קבוצת הגיל השלישי

קבוצת גיל זו מהווה נתון חדש יחסית בכלל החברה האנושית שהרי נוצרו שינויים חדים בכל הקשור לתוחלת החיים הממוצעת במהלך 100 השנים האחרונות. התהליכים המטבוליים והאבולוציה של השינוי בגיל זה שונים מאדם לאדם ולפיכך אין ההיבט הכרונולוגי מעיד על קטגוריה אחת של מצב גופני ואפיוני בריאות.

הפרופיל הגופני בגיל השלישי נובע מחוויות, פעילות, מודעות והתנסויות השונות מאדם לאדם ולכן לא ניתן ליצור קבוצה מאפיינת אחת.

יש המגיעים לגיל 65-70 במצב בריא מאוד ונטול מחלות כרוניות ולפיכך מתפקדים באנרגיה רבה ובחדווה קיומית, אך יש כאלה שהופכים למוגבלים,חולים ומיוסרים עד מאוד.

השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!

מתוך כך אנו חייבים להבין את ההכרח לשמירה על האיכות הקיימת בכל שלבי החיים וכמובן בכל הקשור לבריאות הגוף והשמירה על איזונו.

הגיל השלישי הינו חלק אינטגראלי מרצף קיום אנושי ולפיכך חווה שינויים פיזיים, מנטאליים ורוחניים.

תהליכים אלו נובעים מהיסטוריה של פעילויות החל מהילדות ודרך תחנות גיל שונות.

איכות החיים בגיל השלישי חייבת להיות יעד אשר מהווה את עמוד התווך הקיומי. בגיל זה חייבת להיות מודעות אופרטיבית לפעילות גופנית, תזונה נכונה, מנוחה נכונה, אימון מנטאלי (למידה,קריאה וכדומה) ושמירה על מוטיבים רוחניים. הגורמים והתנאים לשיפור איכות החיים רבים ולפיכך יש ליצור את ההכוונה הנכונה.

אנו ב”צוף צמחים” הקליניקה לרפואה טבעית מעניקים הכוונה,לטיפול , ריפוי, הקלה ומניעה.

נתיבי הטיפול הטבעיים שאנו מסתייעים בהם מגוונים מאוד וממוקדים לגיל השלישי. אין ספק שהצורך בשמירה על הקיום הבריא בגיל זה חייב להיות ממומש. אנו באלאיה קליניק דואגים לכך דרך נתיבי טיפול טבעיים.

הרפואה הקונבנציונאלית אינה רואה בגיל השלישי חזון ולפיכך נוצר תהליך בו הרופא אינו מגביל עצמו בכמות התרופות הניתנות . לפיכך נוצר “הרגל רפואי” המאפשר להעמיס על המטופל הקשיש שפע של כדורים אל אף תופעות הלוואי הקשות וללא כל בקורת נאותה.

תהליך זה גורם לתלות בתכשירים כימיקלים המאפשרים את הארכת תוחלת החיים אך לא את חדוות הקיום.

בגיל השלישי ניתן וחשוב מאוד ליצור יסוד לאמונה ברפואה הטבעית ובכך לטפל, לרפא, להקל ולמנוע הופעתן של מחלות רבות ואף לשפר את איכות החיים. אנו במרכז צוף צמחים לרפואה טבעית מעניקים דרך חדשה וטבעית .

אל לכם להתפשר על חייכם בגיל זה!

מגיע לכם, וזו זכותכם הטבעית לחיות בבריאות מיטבית, תחושת אנרגיה והגשמה פיזית , מנטאלית ורוחנית.

לכל סימפטום בגיל השלישי יש פתרון דרך ריפוי או הקלה.
 נתיבי הטיפול הטבעי בקבוצת הגיל השלישי

*  הכוונה לתזונה מיטבית לגיל השלישי

*  טיפולי מגע בשיטות מגוונות – איורוודה, שיאצו, עיסוי, טווינה ועוד

*  טיפולים באמצעיים מסורתיים, מוקסה, כוסות רוח ועוד

*  טיפולי דיקור סיני( אקופונקטורה)

חשוב מאוד!!!

ברפואה הטבעית קיימות תשובות רבות לשאלות קיומיות מעיקות הנשאלות בגיל השלישי

טיפול תרופתי טבעי מצמחי מרפא בדומה לכמוסות, מיצויים וחליטות (מהווים סיוע או תחליף לתרופות קונבנציונאליות)

*  הכוונה לפעילות גופנית מיטבית וממוקדת לגיל השלישי

*  הנחיות לתזונה  אורטומולוקולרית ( תוספי תזונה)

*  המלצות קיומיות

*  ועוד שפע של דרכים מתקדמות ומסורתיות
הגיל השלישי – תהליכי שינוי

במהלך תקופת הגיל השלישי מתרחשים שינויים רבים בכל הקשור להיבטים הגופניים, המנטאליים, החברתיים והרוחניים.

תהליכי ההתמרה הביולוגיים אינם מופיעים לפתע כי אם דרך אבולוציה אשר משמעותה מכלול של אירועים המהווים את ההיסטוריה הגופנית האישית. קצב השינויים שונה מאדם לאדם ולכן הטיפול הטבעי חייב להיות אישי. אחד המאפיינים לשינויי ביולוגי הינו היציאה מהאיזון הפנימי ( הומיאוסטזיס) והקושי לחזור אליו. מצב זה מאופיין בהעדר ויסות נכון של תהליכים בגוף בדומה לשמירה על איזון הסוכר, לחץ הדם, רמת השומנים בדם, תהליך ריפוי ממחלה שגרתית ועוד.

בגיל זה נוצרים שינויים גופניים רבים המעידים על התבלות הגוף וזאת דרך הפחתה במספר תאי הגוף. נוצרת גם הפחתה בריכוז החלבונים, דבר הגורם להפחתה במסת השרירים ועליה באחוז השומן.

תהליכים אלו יוצרים שינויים רבים בכל הקשור לדרישה האנרגטית של הגוף ולפיכך פעילות הגוף פוחתת.

מצב זה גורר ירידה בתיאבון הכללי וחסר יסודי באיכות המזון הנדרש לגוף. הגיל השלישי מאופיין גם בשינויים רבים בדרכי העיכול.

נגרמת הפחתה ניכרת במאגר החומציות החשוב של הקיבה, מוגבלות בכל הקשור לספיגה של רכיבי תזונה חיוניים,האטה של פעילות המעיים ושאר תפקודי העיכול. השינויים בגיל זה בגוף בכלל ובמערכת העיכול בפרט גורמים לקשיי עיכול בצורה של דיספסיה ( מיחושי עיכול רבים)

ההיבט החושי מהווה גם יעד לפגיעה ביעילותם וזאת דרך הפחתה ניכרת של יכולת חוש הטעם, חוש הראיה, חוש השמיעה וכדומה וכן חולשה כללית של מערכת החיסון, דבר העלול לשמש יסוד למחלות רבות. כל אלו משפיעים באופן ישיר על תפקוד האדם בגיל השלישי ומהווים יסוד לתחלואים רבים ולתלות בתרופות. שינויים אלה נובעים מגורמים ותנאים רבים אשר ניתן למנוע אותם או להפחיתם באופן ניכר. ניתן לשמור על הגוף ולהעצים את הכישורים המנטאליים,הפיזיים והרוחניים.ניתן למנוע נטילת תרופות העתירות בתופעות לוואי ולחליפן בתרופות טבעיות.

הגיל השלישי אינו גזרת גורל של קיום נטול חדווה !!!

אנו בצוף צמחים ניצור אסטרטגיית טיפול טבעית להקלה,ריפוי ומניעה
הגיל השלישי – תזונה נכונה כחלק מתהליך הריפוי הטבעי

“צוף צמחים”  לרפואה טבעית מסתייע וזאת דרך ניסיון קליני עשיר והתמחות רבה,לריפוי, הקלה ומניעה של סימפטומים ומחלות רבות בגיל השלישי.אנו רואים גם את חשיבות התזונה כחלק אינטגראלי מהטיפול. אנו גם מקפידים לציין שאיכות התזונה מהווה גורם חשוב המשפיע על תהליכי הבלות וההזדקנות.קיימת קורלציה ברורה בין הבריאות בגיל השלישי לבין התזונה ואקפיד גם לציין שבגיל זה, יותר מכל גיל אחר, חשיבות התזונה ברורה. התזונה, כפי שאנו ב”צוף צמחים” נעניק לכם, מהווה יסוד לשמירה על הבריאות בגיל זה. חייב להיות איזון וחשוב לאתר את הגורמים והתנאים הפוגעים בתזונה המיטבית. כאמור, התזונה המיטבית חיבת להיות יסוד בקיום היומי. אנו נשלב בין הגדרת ההנאה מהתזונה לבין הנתיב הבריאותי. אנו גם נתחשב בהנחיותינו בכך שבמידה ויהיה קשה ליצור פרספקטיבה שונה לחלוטין בכל הנוגע לתזונה, נוכל עדיין ליצור שינוי אשר יהווה בסיס לקבלה.

לסיכום!

הגיל השלישי מאופיין בקבוצת גיל החל מ- 70. גיל זה הינו סך כל החוויות וההתנסויות הגופניות , המנטאליות והרוחניות של האדם. בגוף זה ניתן ליצור שינויים רבים ותהליכי ריפוי, הקלה ומניעה דרך הרפואה הטבעית. השינויים החלים בגוף זה בכל הקשור לפעילות האיברים השונים רבים וגורליים. יש לשמור על תזונה נכונה ולא לפתח תלות לא טבעית בתרופות רבות.

אנו ב”צוף צמחים” מסתייעים בכל נתיבי הטיפול הטבעיים, הן כאמצעי לתחליף, אך גם כהכרח לתמיכה טבעית במקביל להיבט התרופתי הקונבנציונאלי. חשוב לא לראות בתרופות הרגילות נתיב הספקה ללא הגבלה. לזכור שרוב רובן של התרופות נוגעות בתסמינים בלבד

התרופות הקונבנציונאליות משווקות בשיווק חכם, אך לא בראייה מאוזנת בכל הקשור לבריאותנו.

אנו ברפואה הטבעית ב”צוף צמחים” מקפידים על תהליך רפואי טבעי מיטבי.

אנו מקפידים על יעילות הטיפול, דבר היוצר הקלה בתסמינים, אך גם טיפול בגורמי היסוד.

אנו מקפידים על טיפול בטיחותי וזאת דרך ריפוי ללא סיכון לנזק או לתופעות לוואי.

אנו מקפידים על אופרציות אשר ניתן לבצען בעלויות סבירות.

הגיל השלישי מוגדר כקבוצת גיל מעל 70.

חשוב ליצור עמדה ממוקדת לצרכים ולקשיים הייחודיים של הגיל השלישי.

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

אולי יעניינו אותך גם:

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן