נספחים נוספים להבנה מעמיקה – פסוריאזיס (ספחת)

פסוריאזיס (ספחת (psoriasis – נספחים נוספים להבנה מעמיקה 

פסוריאזיס הינה מחלת עור כרונית המלווה ברבדים אדומים (פלאק) קשקשת על פני העור, גרד ואי נוחות קשה. לעיתים התהליך הופך לדלקתי, אדום, מגרד, יבש, אך גם לח ומפריש ברמות שונות.

חשוב, כחלק מהאלטרנטיבה לסיוע בדרך הטבעית, להיות מודעים לגוף ולהבחין במקור התגובה הפסוריאטית והשיפור אשר יחול. מחקרים בני זמננו מעידים ללא צל של ספק על עלייה דרמטית בהיקף התופעה של פסוריאזיס וכן מגלים מתאם בין הבעיה לבין התזונה, היבטים אלרגניים, אי סבילות למזון וצריכה לא נכונה של רכיבי מזון וכן בגורמים נוספים בדומה, לרעלים מצטברים, מתח נפשי, מטבוליזים לקוי ותורשה.

בעת ההתפרצות הפסוריאטית נותן הרופא מרשם לטיפול חיצוני בצורה של קרמים ומשחות על בסיס חומר המכונה “קורטיזון” וחומרים כימיים נוספים כדי ליצור הפחתת הדלקת. לעיתים אכן מתרחשת הקלה רבה.

צוף צמחים בדרך הטבעית מהווה תהליך מסייע וטבעי לטיפול אלטרנטיבי משלים וליצור תהליך בריא של סיוע והקלה אך גם כטיפול תומך.

הפסוריאזיס הינה תופעה דלקתית כרונית ואוטואימונית הנובעת מחשיפה לגורמים, לעיתים קרובות כאלה שלא ניתן לזהות, תגובות דלקתיות, אי סבילות למזון ואלרגיה, תסמיני לחץ וחרדה וכן רעילות ופעילות לקויה של מערכת העיכול.

תהליך הדרך הטבעית עמוקה. חייבים סבלנות רבה והימנעות אשר לעיתים מייסרת, מכל אותם גורמים המשמשים סיבה להתפרצות. כל מאמץ שווה אל מול חזון הריפוי.

מטופלינו זוכים לסיוע טבעי ועמוק וזאת כדי לזכות בהקלה משמעותית אך חייבים סבלנות רבה בכל הקשור לטיפול בבעיות עור.

הדרך הטבעית במרכז צוף צמחים לרפואה טבעית 

אין ספק שרמת הלחץ והעומס על סביבת הגוף והסביבה החיצונית וזאת דרך תזונה לא מיטבית, הצטברות רעלים, לחץ וקשיים, חזקים מהיכולת הבסיסית של הגוף להסתגל לנתונים אלו. ההתפרצות הגורמת לפסוריאזיס נובעת ממאיצים פנימיים ומהעדר יכולת פנימית לאזן ולהתנגד לכך. הטיפול חייב ליצור העצמה של החוסן הפנימי ולהילחם בגורמי הדלקת.

הטיפול דרך התזונה חשוב מאוד אך חייב תשומת לב אישית וזאת כדי להנחות לתפריט עשיר ברכיבים בריאים תוך הימנעות מרכיבי תזונה מזיקים המעוררים דלקת. הטיפול התזונתי אינו קל אך מהווה תנאי יסודי להצלחת תהליך הטיפול. נסתייע גם במיצוי צמחים טבעיים בצורה של כמוסות, מיצויים וחליטות. הצמחים מהווים נתיב חשוב התומך באופן הכרחי באסטרטגיה להשגת היעדים.

מיצויי צמחים טבעיים משמשים את המטפלים מזה כאלפי שנים וחשיבותם כיום רבה יותר שהרי נתמכים הם דרך מחקרים מדעיים וממוצים באופן יסודי יותר. גם הדיקור הסיני וטיפולי המגע מסייעים להצלחת הטיפול, שהרי המגע מסייע להזרמה נכונה של אנרגיית בריאות תוך שימוש בשמנים מיוחדים לבעיות העור והדיקור משפעל איברים חשובים ותורם למערכת העצבים.

למארג הטיפול נוסף גם שימוש מושכל בתוספי תזונה, הנחיות קיומיות יסודיות וכן היגיינה סביבתית נכונה. נשפר את תהליך הקלת התסמינים ע”י סיוע חיצוני טבעי דרך שמנים מיוחדים ומשחות טבעיות.

לסיכום

אנו מייצגים גישה טיפולית טבעית שיכולה גם להיעשות במקביל לטיפול התרופתי, אך גם תוביל להקלה רבה.
אל תיכנעו, הדרך אינה קלה – אך טבעית, בריאה, בטוחה ושורשית אך גם משלימה ומסייעת.

רוצים לקבל מאיתנו מידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית?
לשיחת ייעוץ טלפוני - השאירו פרטים, וניצור עמכם קשר מיידי!

לייעוץ טלפוני חינם עם טל איתן CL.H
צרו קשר עכשיו!

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן