סיוע בקרוהן באמצעות מיצוי צמחים טבעים

מחלת קרוהן הינה מחלת מעי דלקתית כרונית, אשר למרבה הצער, עד לכתיבת מילים אלו, לא נמצא לה טיפול אשר משיג ריפוי מלא. יחד עם זאת, הבשורה המעודדת טמונה בעובדה שכיום ישנן שיטות טיפול רבות הן ברפואה הקונבנציונאלית והן בדרך הטבעית, אשר בכוחן להשיג שליטה בתסמיני המחלה ולאפשר לחולים עלייה משמעותית ברמת החיים.

התסמינים של מחלת הקרוהן משתנים מחולה לחולה, הן בהיקפם והן בסוגם, מהסיבה הזאת טיפול בקרוהן אמור להיות מותאם באופן פרטני לכל חולה – זאת כאמור בהתבסס על אבחון ראשוני, והבנה מקיפה של הסימפטומים מהם הוא סובל.

סוגי הצמחים היעילים לסיוע בקרוהן

ניתן לחלק את מיצוי הצמחים הטבעיים אשר נחשבים כיעילים ומסייעים בקרוהן לקבוצות שונות עליהן ניתן למנות:

  • צמחים אנטיספטיים 
  • צמחים מוצילגיים
  • צמחים אנטי אלרגיים 
  • צמחים בעלי פעילות אסטרינג’נטית 

מכיוון שמצבי  מתח ועצבנות עלולים להחמיר את התסמינים של מחלת קרוהן, נהוג במקרים רבים להשתמש גם במיצוי צמחים טבעיים הידועים כמרגיעים כגון: מליסה, ורבנה וקמומיל.

מיצוי צמחים טבעיים בולטים בהם נהוג להשתמש לטיפול בקרוהן

כורכום – הרכיב הפעיל של הכורכום מופק משורש הצמח ונקרא כורכומין, רכיב זה נמצא כבעל יכולת לביצוע פעילות נוגדת חמצון ופעילות אנטי דלקתית, וזאת בנוסף לעובדה שאחד מסגולותיו הוא תרומתו לחיזוק מערכת העיכול. מהסיבות הללו, כורכומין נחשב למומלץ במיוחד עבור החולים בקרוהן שהינה מחלה דלקתית.

אלוורה – ג’ל אלוורה מכיל ויטמינים, חומצות אמינו, מינרלים וחומצות שומן טובות ולכן, מומלץ גם הוא לחולים בקרוהן, אשר מקור המחלה שלהם טמון במקרים רבים במערכת העיכול, ובכוחו של הג’ל להגן על רקמת המערכת.

רימון – הרימון הינו בעל תכונות נוגדות חמצון, כאשר ריכוז גדול של החומרים הפעילים של הרימון, עליהם נמנית חומצה בשם אלג’ית, נמצא דווקא בקליפה של הרימון.

חשוב לציין שמיצוי צמחים טבעיים בתהליך סיוע טבעי בקרוהן שבהם יעשה שימוש בשלב הכרוני של המחלה, יהיו שונים מאלו בהם ייעשה שימוש בשלב האקוטי של המחלה.

צוף צמחים מספקת סיוע טבעי הוליסטי אשר מותאם באופן פרטני לכל אדם וכוללים: התאמה של מיצוי צמחים טבעיים, בניית תפריט תזונה, שיאצו ודיקור, תוספי תזונה ועוד.

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן