איתן יקר

בפתח מילותי, תודה מלבי לך, איתן טל,  על טיפול מסור וקשוב, על להיות זמין  ומנחה , הרבה מעבר שעות מפגש, על להיות יודעת שיש מי שמלווה, מאיר ומבהיר, כל העת בקר, ערב, סופ שבוע ………. כל רגע ניתן לטלפן , להשאיר הודעה, ואתה, איתן חוזר מסביר ומבהיר את כל שאינו ברור.

הרגשתי הייתה, להיות בטוחה , ולהיות מקבלת ריפוי ומענה , בצל אילן ענק שבתוך השקט ניתן לנוח בו, לקבל מענה, להיות מוזנים מפריו, ולשוב לדרך איתנה בריאה וחזקה, בריפוי מלא ……….

תודה איתן

השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!

איך ולמה הגעתי  לצוף צמחים ……….

לא הכרתי…… לא שמעתי……. וזכיתי ……..

לאחר תקופה, בה  חשתי נחיר אחד לגמרי חסום, לאט לאט החמיר המצב, עד כדי שני נחיריים, כמעט חסומים, לא יכולתי לנשום, לא יכולתי לדבר …….שרדתי, כשאני, ממעיטה בדיבור, כמעט לא משיבה לטלפון, מפאת חוסר הנוחות בקול שבקושי ואכשהוא נשמע ממני  ………

פה ושם, מנסה טיפות אף מדוללות, שגם הן אבדו כוחן ועזרתן ……… המצב החמיר יותר ויותר, אפילו כאבים …… ובתוך האף, תוך כדי נגיעה פוליפ ג ד ו ל…..      שניתן היה גם לראות את השפעתו, ולחוש בו  על פני השטח , בצדו החיצוני של האף…….

אני כותבת כרגע את אלו המילים, ולא מאמינה שעבר רק חודש ימים , אולי קצת פחות, מאז הגעתי לאיתן, והתחלתי את הטיפול המשולב דרכו ……… לא  מרגישה אותו אדם אז , ועכשיו …….. באתי כואבת, נאלמת, בקושי יצאו המילים, נושמת רק דרך הפה ……..

רק שלושים יום …… מנפיחות , מפוליפ גדול בתוך האף,  ועכשיו, אני מדברת , שרה, נושמת, שמחה וצוחקת, ועדיין לא סיימתי את תהליך הריפוי, אך השינוי הוא ברמת לא ייאמן, מיום ללילה, מחושך לאור, מרצון להעלם, ……. ללחזור לחיים …..

אחרי ששרדתי תקופה ארוכה, בתוך הכאבים, החוסר נוחות, בלשון המעטה, עם כל ההשלכות שנוספו ……. פתאום, עלה בי, אחרי שמששתי והרגשתי, שמה שיש לי זה פוליפ …….. אפילו לא ידעתי, שיש דבר כזה שנקרא פוליפ באף ……. תגובה ראשונית, נגשתי למחשב, כדי לקרא על המונח, פוליפ, אך במקום להיפתח במקום, בו רציתי, נפתח הדף של צוף צמחים., כמו שאמרתי לא ידעתי, לא הכרתי, רציתי לעבור לדף שבקשתי, אך משהו מבפנים, עצר מבעדי, ועיינתי בדף  שמעצמו נפתח ……

למרות שהייתי אמורה  לצאת מיד, ולא היה לי זמן לשיחה ארוכה, התקשרתי למספר, שניתן במחשב, והגעתי לגל,  סיפרתי לה את סיפור הפוליפ, על גדלו, על המצוקה שיצר אצלי, ועל מכאוביו ועל כך שדרכי היא הדרך הטבעית ………. וכמובן, הבהרתי לה את חוסר הזמן שלי לשיחה ארוכה ……… במספר מילים מדוייקות מבהירות וקשובות, עוררה את אמוני, קבעתי פגישה עם איתן לעוד יומיים ……….

הגעתי לפגישה עם איתן, עדיין בודקת, …… ו ……. רק לשבת עם איתן, לאחר שעה וחצי של שיחת הבהרה והכרות, עשה לי להרגיש טוב ………. יצאתי עם אנרגיות שופעות איתנות ומחזקות ……..

פגשתי אדם, שופע כרימון, חוקר, מלא ידע סגולות ויכולות, בעל יכולת הקשבה אמיתית ובהירה, בעל יכולת לראות את האדם ממול כמו שהוא, ואת הבעיות והמצוקות עליהן מבקש מענה ………  בעל ראיה הוליסטית , טוב לב ועדינות נסוכים על פניו, ורצון ויכולת כנים ועמוקים לאפשר להבריא ולרפא  ……..

אחרי הפגישה הזו, שאחריה היה עלי לבחור, אם פונה לטיפול עם איתן, היה לי ברור שכן. האמון שנתתי בו היה מלא

עברו כמעט שלושים יום, מדהים, מדהים, מדהים …….מצבי היום, ושוב, עדיין בתוך התהליך, עוד לא הסתיים ….. אך השינוי הוא ע צ ו ם ……… מטיב ומשמח ………

העבודה עם איתן, כדי לאפשר לכל אחד את הריפוי, מנסיוני, דורשת באמת התמסרות, עד כמה שניתן, לתהליך, אם זה עמידה  בלוחות הזמנים וההכוונה של צמחי המרפא, אם זה צורת המזון …… הדיקור……  ועוד …… אך לגמרי שכרה של זו ההתמדה, משתלמת כדאית וראוייה

ההדרכה וההנחיה של איתן וגל, הם רצופים, וזמינים כל העת, ולרגע לא הרגשתי לבד …….

עוד מילה על המקום, כה נעים, ידידותי, מעוצב מקסים, האנרגיה זורמת …….. ותמיד, מספר האנשים המתאים, לרגע נדמה שהכל נבנה נברא כאן, רק למענך ……..

תודות

תודה ענקית על הזכות, ועל היותי קשובה, לאותו דף שהנחה אותי לצוף צמחים, וכאלו הגיע עדי במקרה …….

תודה מלבי  לאיתן, השופע טוב, את תבונת הלב, ענווה, ערך כבוד, וידע ויכולת ריפוי שבא לחלוק אותם עם כל המבקש, והאיר לי חזרה את הדרך הביתה לשמחה בריאות וריפוי

תודה לגל, רעייתו של איתן, הרבליסטית קלינית, שמנהלת את הקליניקה, ברגישות, ערך קשב ואהבה, ותמיד תמיד נמצאת כשצריך, ואם  לא ענתה לטלפון ……. תמיד תמיד חוזרת ובהקדם

תודה לכל הצוות, גלית, ג”ני, אולגה ………..על הקשב המסירות האכפתיות והאהבה

ושוב, מדהים, איך אחרי שלושים יום, קטן הפוליפ באפי,. באופן משמעותי ……..וחזרתי לחיים , והקרידיט לצוף צמחים, לצוות , ולטיפולו המבורך הקשוב האוהב השופע ידע ונתינה של איתן טל

מודה על הזכות,על הריפוי  ועל המפגש

תודה

באהבה

תמר צוק

30/8/2019

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן