יולי 2020

חרדות, התקפי חרדה, מצבי דכאון ודכדוך המלוות באינסומניה 

בחודש מרץ השנה (2020) התחלתי לסבול מחרדות, התקפי חרדה (פאניקה), בעיות קשות בשינה ומצב רוח ירוד באופן כללי עקב התופעות הגופניות הקשות והיומיומיות שחוויתי (דפיקות לב מואצות, אי שקט כללי בכל הגוף, חולשה, תיאבון ירוד ועוד). לאחר התמודדות לבדי במשך חודש וללא כל הטבה, התחלתי ליטול כדור נוגד דיכאון, כדורי הרגעה ושינה (בהמלצת פסיכיאטר). לאחר כחודש של טיפול, מצבי לא השתפר בכלל, ואפילו החמיר.

החלטתי שאני חייבת לנסות טיפול אחר – טיפול טבעי ובריא יותר לגוף ולנפש – כשהשאיפה שלי היא להפסיק את השימוש בתרופות הקונבציונליות הכי מהר שאפשר.

לאחר חיפוש באינטרנט הגעתי לצוף צמחים, לפגישה ראשונה ומאוד משמעותית עם איתן, מטפל בעל ידע רב, אדם אמפטי ומכיל שנסך בי בטחון בכוחות הנפש שלי, ועודד אותי מאוד. קיבלתי את הצעת הטיפול שאיתן המליץ לי: התחלתי ליטול מדי יום באופן קבוע מספר גדול של סוגי מיצויים וכמוסות, הגעתי פעם בשבוע לטיפול של עיסוי ודיקור (מידיה המופלאות של עונג המטפלת), שיניתי הרגלי תזונה, למדתי לתרגל נשימות ועוד…

מיום תחילת הטיפול, נוצר קשר יומיומי ביני לבין איתן וצוות המרפאה – קיבלתי מענה לכל בירור או שאלה, איתן תמיד היה זמין לכל פניה, סיגל מצוות המרפאה היתה מתקשרת מדי יום לשאול איך אני מרגישה, איך היתה שנת הלילה ועוד… יחס מדהים ותומך.

כבר לאחר כשבוע של טיפול, הפסקתי ליטול כדורי הרגעה וכדורי שינה, מתוך אמונה שעליתי על הדרך הנכונה בטיפול הטבעי, וכך היה.

לא היה קל והיו משברים בדרך, אך התמיכה הקבועה והעידוד הבלתי פוסק שקיבלתי מאיתן, עזרו לי לא להתייאש ולהמשיך בטיפול.

משבוע לשבוע, מצבי הפיזי והנפשי השתפרו בהדרגה, עד שהגעתי ליציבות וחזרתי לתפקד באופן מלא וטוב כפי שהייתי לפני שהתחילו הבעיות. אני עדיין נוטלת כדור נוגד דיכאון, אך בטוחה שבקרוב אפחית מינון.

כיום אני ממשיכה את הטיפול המעולה בצוף צמחים, שנותן לי כוח פיזי ונפשי בשיגרת החיים.

שמחה שזכיתי בטיפול הטבעי, שהשפיע עלי כל כך לטובה. אשמח להמליץ באופן אישי לכל מי שנמצא במצבי ומתלבט באיזה טיפול לבחור, או לסייע בכל שאלה אחרת .

תודה מעומק הלב לאיתן ולצוות הקשוב והמסור (גל, עונג, סיגל וכל השאר).

נורית גל, רחובות

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן