קוליטיס כיבית ומחלת הקרוהן

קרוהן וקוליטיס הינן מחלות מעי דלקתיות כרוניות שעדיין לא נמצא להן מרפא. מכיוון שאין ריפוי מלא למחלה, ההתמקדות כרגע הינה בטיפולים אשר ייעודם להקל על הסימפטומים, למנוע סיבוכים ולהאריך את תקופות הנסיגה אשר מאפיינות את מחלות אלו, ויכולות להמשך שנים.

חשוב לציין, שכל אדם אשר חווה את הסימפטומים המאפיינים את מחלות אלו, אמור לפנות בראש ובראשונה לרפואה הקונבנציונלית – הן לצורך אבחון המחלה, והן לצורך קבלת טיפול קונבנציונאלי בתסמיניה – ברוב המקרים, אנשי המקצוע מתחום הרפואה אשר יוכנסו לתמונה בהליך הטיפולי הם: גסטרואנטרולוג, דיאטני קלינית ורופאים נוספים – בהתאמה לסוג התסמינים וחומרתם.

חשוב שכל מי שאובחן כחולה בקרוהן או קוליטיס כיבית, יהיה מודע גם ליעילותה של הדרך הטבעית במחלת קרוהן, אשר יכולה להתבצע כתוספת לטיפול הקונבנציונאלי – אשר יכולה לבוא לידי ביטוי במגוון דרכים כמו: מיצוי צמחים טבעיים, תוספי תזונה, תזונה, דיקור סיני, שיאצו, נטורופתיה וטכניקות נוספות.

דרך טבעית לסיוע בקרוהן וקוליטיס

ישנן מספר דרכים טבעיות, אשר טומנות בחובן את היעילות הגבוהה ביותר לסיוע במחלות קרוהן וקוליטיס, בין השיטות המדוברות:

  • תזונה – מחלות הקרוהן והקוליטיס תוקפות את אזור מערכת העיכול, ולכן, שינוי התזונה, מהווה את אחד מהצעדים הראשונים בהם החולים יתבקשו לנקוט, כאשר בין המזונות אותם מומלץ לצרוך: מזונות המכילים אבץ, חומצות שומן חיוניות כמו אומגה 3, ירקות ירוקים וסיבים תזונתיים.
  • מיצוי צמחים טבעיים – ישנם מיצויי צמחים טבעיים רבים שהינם בעלי תכונות אשר בכוחם להקל על תסמיני המחלה ו/או לסייע במניעת החמרתם. בכוחם של מיצוי צמחים טבעיים לצמצם את התהליך הדלקתי, לחזק את המערכת החיסונית, להרגיע ולהגן על מערכת העיכול.
  • תוספי תזונה – ההמלצה היא לשלב תוספי תזונה כגון: ברזל, אומגה 3, פרוביוטיקה, ויטמין 12B ו-D ועוד..

כאן חשוב לציין שמכיוון שקיים שוני הן בסוג הסימפטומים והן במידת החומרה שלהם בין חולה לחולה, נדרש להתאים באופן אישי את השיטות הטבעיות לחולה – וזאת לאחר הליך אבחון מקיף ובהתבסס על תוצאותיו.

בצוף צמחים – קליניקה לדרך טבעית ומיצוי צמחים טבעיים, משלבים באופן מקצועי מספר שיטות טבעיות אשר נחשבות כיעילות ביותר במחלות מעיים כרוניות, ומותאמות באופן פרטני לחולה.
הסיוע מותאם לאחר הליך אבחון מקיף, תוך התייחסות לסוג המחלה, לשאלה אם היא נמצאת בנסיגה או שהינה פעילה ולסימפטומים לגביהם החולה מתלונן – כאשר המטרה היא התאמת תכנית אפקטיבית וממוקדת והשגת התוצאות הטובות ביותר, בזמן הקצר ביותר.

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן