דלקת בערמונית ותסמיניה

בלוטת הערמונית ממוקמת מתחת לשלפוחית השתן בגופם של אוכלוסיית הגברים, תפקידה של בלוטת הערמונית הוא לייצר חלק מנוזל הזרע. הבלוטה מתפתחת עד גיל 20 וממשיכה לגדול באיטיות עד גיל 40. היא ממשיכה לגדול גם לאחר מכן אך לא מחייב שיופיעו תסמינים לדלקת בערמונית.

התסמינים עשויים להיות מורגשים באזור האגן, איבר המין הגברי בעת מתן שתן או זרע, כאבים באזור המדובר, כאבי גב, תשישות עייפות ויכול גם להגיע לעקרות, תחושה כללית לא טובה וחלילה גם לסרטן.

ישנם ארבעה סוגים לדלקת בערמונית:

  • דלקת ערמונית חריפה וחיידקית
  • דלקת ערמונית כרונית חיידקית
  • דלקת ערמונית כרונית אך לא חיידקית, הנובעת בעיקר מלחצים נפשיים
  • דלקת ערמונים ללא תסמינים הנובעת בעיקר מדלקת

מהו הטיפול המקובל בדלקת בערמונית?

הטיפול המקובל הוא פנייה לרפואה הקונבנציונלית לקבלת טיפול אנטיביוטי ועוד תרופות.

דלקת הערמונית עלולה להפוך מדלקת חיידקית לדלקת כרונית ולהחמיר.

מה משמעות הסיוע הטבעי בדלקת הערמונית?

  • נקודת מבטה של הדרך הטבעית על גוף האדם היא חשיבות יחסי הגומלין בין כל המערכות המפעילות אותו והתייחסות אל האדם כשלם והסינרגיה של כל איברי הגוף.

אם יש דלקת – קיים חוסר איזון בגוף על כן חשובה החזרת האיזון לגוף.

  • ראשית חשוב לאבחן נכון את סוג הדלקת ולזהות את המכשולים השונים העומדים בפני החולה וכיצד ניתן להסירם. ברגע שהמכשולים הוסרו, אנחנו יוצרים סביבה טבעית, פנימית וחיצונית התומכת וממוקדת בבעיה.
  • אופן ההתמודדות הטבעית בדלקת הערמונית, הוא סיוע תומך, מעודד, מחזק ומנחה, אשר נותן מענה גם לתסמינים רבים וקשים אשר חשובים לא פחות.
  • הסיוע החשוב ביותר עבור דלקת בבלוטת הערמונית, על כל השלכותיה ותסמיניה הוא השילוב הנכון של הדרך הטבעית הכוללת נתיבים רבים יחד עם מיצוי צמחים טבעיים ויחד הם מהווים אמצעי אדיר להתמודדות עם המחלה.

כשניגשים לדרך הטבעית עבור דלקת הערמונית, חשוב להבין שבכדי להחזיר את האיזון לגוף יש צורך בתהליך הדורש מחויבויות עמוקה לשינוי רציני באורח חיים. שינוי זה כולל תזונה, פעילות גופנית, שיטות הרפיה ועוד.

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן