סימנים שיש לשים לב אליהם המראים חשד לסרטן השד

נשים בגיל בוגר, חייבות לקחת על עצמן אחריות ולהיבדק יותר, היות והשדיים עוברים שינוים הורמונאליים במשך החיים: מחזור, היריון, הנקה, גיל המעבר, שינויים במשקל הגוף ועוד. ברגע שאישה חשה בגוש או איזה שהוא שינוי בשד כגון בליטה או גוש, יש לפנות לכירורג בעל ניסיון בבדיקת שד לביצוע ביקורת שגרתית על פי גיל האישה. למשל שינוים בגודל השד, הופעת גוש בבית השחי, היווצרות גומות על העור באזור השד, הופעת אדמוניות או גבשושיות על עור השדיים, נפיחות בשד או בצקת, התנפחות של הוורידים על השד באופן לא אחיד , כיבים על השד ועוד.

סיוע בסרטן השד גם באמצעות מיצוי צמחים טבעיים

הדרך האלטרנטיבית, אשר מסעיית באמצעות מיצוי צמחים טבעיים קיימת גם במחלות הסרטן. קיימת פורמולה שפותחה בסין שהיא אנטי נאופלסטית הנקראת ACNO המשולבת בטיפולי הרפואה הקונבנציונאלית. תרופה זו, מסייעת בשיפור המערכת החיסונית, ומסייעת בעיכוב תאים סרטניים, משפרת את זרימת הדם ומסייעת בעיכוב הגידול ובהתפתחות הגרורות. הפורמולה הטבעית מונעת מהאיברים בגוף להיחלש, מגבירה את התיאבון ומקלה על כאבים ומתח.

טיפולים קונבנציונלים מתקדמים בסרטן השד

נטורל ויז'ן - החזון הטבעי לסיוע במחלות הסרטן

הדרך הטבעית המשלימה, המסייעת והתומכת במחלות סרטן בשילוב עם הרפואה הקונבנציונלית.

כאשר הרופא יבחין בממצאים ואכן יגלה כי למטופלת קיים גידול סרטני באחד מהשדיים, שהוא למעשה סרטן השד, עליו יהיה להחליט על דרכי  הטיפול. הרופא יבחן את מצב בלוטות הלימפה, גודל הגידול הסרטני, מצבה הבריאותי של המטופלת ויקבל החלטות. היום, לאחר השיפורים הטכנולוגיים, ניתן יהיה לבצע ניתוח הסרת גידולים באופן ממוקד וללא תפרים, כאשר ההחלמה היא קצרה. במקרים שבהם יש לכרות את השד, ניתן יהיה בעת הניתוח, לבצע ניתוח שחזור שד באופן מקצועי ואסטטי. ברגע שמטופלת הבחינה או ראתה תסמינים של סרטן השד, עליה לפעול מיד, כי הזמן הוא יקר במקרים אלה.

נתיבים משלימים מומלצים לסרטן השד

עם השנים, מחקרים רבים הראו כי ישנו קשר בין מערכת חיסונית חלשה לבין סרטן השד. שילוב של סיוע משלים עם רפואה מערבית החל להיות נפוץ יותר. דיקור סיני, נטורופתיה, תזונה, מיצוי צמחים טבעיים, עיסויים מיוחדים, ארומתרפיה, יוגה, טאי צ’י, דמיון מודרך, קבוצות תמיכה שונות ועוד, מסייעים לריפוי המחלה. היום, הגישה המומלצת הינה הגישה המערכתית, אשר בה מתואמים הרופא האונקולוג והמטפל האלטרנטיבי. 

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן