ינואר 2017

מכתב תודה למטפל המקסים איתן – צוף צמחים

הגעתי לאיתן כשבלוטת התריס שלי לא הייתה מאוזנת והייתה מעל הנורמה (5.7) ונוגדני הבלוטה היו ברמה של 400 מה שהתבטא בדופק מואץ, עייפות ועצבנות.

פניתי לרופאת המשפחה לטיפול והיא טענה שעלי לקחת את התרופה אלתרוקסין למשך כל חיי, מפני שהדבר לא יסתדר וברגע שהבלוטה יוצאת מאיזון היא לא תחזור שוב לפעילות נורמטיבית, דבר שהגביר את הלחץ בו הייתי שרויה גם ככה.

החלטתי להמתין בעניין ולחפש מענה אחר כדי למנוע את הרס הבלוטה.

הגעתי לאיתן מצוף צמחים לאחר בירור מעמיק באינטרנט וחוות דעת שונות של אנשים שטופלו אצלו, הייתי מבועתת מהמחשבה שבלוטת התריס שלי כבר לא תחזור לתקינותה, בתור בחורה צעירה שכל החיים עוד לפניה, להיות מכורה לכדורים למשך כל חיי נראה לי אסון.

איתן הביט על הבדיקות והבטיח שבעזרת טיפול מסור ומתמשך לזמן מסוים, הבלוטה תחזור לתפקוד תקין והנוגדנים ירדו משמעותית.

כיום, שנה וחצי לאחר הטיפול בתת פעילות בלוטת התריס – שטרם הסתיים, הבלוטה שלי חזרה לגבולות הנורמה (1.6), הנוגדנים ירדו באופן ניכר (68). אני עדיין ממשיכה בטיפול כדי להגיע לתוצאה מקסימלית ולהחזיר את הנוגדנים לנורמה, יש לציין שהרגשתי השתפרה פלאים, דפיקות הלב המואצות כבר אינן, מצב רוחי מרומם ואני מרגישה בטוחה לשים את בריאותי בידיו של איתן.

אמנם הטיפול ממשיך ועדיין אינו תם, אך כפי שכתבתי בתחילה, איתן הבטיח ומקיים!

בברכה

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן