[טיפול טבעי באי איזון הורמונלי, סוכרת מסוג 1 בערכי טסטוסטרון גבוהים, TSH נמוך (בלוטת התריס), כאבי ראש קשים, מיגרנות ושיעור יתר]

הגעתי לצוף צמחים כאשר אני סובלת מאי איזון הורמונלי שבעוד היה ניתן להמשיך לחיות איתו בחרתי לטפל בו. בנוסף הגעתי עם מחלת רקע שלא הייתי מעוניינת בטיפול בה (סוכרת מסוג 1 – תלויה באינסולין) שכן חייתי איתה בשלום ואיזון.

הגעתי על מנת לטפל באי איזון ההורמונלי שהתבטא בערכי טסטוסטרון גבוהים, TSH נמוך (בלוטת התריס), ESTRADIOL גבוה, ANDROSTENDIONE גבוה, כאבי ראש קשים, חולשה, כאבי בטן, בחילות, הקאות, מיגרנות קשות, שיעור יתר, PMS וכאבים נוראים במהלך המחזור החודשי.

לאחר השלבים הראשון והשני בהם התבקשתי ליטול קפסולות ומיצויי צמחים למיניהם, להגיע לטיפולי מגע מפנקים ולשמור על תזונה נוקשה למדי, באמת היה ניתן לראות שיפור כאשר ביצעתי בדיקות דם, והערכים שלא היו תקינים הפכו לתקינים. בנוסף היה ניתן לראות את השיפור בדלילות השיעור, והפחתה בכאבי הראש, המיגרנות והבחילות.

לסיכום,

בעוד הטיפול לא היה קל כלל, אני שמחה שהחלטתי לנסות אותו ולטפל בבעיה שכבר מספר שנים אני מתעלמת מקיומה משום שלא היוותה בעיה כזאת שתצריך התערבות רפואית.

בברכה

(ללא שם)

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן