בס”ד יום  רביעי  י”ד  תמוז תשפ”ב                                         13.7.22   

פגיעה קשה ברישתית –מחלות  עיניים

לאיתן וגל היקרים

אין מילים בפי לבשר ולהודות לכם על הבשורה הנפלאה שקבלתי היום בזכותכם.

אני חוזר כרגע ממחלקת עיניים  בבי”ח אסותא בת”א , לאחר טיפולים  של שנה וביחד עם הזרקות אווסטין לתוך העין עקב פגיעה קשה ברישתית בגלל סיבוכי הסכרת הלא מאוזנת שלי, כאשר הרופאים שם אמרו לי לפני חצי שנה שהמצב מאוד לא טוב וצריך להתחיל להזריק עוד סידרה של זריקות אחרות, כדי להציל את הראיה בעין ימין.

ומזה חמישה חודשים , מאז שגיליתי אותכם והתחלתי בטיפולים הטבעיים שלכם בהקפדה ובהתמדה, הפסקתי ללכת למחלקת העיניים באסותא ,ורק טיפלתי בעיניים לפי ההוראות וההדרכה שלכם ,הן בקפסולות של צמחי המרפא שאתם מיצרים בשיטתכם המיוחדת, והן במיצויים שלכם והן בקומפרסים עם צמחי המרפא המיוחדים, והן בתזונה , וראה זה פלא שאתמול עשו לי צילום  oct   והיום עשו לי עוד כמה בדיקות, והרופאים שאלו אותי תגיד  מה עשית, שהעין שלך התרפאה לגמרי והרשתית חזרה למצב מצוין ,ועכשיו אתה יכול ללכת לאופטומטריסט שלך ולהתאים משקפיים חדשות לאחר ניתוח הקטראקט שעשיתי לפני שנה.

איתן היקר כולי תודה רבה לך על שהצלת את העין שלי ,ואני מלא תקוה שגם בשאר הבעיות שישנם ,שכבר רואים שיפור גדול בהם נוכל לברך על המוגמר ובעזרת השם נחזור לגמרי לקו הבריאות בכל המובנים.

ולא נותר לי אלא לברך אותכם שכמו שהייתם ”שליחים טובים” של ההשגחה העליונה להציל את העין שלי ולהשיבני לקו הבריאות , כך תזכו להושיע ולהביא מזור ורפואה לשאר הרבה האנשים הזקוקים לרפואה שלימה, שהרפואה הקונבנציונאלית לא תמיד יכולה לעזור להם.

                                           בברכה מרובה     מיכאל צביון 

                                              נייד  0527623857

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן