כל מה שחשוב לדעת על סיוע טבעי בפסוריאזיס

פסוריאזיס היא מחלת העור הנפוצה ביותר. התחלקות תאי העור במחלה, מהירה ביותר – פי 1000 בערך מקצב התחלקות תאי עור בריאים והתופעה פוגמת במראה העור ולעיתים גם יוצרת גירויים וגירודים על העור. תנו לנו לספר לכם על סיוע טבעי בפסוריאזיס.

למה זה קורה?
לפסוריאזיס צורות הופעה שונות על העור וזרזים שונים להופעת המחלה, כמו בעיות עיכול של חלבון הגורמות להיווצרות חומרים רעילים במערכת העיכול, מיעוט בצריכת סיבים תזונתיים ורעלת דם במעיים, קנדידה מפושטת במערכת העיכול, צריכת אלכוהול מוגברת, בעיות בתפקוד הכבד, חסרים תזונתיים שונים, היעדר פעילות גופנית, תפקוד ירוד של מערכת החיסון, סטרס, וגם לגנטיקה ולתורשה יש חלק בכך. כ- 40% מהחולים בפסוריאזיס מדווחים על חיים ברמת סטרס גבוהות או על אירועים רווי מתח שליוו את חייהם בחודש שקדם להתפרצות המחלה.

אנשים שסובלים מפסוריאזיס מתקשים לעיתים להופיע בציבור, נמנעים מקיום יחסים אינטימיים, ומוצאים את עצמם במתח רב יותר בשל הנגעים העוריים שמופיעים על גופם. בחלק מהמקרים, כאמור, מלווים למחלה גם גירודים, יובש, ואף כאבים.

אז מה עושים?
 מכיוון שפסוריאזיס היא מחלה שנוטה לחזור ולהתפרץ גם כשנדמה שהיא נעלמה, סיוע טבעי אכן יכול לעזור. הדרך הטבעית מתייחסת לגורמי המחלה: שיקום הכבד, הפחתת הרעילות במערכת העיכול, איזון תזונתי, הפחתת מידות הסטרס על ידי פעילויות שונות כמו ספורט, מדיטציה, יוגה, ועוד, בהתאם לאדם הסובל מהמחלה. במקביל תנתן גם סיוע טבעי חיצוני לנגעים המקומיים על העור, כדי להקל על הסבל המיידי של החולה.

בשל מורכבות המחלה, כאשר מדובר בסיוע טבעי בפסוריאזיס חשוב להקפיד על מארג כולל ולא על היבט אחד בלבד של הגורמים למחלה. סיוע חיצוני בלבד, גם אם הוא טבעי, יהיה קוסמטי. עלינו לתת מענה לכל הרבדים של הגורמים למחלה, פזיים ונפשיים גם יחד, במקביל לסיוע בנגעים.

המערך המסייע הנכון לסיוע הטבעי בפסוריאזיס חייב להיבנות על ידי צוות מקצועי ומנוסה, שיש לו את הידע הנדרש ואת הגישה הנכונה הנדרשת כדי לתת סיוע עמוק נכון ומשמעותי.

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן