מרבית האנשים, כאשר הם שומעים על טיפול טבעי במחלה או בסימפטום מסוים, נוטים לחשוב שמדובר במשהו לא סביר, משהו שהוא טוב לתקפה קצרה ולא מעבר לכך, משהו שרק אנשים “משוגעים” מאמינים בזה ולא כל אחד, הרי למה שבן אדם יבחר בטיפול בעזרת חומרים טבעיים שלא ברור הסגולות שלהם, אם הם יכולים להשתמש בתרופות שרמת היעילות שלהם הוכחה באינספור מחקרים? ההסבר לכך הוא די פשוט, טיפול טבעי מתבצע באמצעות חומרים טבעיים, חומרים שהגוף שלנו מכיר ויכול לצרוך בקלות רבה יותר, מאשר חומרים כמו תרופות שעם כל היתרונות שיש להן, הרי שיש בהן גם משהו ממכר, הן יכולות לייצר תופעות לוואי, ולא פחות מהותי, בחלק מהמקרים החיידקים בגוף יכולים לפתח עמידות לתרופה וזה עלול להיות מאוד בעייתי. דוגמא טובה לכך אפשר לראות במקרה של טיפול בקרוהן. מדובר על מחלה שיכולה לכלול גם טיפול טבעי וגם טיפול רגיל, כלומר טיפול באמצעות תרופות אנטיביוטיות ואחרות. זו דוגמא קלאסית למחלה שאנחנו מכירים היטב את התסמינים שלה, אנחנו יודעים שהיא דלקתית, אנחנו יודעים למה היא יכולה להתפתח, וכן שניתן לטפל בה גם באמצעות חומרים רגילים וגם באמצעות חומרים טבעיים. על מנת לטפל במחלת קרוהן, אפשר להשתמש בין היתר באנטיביוטיקה, סטרואידים וחומרים נוספים, אשר מוגדרים “רגילים”. כל רופא ירשום מרשם כזה, מתוך הנחה שאחת התרופות הנ”ל יכולה לעזור בטיפול במחלה. אך חולים שיתעכבו על השאלה, מה יכולה התרופה לעורר אצלם, האם זה נכון להשתמש בה, יגלו שלכל תרופה יש תופעות לוואי שונות, לכל תרופה יש השפעה אחרת, כל תרופה יכולה לעורר מצב חדש, אשר ייתכן ויהיה בעייתי יותר מטיפול בקרוהן האם זה נכון לגבי טיפול טבעי? עולה שאלה חשובה, האם זה לא כך במקרה של טיפול טבעי בקרוהן? התשובה היא לא בדיוק, מאחר והטיפול כולל מספר מסלולים, והוא כולל שימוש בחומרים שהגוף שלנו מכיר יחסית, אז הרבה יותר נכון לבחור בטיפול טבעי על פני מסלול של טיפול רגיל. כשאנחנו בוחרים להשתמש בטיפול טבעי, הדבר מתבצע כמובן אחרי תהליך של אבחון המחלה, כשאנחנו יודעים עם מה אנחנו מתמודדים, באיזה מצב אנחנו ואספקטים נוספים חשובים. אנחנו גם יודעים, מה יכול להתאים לנו ומה פחות. במסגרת טיפול טבעי בקרוהן, אנחנו נשתמש בין היתר בתרופות טבעיות, בתזונה נכונה, ובחומרים נוספים שכולם מגיעים מהטבע אשר יכולים לשפר את המצב שלנו, להתמודד עם המחלה ולהקטין את רמת הסיכון ממנה. מן הסתם, אנחנו ניעזר באותם אלמנטים רק אם אנחנו נהיה מטופלים אצל מטפל מקצועי ומוסמך שמכיר את הנושא. אנחנו לא יכולים להיות מטופלים אצל גורם שאיננו מכיר את הנושא, שכן זה עלול לפגוע בנו ולסכן אותנו עוד יותר.

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן