דיקור סיני זו  שיטה מהרפואה המשלימה. בשיטה הזו מחדירים מחט בעובי של שערה אל תוך הגוף, בנקודות מאוד ספציפיות. המטרה בשיטה זו היא לשחזר מחדש את האנרגיה שזורמת בגוף של כל אחד מאתנו, אנרגיה זו נקראת – זרימת הצ’י. וכך מביאים לאיזון ותורמים לריפוי של הגוף וממגרים מחלות. 

הדיקור הסיני (אקופנקטורה) הוא אחד מענפי הטיפול העתיקים של הרפואה הסינית, טיפול זה כבר קיים קרוב ל-5000 שנה בערך והוא מבוסס על תיאוריות שונות שנלקחו מתוך הפילוסופיה של הרפואה הסינית. בהרבה מקומות נעזרים בדיקור ועם השנים הרפואה הסינית הלכה והתפשטה גם באזור אסיה ואזור המערב והגיעה עד כאן, למאה ה- 20  ומאז הדיקור נחשב לשיטה פופולארית ומבוקשת.

דיקור סיני משמעות 
על-פי הרפואה הסינית, האנרגיה שנקראת צ’י, זורמת בתעלות שנקראות מרידיאניים. המרידיאניים יוצאים מתוך כל האברים שנמצאים בתוך הגוף, הפנימיים, לכיוון החלק החיצוני של הגוף, ושם שוהות כל נקודות הדיקור- נקודות שבעזרת מחט ניתן לרכז ולהשפיע על הצ’י שזורם במרידיאניים ולהצליח לאזן את האיברים ולטפל בכל מיני פתולוגיות בגוף.

דיקור סיני בתל אביב 
היום ניתן להגיע למנעד קליניקות במרכז הארץ, באזור תל אביב ולקבל טיפול של דיקור. מומלץ לחפש דיקור סיני בתל אביב ולהגיע לפי המלצות של מכרים שחוו דיקור סיני וזה עזר להם. כמו כן, כאלה ששילבו את הצמחים הטבעיים בטיפול. גם ברשת האינטרנט ניתן לקרוא הרבה על התחום ולאתר מטפל ברפואה סינית שמשלב בדיקור גם צמחי מרפא טבעיים.

השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!

תהליך הטיפול 
המחטים הדקות שוהות בגוף בין עשרים דקות לחצי שעה. הטיפול נעשה במצב שכיבה. הדיקור הסיני מאוד יעיל ומונע בעיות בריאותיות רבות כולל בעיות נפשיות, הרגעה ומניעה של מחלות.

צמחי מרפא טבעיים 
בסין מאוד מקובל לשלב בטיפול דיקור גם את הצמחים המרפאים הטבעיים. המטופל מבשל את הצמחים אצלו בבית לפי הוראות המטפל שלו. מדובר באבקה בה הצמחים היבשים לאחר תהליך מיצוי ואת האבקה הזו צריך להמיס, בדרך כלל במים ולשתות.
להלן עוד צורות בהם מגיעים הצמחים;
קפסולות – הצמחים יכולים להגיע בצורת קפסולה, קפסולה שאותה ניתן לבלוע.
טינקטורה – שזה מיצוי של אותם צמחים שמכניסים לתמיסה אלכוהולית. מיצוי זה הוא מאוד מרוכז מאוד לכן יש צורך במספר קטן של טיפות. זו שיטה שבה נוהגים לטפל בילדים קטנים ובתינוקות.
פורמולות – פורמולות קלאסיות שמגיעות בצורה של טינקטורה. אפשר לקנות אותן בבית מרקחת.

מטרתם של צמחי מרפא סיניים
צמחי המרפא הסיניים הם שיטת טיפול די נפוצה ברפואה הסינית בסין. כל טיפול שנעשה באמצעותם דורש הרבה ידע ומקצועיות. אפשר למצוא אזכורים רבים בנושא ושכתובים עוד משנת 168 שלפני הספירה, הרפואה הסינית עושה שימוש במגוון שלם של מינרלים וצמחי מרפא שלפי הפילוסופיה הסינית מסוגלים לטפל ולסייע למגוון של בעיות, כשכל צמח למעשה מצליח לתת מענה ולעזור לאיבר ספציפי בגוף. הטיפול קורה בעזרת שילוב של צמחים ומינרלים מגוונים שנקבעים על ידי המטפל לאחר אבחנה שנעשתה לו קודם לכן.

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן