תמר, לקוחה מרוצה של צוף צמחים

18:21 04.12.2022

הגעתי לאיתן טל עם בעיה, טופלתי על ידו , ומה שלשמו הגעתי, קבל מענה באופן הטוב ביותר

 

השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!

מטופלת בצוף צמחים

18:05 04.12.2022

חייבת להגיב בתור אחת שמטופלת בצוף צמחים כבר שנתיים, הגעתי לאיתן המדהים שאני סובלת מטרשת נפוצה והטיפול הקונבנציונלי שקיבלתי עשה לי פשוט נזק ואם הייתי ממשיכה את הזריקות אני לא יודעת לאן היה מגיע מצבי! הייתי מטופלת בריביף 22 ופשוט הייתי מרגישה שאני מאבדת הכרה, הגעתי לאיתן ופשוט הסברתי לו שטיפול הזריקות עושה לי לא טוב חד משמעית, והוא הציע שנשלב את הטיפול שלו יחד עם הטיפול של הזריקות, סירבתי והתחלתי טיפול של התוספי תזונה ותפריט מסודר ולאחר שנה לא רק שאני מרגישה ברוך השם מעולה, כל התופעות שהיו לי בלילות נעלמו, הגעתי לאיתן עם בדיקות דם שעשיתי לפני ולאחר שנה של טיפול ותזונה נכונה אפילו הבדיקות אינן משקרותאז די לחפש אנשים שעושים לאנשים רק טוב!איתן תודה לך על הכול בזכותך אני חיה חיים רגילים ושקטים 🙏אנשים מדהימים, יחס אישי ומשפחתי !!!

  

מעוז

17:52 04.12.2022

אני סבלתי מבעיות רפואיות ודלקות שהמרפאה וכל המכונים שהופניתי אליהם לא פתרו לי את הבעיות אלא רק עינו אותי בכל מיני בדיקות חודרניות ותרופות שלא עזרו. עד ששמעתי על צוף צמחים. למרות שהיה לי ספק בהתחלה שהם יפתרו לי את הבעיות הרפואיות שלי, אבל כן, הטיפול בצמחים שלהם עובד. לי זה פתר את הבעיות שקופת החולים שלי וכל מיני מכונים למיניהם לא הצליחו. אז אני אומר תודה לצוף צמחים ובמיוחד לאיתן וגל על זה שהיום אני מרגיש הרבה יותר טוב לאחר שקיבלתי את הטיפול שלהם. ומי שיהיה מעוניין לשמוע את הסיפור שלי אשמח לספר אותו

 

אירנה

17:45 04.12.2022

הלכתי לאיתן וטופלתי אצלו כמה וכמה פעמים, ולקחתי את התוספי מזון שהוא נותן. הם אלו שעזרו לי לחזור להיות בבריאות איתנה שוב. התוספי מזון עצמם עוזרים לכוון ולתקן את הגוף בצורה טובה יותר. התרופות הקונבציונליות פוגעות הרבה יותר בגוף , יש רשימות ארוכות בכל תרופות של סוגי פגייעות, תופעות לוואי , ומקרי קיצון .ופה בתרופות רגילות יש הרבה הרס גבוה יותר לגוף. ממליצה בחום על איתן וצוף צמחים.

 

ילנה

17:27 04.12.2022

איתן הרבליסט ואדם מקצועי מאוד, בעל ידע רב.אני מטופלת אצלו שנים. הוא היחיד שהצליח להוציא אותי מתרופות נגד אלרגיה שנטלתי במשך שנתיים .שכללו תופעות לוואי וגם גרמו לי לתאוונת דרכים .קיבלתי טיפול מפורמולות של איתן במשך 3 חודשים ובזכותן חזרתי לחיים רגילים וטובי. תודה לאיתן. למה לקלקל את שמו הטוב?

 

איתן ללוש

17:23 04.12.2022

היי נעים מאד , טופלתי אצל איתן בעבר ומעולם הוא לא זלזל בדעתם של רופאים כאלו ואחרים , נהפוך הוא הנכון , הוא דגל בשילוב בין השניים במטרה להגיע לאיזון הנכון .השילוב של הפורמולות הנהדרות , תרגילי נשימה שונים ויחס אישי חם מאין כמוהו מצד איתן בכל שעה וזמן שאינם שגרתיים הם נוף נדיר ארצנו ועל כל אני מודה וממליץ בחום לגשת לאיתן ולקבל חוות דעת נוספת וטיפול משלים תומך לגוף ולנפש .

 

michael

17:21 04.12.2022

אהבתי3לא אהבתי0

הנני מטופל בצוף צמחים כשלוש שנים, הובחנתי עם שני סוגי סרטן אלים, כיום אני ללא המחלה כמעט שנה, חייב לציין כי מעולם לא שמעתי מאיתן מילה רעה על הרפואה הקונבנציונלית, הטיפול הינו בנוסף לקונבנציונלי , בעיקר על ידי חיזוק המערכת החיסונית, שינוי אורך החיים, דהיינו תזונה נכונה, תרגילי נשימות, טיפולי מגע ודיקור וכמובן תוספי תזונה, הכל עם הסבר הגיוני ולוגי, כואב לקרוא את הדברים שנכתבו, כמי שמכיר אישית את איתן, את האכפתיות את ההבנה העמוקה ואת העזרה העצומה לכל מטופל, אל תאמינו לכל כותרת שכותבים !!!! תדברו עם מטופלים שמכירים מקרוב !!! רק בריאות

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן