ב”ה

לאיתן היקר!!!

זה התחיל מסחרחורות לא ברורות מזה כשנה שאי אפשר היה לתפקד איתם בחיי היומיום , וכל הבדיקות ברפואה הקונוונציונלי היה תקין ולא היה מובן ממה זה בא.
עד שהגעתי אליך (דרך האתר…)ולאחר ריאיון מעמיק הצלחת להגיע לנפש הפצועה והפגועה קשות בתוכי עמוק במשך שנים רבות שהצליחה לפגוע במשפחה שלמה שהכי יקרה לי מכל בעלי וילדיי. בצורה מאוד הרסנית וללא כל שליטה בהתפרצויות זעם קשות , חוסר שקט, אי יציבות, עצבנות, מתח נפשי קשה ובין היתר היו בעיות של מערכת העיכול : כאבי בטן לעיתים קרובות צרבות ועוד…

אחרי זמן קצר של טיפול בצמחי מרפא בשילוב תזונה בריאה ספורט הליכה ודיקור כבר לא הרגשתי סחרחורות אחרי שבועיים של טיפול ויחד עם זו מערכת העיכול הסתדרה, והמשך טיפול של כחודשיים משהו פתאום קרה ….

חיי השתנו מקצה לקצה חיים חדשים לגמרי בשקט הפנימי שאי  אפשר לתאר במילים את גודל התחושה לשליטה עצמית, לקבלה של דברים שלא מסתדרים בחיים כמו שרוצים ללא עצבים או התפרצויות זעם קשות על בעלי או ילדיי שהרגשתי אותם כ10 ילדים (2 שהיו בריאים) הרוגע והשלווה שבתוכי היה שווה להגיע לירח בשביל למצוא תרופת פלא להרגשה הנפלאה שקיבלתי בזכות הטיפול המדויק שקיבלתי ממך איתן , אין מילים לתאר את גודל הערכה הרב תודות והמסירות שהענקת לחיי והצלת משפחה שלמה!!!!

אולי יעניינו אותך גם:

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן