שמירה על גוף בריא

הקשר בין גוף בריא לבין אריכות חיים ואיכות חיים הוא קשר הדוק אותו יש לשמר ככל הניתן.

במדריך הבא נציג לכם טיפים מצוינים אשר יאפשרו לכם לשמור על גוף בריא לאורך שנים.

כיצד אפשר לשמור על גוף בריא?

משאת נפשם של רבים הוא כמובן גוף בריא וחזק, לא רק בשל הפן האסתטי אלא גם בשל העובדה כי מחקרים אשר נערכו בכל רחבי העולם הציגו ממצאים חד משמעיים אשר קובעים כי לגברים ונשים אשר המשקל יציב לאורך זמן יוכלו להאריך חיים וכן לספק לעצמם איכות חיים מצוינת. הקשר בין גוף ונפש נבדק גם הוא, ולכן מנקודת המוצא הזו החלטנו לספק לכם טיפים מצוינים אשר יאפשרו לכם לשמור על גוף בריא וחזק, בכל גיל:

השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!

תזונה מזינה ועשירה

תחום מזונות העל הפך בשנים האחרונות לאחד הנושאים הנחקרים בעולם התזונה, וזאת לאור הועבדה כי מדענים גילו כי ישנם קבוצה של מאכלים אשר מכונים “מזונות על” המעשירים את הגוף בוויטמינים, ברזל וסידן. בקבוצה הזו ניתן למצוא דגנים מלאים, זרעי צ’יה, אסאי, ג’וגי בר ועוד. על אף כי הם נחשבים ליקרים באופן יחסי, אכילה יום יומית של מזונות מן הסוג הזה יכולה לאפשר לכם לחזק את מערכות הגוף ולספק לגוף אנרגיה חיונית. 

ניקוי רעלים

ניקוי רעלים מהגוף מהווה אפשרות מצוינת לשמור שמירה על גוף בריא, כל זאת במידה וניקוי הרעלים מתבצע באופן מבוקר ובהשגחה. ניקוי רעלים נועד בכדי לנקות את הכבד, וזאת לאור העובדה כי הכבד הוא איבר חיוני אשר אחראי על פירוק המזון. עם הזמן ובהתאם לתזונה, צובר הכבד שומנים אשר מקשים עליו לבצע את עבודתו וכתוצאה מכך נוצר מצב של אי איזון ברמות הסוכר והשומן. משום כך, ניקוי רעלים בגוף מתבסס על אכילה מבוקרת של מזונות אשר עשירים בחלבון, כמו שילוב של מיצים ייחודים אשר הם בעלי ריכוז גבוהה של ויטמינים ומינרלים. כתוצאה מניקוי רעלים לגוף ניתן לייצר איזון הורמונאלי אשר מאפשר לשמור על גוף בריא.

פעילות גופנית

פעילות גופנית מכל סוג היא חיונית לצורך שמירה על גוף בריא, גם אם אתם שומרים על תזונה מבוקרת ונכונה. פעילות ספורטיבית מומלץ לבצע לפחות אחת לשבוע, הן באופן אישי או באמצעות אימון אותו תוכלו לבצע באמצעות מאמן פרטי או בחדר הכושר. קשת האפשרויות בכל הקשור לפעילות גופנית הוא רחב, וזאת משום שכיום כל אחד יכול למצוא את הספורט אליו הוא מתחבר: הליכה, ריצה, יוגה, שחייה וגם הליכה של 20 דקות בכל יום באופן סדיר. פעילות גופנית סדירה מאפשרת למוח הורמונים אשר אחראים על רמת האושר, ולכן מדובר בפעילות הכרחית לגוף ולנפש.

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן