איתן וגל היקרים

אתחיל בסיפור שלי בסיפור המייאש הלא מוצלח והלא נודע. בד”כ בסיפור יש סוף טוב לפני שהכרתי את איתן וגל לא היה שום אופק לסוף טוב.

לפני כ 3 שנים כשהייתי חיילת הובחנתי בבית חולים רמב”ם במחלת הפולימיוזיטיס ומאז  אני נוטלת תרופות באופן קבוע שתופעות הלוואי שלהן קשות מנשוא. ללא כל שיפור משמעותי במצבי הבריאותי, מעבר למצב הנפשי שחל עליי כל התקופה.9 שנים של כדורים כימיים, תופעות לוואי ומצבי רוח ללא אלטרנטיבה אחרת. לאחר החמרה במצבי גם פיזית וגם נפשית, אימי החליטה לקחת את הפיקוד לידיים שלה מאחר וראתה את מצבי. קושי מקימה לישיבה, טיפוס מדרגות ואף ללכת מרחק קצר. הקושי הזה היה מנהל אותי ביום יום.

הגעתי אל איתן וגל באפיסת כוחות. נסיעה של שעתיים שהרגישה לי נצח. אני זוכרת שרק בכיתי כל הנסיעה. כבר בייעוץ הראשוני הרגשתי הקלה בזכות האופטימיות והאמונה של איתן. ללא ספק איש מקצועי בעל ידע רחב, איש אכפתי ונעים הליכות.

לאורך כל התקופה הצוות היה איתי בקשר יום יומי והתעניין במצבי. היום כעבור 3 חודשים התחלתי להתאמן בחדר כושר, תנועות הגוף שלי יותר קלילות.

אני מודה על כך שהתחלתי טיפול אצל מומחים ברפואה הטבעית שדאגו לבריאותי ולהחלמתי.

צריך לשכפל אנשים כמוכם.

אוהבת מכל הלב, שרון מסילתי

 

אולי יעניינו אותך גם:

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן