18.8.19

איתן היקר,

עבר חודש וקצת מאז שהגעתי אליכם למרפאה, ונכון שהיו עליות ומורדות במצבי הנפשי גם בגלל תסמיני גמילה מתרופות מכל ה8 שנים האחרונות.

לא היה קל, מניחה שגם לכם לפעמים, אבל אני רוצה לומר לך מעומק ליבי שאני כל כך מעריכה את כל העזרה שלך והאמונה שלך בי שאצליח להתגבר על כל קושי.

תודה שלא התייאשת במהלך הטיפול אתה ההוכחה למהו מטפל טוב ומסור בבני אדם ובנפש שלהם!

ממך למדתי שאסור לוותר, שצריך להתרומם מכל קושי ותמיד הפחת בי את האמונה שאצליח לצאת מזה ללא תרופות בעזרתך ובזכות צמחי המרפא הנפלאים שלך.

נכון עדיין אני נמצאת בתהליך החלמה אך אני מרגישה יותר מחוזקת יותר טוב מההתחלה עם המון תקווה ואמונה שיכול להיות טוב בסוף? אני רוצה להתנצל אם היה קצת קשה איתי בחיי שזה רק בגלל שלא הרגשתי טוב.

אני מאוד מוקירה לך לגל ולגלית תודה ענקית בעיקר תודה שלא השארתם אותי לבד עם כל הקשיים ולא ויתרתם עליי.

מרגש אותי מאוד שלא ויתרת על לטפל בי זה לא מובן מאליו אתה פשוט נותן את כל הנשמה לאדם שאתה מטפל בו זה מדהים? אז באמת באמת אני שמחה שהגעתי אלייך מלבד הטיפול בצמחים למדתי ממך המון מכל הטיפים והעזרה ראיתי שאכפת לך ממני שאתה רוצה שאביא נחת לאמא זה מרגש אותי מאוד.

תבורך איתן? שאלוהים ייתן לך תמיד כוחות לטפל באנשים וגם להציל את נפשותיהם זו זכות ושליחות בחיים האלה.

תאמר לגל ולגלית תודה ענקית ממני

סליחה אם היה קצת קשה בדרך ואני אשמח מאוד מאוד להישאר איתכם בקשר תמיד ??

שיהיה יום מבורך לכולכם.

 

 

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן