ישנן לא מעט מחלות ותופעות גופניות אחרות אשר מושפעות כך או אחרת מהתזונה שאנחנו צורכים. כל מי שמתמחה בטיפול טבעי או עובר טיפול טבעי בהתמודדות עם מחלה מסוימת, יודע שיש משמעות רבה למזון שאנחנו צורכים, לכמויות ואפילו לזמן הארוחות שלנו, בתהליך ההחלמה.

לא צריך להיות תזונאי בשביל להבין את ההיגיון שעומד מאחורי זה, הרי כשאנחנו צורכים מזון מסוים, אנחנו צורכים מרכיבים שונים שקיימים בתוכו, אם הם טובים ובריאים, אז הם יכולים לרפא אותנו, אם לא, אז הם יכולים שלא לתרום לנו שום דבר במקרה הטוב, ולגרום לנו נזק בריאותי במקרה הרע.

דוגמא טובה לכך אנחנו יכולים לראות במקרה של מחלת קרוהן. מדובר על מחלה דלקתית במעיים שנוצרת כתוצאה מחוסר יכולת של המערכת החיסונית להתמודד עם חיידקים מסוימים שנכנסים לגוף. במקרה של מחלה זו, יש משמעות גדולה לתזונה שאנחנו צורכים, שכן המחלה משפיעה באופן ישיר על המעיים ועל מערכת העיכול שלנו. אם אנחנו נצרוך מזון שהוא לא בריא לנו, אז תהיה לכך השפעה גם על היכולת שלנו לצרוך אותו וכן מעבר לכך. לכן אנחנו יכולים לראות, למשל במקרה של טיפול טבעי בקרוהן, דגש נרחב על כל הנושא של תזונה.

לפני שנציג מספר טיפים לשימוש נכון בתזונה במסגרת טיפול טבעי בקרוהן, חשוב להדגיש שתי נקודות. ראשית, עלינו לייצר לעצמנו תפריט מותאם רק באמצעות איש מקצוע, מטפל שמכיר את הנושא ורק לאחר שהוא אבחן אותו. שנית, גם אם הצלחנו להפחית את עוצמת המחלה או להירפא, רצוי מאוד להמשיך בצריכת התזונה שנקבעה לנו לצורך התמודדות עם המחלה, מאחר וזה הרבה יותר בריא, מאשר צריכת מזון בצורה רגילה.

השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!

טיפים לתזונה נכונה עבור טיפול בקרוהן

על מנת להירפא ממחלת קרוהן, כאמור, יש לשנות הרגלי תזונה. זה יכלול שינויים גם בצריכה וגם בסגנון, קרי עלינו לאכול ארוחות מסודרות יותר, ארוחות אשר בנויות ממזונות שונים. חשוב מאוד לבדוק בכל פעם איזה מזון עושה לנו טוב ואיזה לא. נעשה זאת על ידי צריכה של מזון מסוים במשך מספר ימים, לאחר מכן נמנע ממנו ונראה אם אנחנו חשים וחווים שינוי מסוים.

  • הטיפ הראשון הוא להימנע ממאכלים שכוללים פחמימות פשוטות, סוכר, קמח לבן, דברים שגם כך נחשבים פחות בריאים ומוטב להימנע מהם.
  • הטיפ השני, לצרוך חומצות שומן חיוניות כמו אומגה 3 שנמצאת בדגים למשל, כמו כן עלינו לצרוך פירות וירקות כנוגדי חימצון, ויטמינים ומינרליים. רצוי מאוד גם לצרוך מזונות אנטי דלקתיים.
  • הטיפ השלישי, מוטב להשתמש בדיאטה חצי טבעונית, במובן הזה, שיש להימנע כמה שיותר מבשר, ולצרוך דגים פעם בשבוע. מחקרים מראים שזה הרבה יותר בריא להתמודדות עם המחלה.
  • הטיפ הרביעי, רצוי לאכול ארוחות קטנות במרווחי זמן קטנים, עם לעיסה ממושכת, כלומר להימנע מארוחות כבדות שמקשות על מערכות העיכול.

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן