28.9.14

היי איתן

להלן המשוב לטיפול התומך והמשלים – שטרן אלאונורה

מימוש היעדים עד כהנכון לנקודת הזמן הזו בטיפול (טרם הסתיים) אני מרגישה כי מטרת הטיפול מושגת במלואה וזאת על פי כל הפרמטרים הן התחושתיים והן תוצאות הבדיקות.

נטורל ויז'ן - החזון הטבעי לסיוע במחלות הסרטן

הדרך הטבעית המשלימה, המסייעת והתומכת במחלות סרטן בשילוב עם הרפואה הקונבנציונלית.

מטרת הטיפול היא תמיכה בהתמודדות עם תופעות לוואי הנגרמות מטיפולים קונבנציונליים לריפוי , ריפוי הסרטן,ומניעת מחלת הסרטן. הטיפול התומך מורכב מכמוסות צמחי מרפא, תזונה, אורך חיים מבוקר, טיפול פיזי (דיקור + מגע רפואי) ועוד.

מקצועיות הטיפול

רמת הטיפול שקבלתי הייתה עניינית ומקצועית מאוד.

גישת המרפאה (איתן+ גל) במהלך הטיפול היחס היה אישי ואכפתי, תומך ומעודד. גלית ואיתן עשו ועושים כמיטב יכולתם כדי להקל עלי ברגעים הקשים. איתן וגלית היו זמינים לשאלות והתלבטויות.

הטיפול הפיזי (דיקור + מגע רפואי) הטיפול הפיזי היה חלק חשוב של הטיפול התומך. המגע הרפואי והדיקור עזרו לי להתמודד עם תופעות הלוואי של הטיפולים הכימותרפיים וההקרנות. כמו כן, החזיר את שלוות הנפש ואיכות השינה שלי. הטיפול גרם להקלה משמעותית בנימול באצבעות הידיים ובכפות הרגליים, מה שהפריע לי במיוחד לתפקוד היומיומי מבין תופעות הלוואי הרבות.

דעה כלליתאני חליתי במחלת סרטן בפעם הראשונה לפני 25 שנה, עברתי ניתוח וטיפולים קונבנציונליים בלבד. תופעות הלוואי היו קשות וסבלתי זמן רב גם לאחר סיום הטיפולים.

כשחליתי פעם שנייה – היה זה סוג הסרטן אחר, אלים יותר. הטיפולים הקונבנציונליים שקיבלתי אחרי הניתוח היו כימותרפיה, הקרנות וטיפול  ביולוגי. הקפדתי מאוד לבצע את כול ההנחיות  של איתן במהלך הטיפול התומך. בזכות הטיפול התומך ההתמודדות שלי עם תופעות הלוואי  היתה קלה יותר. מצב הרוח היה אופטימי יותר, ידעתי שאני עושה את המקסימום כדי לנצח את המחלה ואני אכן ינצח.

הרגשתך הכלליתההרגשה הכללית שלי לגבי הטיפול היא חיובית מאוד ואני מבינה שרק בזכות הטיפול אני מתמודדת עם הטיפולים הקונבנציונאליים בצורה טובה יותר ואף מרגישה חזקה הרבה יותר, דבר שללא ספק עזר לי להתמודדות ולנצחון של הסרטן ואכן הבדיקות מעידות על כך. בקליניקה אני מרגישה שמלבד לטיפול עצמו, אני מקבלת מענה להתלבטויות, יחס אישי מאוד ואכפתיות לאורך כל הדרך. אני מרגישה שהבריאות שלי חשובה למטפלים שלי וכי ישנה הירתמות של הצוות למטרת ההחלמה המלאה שלי ואכן אני מנצחת את המחלה וזאת בגלל הטיפול הטבעי המשלים בשילוב עם הטיפול הקונבנציונאלי.

בברכה, שטרן אלאונורה.

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן