יש לי קרוהן?

מחלת קרוהן הינה מחלה מעי דלקתית כרונית, אשר עלולה לגרום לפגיעה בכל אחד מחלקי המעי, ובמקרים מסוימים גם להשפיע על מערכת העיכול כולה. המקור למחלת הקרוהן לא ידוע, אך קיימות השערות רבות לגבי הגורמים לה, אחת ההשערות גורסת כי מקור המחלה הוא בחיידק או וירוס אשר משפיע על המערכת החיסונית וגורם לדלקת באזור המעיים. השערות אחרות, מקשרות בין מצוקות רגשיות בילדות לבין הופעת המחלה. על פי מחקרים למחלה יש גם בסיס גנטי, כאשר הסיכוי של מי שיש לו בסיס גנטי לחלות במחלה גבוה בערך פי 10 מאדם ללא בסיס גנטי.

התסמינים של מחלת קרוהן

הסימפטומים של מחלת קרוהן, מזכירים במידה רבה את התסמינים של מחלות ובעיות רפואיות אחרות, לכן, חשוב שאדם אשר חווה את הסימפטומים המדוברים, יפנה לרופא, על מנת שזה יאבחן את המחלה.
התסמינים אשר יכולים להעיד על מחלת קרוהן הם:

  • כאבים בבטן הימנית התחתונה
  • שלשולים וירידה במשקל
  • נפיחות בבטן לאחר ארוחות
  • עצירות
  •  חום
  • דימום רקטאלי
  • הופעת פיסורה
  • בחילות
  • כאבים בפרקים
  • הופעה של פצעים באזור הפה

אדם אשר יפנה לרופא ויתלונן על תסמינים אלו, או על חלקם, יופנה ברוב המקרים לשורה ארוכה של בדיקות, אשר כוללות:  בדיקות דם, תרבית צואה, גסטרוסקופיה, קולונוסקופיה, ביופסיה, בליעת בריום וחוקן בריום.

יש לי קרוהן – מה עכשיו?

מכיוון שמחלת קרוהן הינה מחלה כרונית ונכון להיום אין תרופה למחלה, אדם אשר מאובחן כחולה בקרוהן, יכול להרגיש כאילו “נפלו עליו השמיים”, אז חשוב לדעת שיש קרן אור בקצה המנהרה.
ראשית כל, אצל אנשים רבים אשר חולים במחלת קרוהן ישנן הפוגות במחלה אשר יכולות להימשך גם שנים רבות.

מעבר לכך, כיום ישנם אמצעי טיפול שונים באמצעותם ניתן להשיג שליטה במחלה והקלה משמעותית בסימפטומים שלה – הטיפול הקונבנציונאלי יכול לכלול טיפול תרופתי, הזנה תוך ורידית וניתוחים שונים.
ישנה גם אפשרות לקבל סיוע טבעי בקרוהן – צוף צמחים מציעה סיוע טבעי למחלת הקרוהן המבוסס על מיצוי צמחים טבעיים, עיסויי, דיקור סיני ותזונה, אשר בכוחו להקל בצורה משמעותית על תסמיני המחלה ולהעלות בצורה משמעותית את רמת החיים של החולים בה.

אז אם אתם חשים כי הסימפטומים השונים של מחלת הקרוהן מהווים את נחלתכם, הצעד הראשון בו אתם צריכים לנקוט, זה לפנות לרופא על מנת לאבחן או לשלול את המחלה.
גם אם האבחנה תאושש את מחלת הקרוהן, חשוב לשמור על אופטימיות ולזכור שבאמצעות הטיפולים של הרפואה הקונבנציונאלית, בשילוב עם סיוע טבעי משלים בקרוהן, ניתן יהיה להשיג הקלה משמעותית בסימפטומים של המחלה.

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן