך חילוף החומרים, גורמים פסיכולוגיים ואף גורמים גנטיים שונים, הימצאותם של רדיקלים חופשיים בגוף ועוד.

 

הטיפול בוסקוליטיס

כמו במחלות רבות, הטיפול בוסקוליטיס, בגורמים להן ובסימפטומים שלהם, יכול להיות טיפול מערבי קונבנציונאלי, דרך טבעית או שילוב של השניים. הטיפול המערבי הרגיל מתבסס בעיקרו על מתן תרופות. התרופות הניתנות למחלות אלו הן פרדניזון, מתוטרקסט, אזטיופרין ודומותיהן. 

יתרונותיו של הסיוע הטבעי בוסקוליטיס

הדרך הטבעית בוסקוליטיס תהייה כזו שתשאף לגעת בשורש הבעיה, לזהות אותה ולהתמודד מולה. מכיוון שמדובר במחלות אשר התסמינים שלהן נובעים ממגוון של סיבות גם הדרך הטבעית במחלות אלו צריכה להיות טיפול הוליסטית ומקיפה. 

נתיבי הסיוע הטבעיים אשר יכולים להועיל במקרה של וסקוליטיס הם באמצעות מיצוי צמחים טבעיים, יצירת שינוי תזונתי הכולל, למשל, הורדה של מזון מתועש ומזון עתיר בשומן רווי, מהתפריט, עיסוי ומגע כמו שיאצו, דיקור וכן, שימוש בתוספי תזונה מותאמים. בנוסף, הדרך הטבעית הינה הוליסטית ומקיפה, ולכן תינתן בו גם מקום לגורמים נפשיים כמו מתח וחוסר שקט פנימי וכן גם פעילות גופנית תתרום במקרה זה.

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן