לאיתן שלום רב,

תומר שלנו נולד פג.

לקראת גיל שנה החלו התקפי שיעול נוראיים שהתגלו כאסטמה עד שהגענו לאשפוז של שבוע ימים כי כבר לא היה לו אויר לנשום.

מאותו הרגע תומר היה מטופל באופן קבוע באסטרואידים למניעת התקפי האסטמה. הרופא היה מקסים ונתן לנו את כל המידע ולימד אותנו מה לעשות ברגע שהילד מתחיל שיעול. אבל כל שינוי במזג אויר היה התקף. אובך בחוץ – התקף. בל”ג בעומר לא העזנו להוציא אותו החוצה. החיים שלנו נעו סביב ההתקפים שלו. ובכל פעם שהיה התקף סדרה של שבוע ימים של ונטולין שהפך אותו לעצבני והיפראקטיבי . אם היינו נותנים לו בלילה היה מתקשה לישון.

השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!

ההנחיה של הרופא הייתה לא לעבור ממצבי קור לחום. היינו הולכים לים אם היה מתחיל להתקרר בערב היה התקף. אם היינו נכנסים לאוטו ומדליקים מזגן – היה התקף.

כל חודש היה התקף לכן לא הייתה לנו אפשרות להפסיק לרגע את טיפול המנע. התקפים קשים של שיעולים לאורך כל הלילה עם קוצר נשימה.

בימים של התקפים הייתי צריכה לנסוע לגן לתת לו טיפול של משאף באמצע היום. היו פעמים שהגננות בגן הסכימו לתת לו והיו פעמים ששכחו.

כל הסיפור היה עד גיל 5 . בן דוד שלי סיפר לי עליך איתן וסיפר לי שטיפלת  באסטמה שלו .
האמת – לא האמנתי לו.
למרות שלא ישנו נורמלי כבר 4 שנים. ואז היה לתומר התקף נוראי של כמה ימים שלא ידענו איך לצאת מזה. הייתי מותשת. ואז התקשרתי אליך.

אתה איתן הקשבת והסברת . קיבלנו צמחי מרפא המותאמים לתומר +תזונה מתאימה. הסברנו לתומר מה אנחנו עושים ולמה חשוב לשתף פעולה. הוא היה מקסים והבין שיש סיכוי שהאסטמה שלו תיגמר. בן זוגי שאינו מאמין בטיפולים אלטרנטיביים אמר לי ” בעיני זה וודו אבל כבר אין לנו מה להפסיד”.

הפסקנו באותו הרגע את הטיפול במשאפים והתחלנו טיפול. זה היה תהליך של כמה חודשים שבמהלכן תומר קיבל טיפול תומך במקרים של התחלת שיעולים.

לאחר כמה חודשים יכולנו להגיד בוודאות שתומר ניצח את האסטמה בדרכים טבעיות.

כיום תומר בן 7 ללא התקפים עומד בכל מזג אויר. אפילו לובש חולצה ללא סווצ’ר.  הוא תלמיד מצוין בכתה אלף ללא בעיות קשב וריכוז שאפיינו אותו בזמן קבלת המשאפים. הוא צמח מיד לגובה גם כן. הפסקתי להיות אמא מגוננת ממזג אויר. כבר שנתיים אני ישנהJ

אני מודה לכם מקרב לב!

אפשר לטפל באסטמה גם בדרכים טבעיות וללא סטרואידים

נזירי אורה

 

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן