תרופות סבתא כאמצעי לסיוע בחרדה

מי מאיתנו לא חווה תקופות קשות בחייו?

כשיש עומס בלוח הזמנים, כשמנסים להצליח אבל מתקשים, כאשר חווים כשלון או פשוט בזמני משבר שונים… אז צצה מעין תחושה של אי שקט המתפשטת בכל הגוף ולעיתים אף מגיעה לכדי תחושת חרדה.

כשהחרדה מופיעה היא עלולה להפוך לחלק מאיתנו ולהשפיע עלינו, בקבלת החלטות חשובות, במערכות היחסים שלנו ועל אורח החיים שלנו מבלי שנשים לב.

חלקנו אף מרגישים אותה יותר ויותר גם בשגרה ללא אירוע מסוים המהווה עבורה גורם מניע.

זה מעין חוסר איזון בגופנו שכדי לפתור אותו נדרשת עבודה פנימית ומחשבה חיובית להשבת האיזון ולמיגור החרדה מחיינו.

האם תרופות סבתא יכולות לעזור לנו כשהחרדה דופקת לנו בדלת?

ישנן מספר תרופות סבתא שיכולות לתרום ולסייע בהשבת האיזון בגוף ולעזור לנו להירגע ולהזין את גופנו ומערכת העצבים שלנו מחדש.

אז מה הן תרופות הסבתא לטיפול בחרדות?

  1. תה ירוק – מסייע לאיזון קצב הלב ולחץ הדם ובכך מרגיע אותנו. ההמלצה היא לשתות חמש עד עשר כוסות תה ירוק בשבוע.
  2. פסיפלורה – הפסיפלורה ידועה ביכולותיה להרגיע את הגוף ואף מרדימה אותו אם נוטלים אותה במינונים גבוהים. ניתן להכין חליטת תה מעלי הפסיפלורה, לשתות לפני השינה להרגעה והירדמות או לפי הצורך כדי להירגע.
  3. צמחי תבלין שונים יכולים לתרום לאיזון הגוף והרגעתו – מנטה, מליסה, קמומיל ושמיר. את עלי המנטה והמליסה חולטים במים רותחים. את השמיר אפשר להוסיף לתיבול התזונה היומיומית או כף גדושה של העלים בחצי כוס מים רותחים ולשתות להרגעה. פרחי צמח הקמומיל הם המרגיעים ומהם עושים חליטת תה לשתייה.
  4. שיבולת שועל ידועה ביכולתה להזין את מערכת העצבים בגוף במיוחד במצבי לחץ וחרדה. הדרך הטובה ביותר לצריכת שיבולת השועל היא בדייסה קלה להכנה יום יום.
  5. צריכת אומגה 3 – שמן דגים עובד נפלא נגד חרדה. הוא נמצא בדגים החיים במים קרים כמו סלמון, אנשובי וסרדינים וניתן להוסיפם לתזונה היומית שלנו.

תרופות הסבתא המוצעות כאן יכולות לעזור כאשר החרדה מתחילה להשפיע ולשבש את האיזון בגופנו ומחשבותינו וכאשר אנו מחפשים מקור זמין ונח להרגעה.

אך במקרים שהחרדה עמוקה יותר ואנו בכל זאת רוצים מענה טבעי, מומלץ לגשת לקליניקה טבעית ולהיפגש עם מומחה אשר ייתן את הסיוע הטוב ביותר לחרדות המשולב עם תמציות מיצוי צמחים טבעיים ייעודיים ותכנית פעולה מסודרת.

 

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן