טיפים לסיוע טבעי בהתקפי חרדות

הפרעות חרדה הן תופעה מאוד שכיחה, הן אצל מבוגרים והן אצל ילדים. הרבה מאוד אנשים שחווים הפרעה שכזו, מתייחסים לכך בצורה שלילית, ולא בהכרח יודעים כיצד להגיב, יש גם רבים שבוחרים לא להתייחס לכך בין אם מתחושת בושה או מכל סיבה אחרת.

אנשי מקצוע רבים סבורים שהתקפי חרדה מיועדים לאותת לנו על סכנה מסוימת, סכנה בה אנחנו נמצאים, הרבה פעמים לא בהכרח סכנה אמיתית אך הגוף חווה את זה כך. אנחנו יכולים למצוא את עצמנו חווים התקפי חרדה בזמן משבר, לחץ, מתח נפשי, לפני שאנחנו עומדים לבצע פעולה מסוימת שיש לה משמעות ניכרת על החיים שלנו ועוד.

כלומר, בדרך כלל לא נרגיש התקפי חרדה ככה סתם אלא בסיטואציות מאוד ברורות, אז הגוף שלנו יאותת לנו שאנחנו נמצאים בפני סכנה ואנחנו צריכים לטפל בעצמנו.

כידוע, הדרך הטבעית מייחסת חשיבות רבה לאופן בו הגוף שלנו מתייחס לכל הנושא של מתחים ולחצים. חלק משמעותי בכל סוג של בעיה, נוגע באופן בו הגוף שלנו פועל ומגיב. לכן אנחנו יכולים למצוא תורה סדורה על סיוע טבעי בחרדות. בין אם זה מיצוי צמחים טבעיים לסיוע בחרדות או תוספים.

לפני שנציג כמה טיפים לחרדות באופן טבעי,  יש להדגיש, שכל סוג של סיוע טבעי, לא מיועד רק להתקפי חרדה, כלומר אם נרגיל את עצמנו לדרך, הרי שנסגל לעצמנו איכות חיים הרבה יותר טובה ושלווה.

דרכים לסיוע טבעי בחרדות

הכלל בדרך הטבעית בכלל ובפרט בכל מה שקשור לסיוע בחרדות הוא, שהכל קשור בהכל. מה שהגוף שלנו עובר קשור באופן ישיר למצבנו הנפשי ולתחושות שאנחנו עוברים. על כן לא ניתן לנתק בין השניים.

מפה עלינו להבין, בשביל להתמודד עם מחלות בכלל ובפרט עם התקפי חרדה, אנו חייבים לתת לגוף להגיע לכדי מצב של איזון, של שלווה. לכן, עלינו להפחית לחצים ולהפחית מתחים. אנו צריכים להפחית למינימום האפשרי, את גורמי הלחץ בחיים שלנו. באמצעות כמה דרכים, לדוגמא: שיאצו, דיקור סיני או כל דבר אחר.

כמו כן, על מנת להתמודד עם התקפי חרדה ולסייע להם בצורה נכונה, אנו צריכים לדעת כיצד להתייחס אליהם כשהם מתרחשים. לשם כך, עלינו ללמוד כיצד לנשום נכון, תחילה עלינו להרגיע את הנשימה שלנו ולאחר מכן עלינו להתחיל ולנשום בצורה סדירה ומאוזנת.

חשוב לומר, הסיוע הטבעי בחרדות שונה מהסיוע בדיכאון נניח, מאחר ולא תמיד אחד נובע מהשני, גם אנשים שאינם בדיכאון עלולים לחוות התקפי חרדה, זה טבעי לחלוטין.

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן