לאיתן היקר, “צוף צמחים”

הגעתי אליך לפני כחמישה חודשים כאשר קיבלתי את תוצאות הבדיקות שלי אשר הראו על בעיה בבלוטת התריס (תת פעילות בלוטת התריס). הייתי דיי מודאגת כי בתוכי הבנתי מה זה אומר.

הגעתי לגיל 50 ואיתו הבעיות ההורמונאליות.

הגעתי לקליניקה במצבי דיכאון, נטילה של כדורים פסיכיאטריים, חולשה קשה, חסרת איזון נפשי, פנימי ואי שקט, גלי חום ועליה במשקל. לרופא המשפחה ידעתי שאני לא הולכת היות שהטיפול בכדורים יפתרו לי בעיה אחת ותתגלה בעיה אחרת. מניסיון, הם פותרים הסימפטום ולא את הבעיה.

נגשתי לגוגל עם המון תפילה שאגיע לאדם הנכון ולא לעוד שרלטן ואני חייבת לציין שמהרגע הראשון שהגעתי אליך לקליניקה הרגשתי את אנרגיות המקום, המקצועיות שלך וידע רב הטמון בך.

את הטיפול המסור שלך ושל הצוות המקצועי שלך וכן המקום לאודות לניר צבר האחד והיחיד שביחד בשיתוף פעולה מלא הגענו לתוצאות מדהימות ואכן הטיפול במרפאה העניק לי חירות מהדיכאון העמוק שסבלתי, מצבי הנפשי הירוד ונטילת כדורים פסיכיאטריים.

סינרגיה זאת מילה שלא ממש הבנתי את פירושה אולם עכשיו אני מבינה במלוא מובן המילה.

איתן היקר, הידע שלך, הטיפול של ניר וגל המדהימה וכמובן ההבנה שאני חייבת להיות נאמנה לתהליך ב100% הביאו לבלוטה מאוזנת, לשקט נפשי וירידה במשקל.

בהמון אהבה והערכה

שנה טובה ומתוקה.

נירה תורג’מן.

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן