גידול נאורונדוקרין בראש הלבלב

NEUROENDOCRINE TUMOR (NET)

גידול נוירואנדוקריני בלבלב NEUROENDOCRINE TUMOR (NET), המאופיין במיקומו במערכת העיכול והלבלב.

גידול נוירואנדוקריני הינו גידול נדיר יחסית. הכינוי אנדוקריני נובע מיכולתו לצמוח מתאים היודעים לייצר ולהפריש הורמונים מסיבות שונות. הגידול האנדוקריני מאופיין כגידול איטי מאוד ובכך יכול להתפתח במהלך שנים רבות. לגידולים הללו יש תסמינים בדומה לכאבי בטן, שלשולים, השמנה, חום, נפילת סוכר, חולשה, רעד, דחף עז לאוכל ועוד. קיימים טיפולים מגוונים בדומה לניתוח או טיפול דרך הורמון המכונה סומטוסטטין בהזרקה חודשית אך גם טיפול קרינתי ועוד.

את ההתמודדות בגידול בלבלב אני אכן מכנה “גיוס כל הכוחות”. 

הקרב מול בעיה של גידול בלבלב ואדנומה אינו סוג של התנהלות כנגד בעיה בחלבון או מוטציה כי אם מלחמה אשר יש בה חזיתות רבות שאותן חשוב לתקוף בכל הצבא האפשרי שנמצא תחת ידינו.

מטרת הדרך הטבעית

המטרה בדרך הטבעית בגידול בלבלב ואדנומה דרך צוף צמחים הינה לרתום, לגייס ולהפעיל באופן המיטבי ביותר את מערכת הריפוי הטבעי בגוף תוך מבנה פרוטוקול מותאם ומושכל. יש להעצים את יכולת החיסון וליצור שיפור דרמטי בחיזוק ויכולת התנגדות של הגוף בכל הרמות: הגופנית, הפסיכולוגית והרוחנית וזאת החל מרמת התאים, הרקמות, אברי ומערכות הגוף כולו וכמובן ההיבטים הנפשיים והרוחניים.
חשוב מאוד להסתייע בדרך הטבעית, לשם ההתמודדות עם הבעיה, השלכותיה והתפתחותה.

חשוב ליצור את האינטגרציה הקלינית היעילה ביותר וזאת דרך המדע הקליני של מיצוי צמחים טבעיים, הנחיות תזונתיות, הנחיות לפעילות גופנית, תוספי תזונה, הפחתת הדחק ועוד.

ניצור חזית עימות טבעית וזאת תוך התאמה אישית, כדי לסייע בשיפור הבריאות, ניצור מפת דרכים, מיצוי צמחים טבעיים מובילים, פעילות גופנית מתונה ועוד כדי ליצור דרך התמודדות חשובה עד מאד למלחמה בבעיה.

הדרך הטבעית מהווה כלי סיוע אדיר ממדים, תומך, משלים ומחזק גם את הטיפול הקונבנציונאלי.

חשוב להגיע לפגישת אבחון.

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וטיפול טבעי?
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!

לפגישת אבחון וייעוץ עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן