איתן וגל שלום,

אתחיל מהשורה התחתונה – אני מאד שמח על פגישתנו ועל הדרך שאני הולך בה בזכותכם.

כשרק הגעתי לראשונה הייתי סקפטי מאד. לא הכרתי את הרפואה מהסוג הזה ולא הבנתי איך מכלול הדברים שאני אמור לעשות יביאו אותי לשינוי משמעותי בחיים שלי. אך האמונה הרבה של איתן הדביקה אותי ויצאתי לדרך חדשה ומרתקת.

אני מרגיש היום שאני בשליטה רבה יותר על החיים שלי. שולט על הדברים שאני עושה, על הדברים שאני אוכל וגם על המחשבות והתחושות שלי ומבין שאני זה שמנהל את הגוף שלי ואת החיים שלי ולא להיפך. באופן כללי אני מרגיש שנפתח לי נתיב חדש לחיים, אחד כזה שחיפשתי הרבה זמן.

אם אני מסתכל על השנתיים האחרונות, אני מרגיש הכי טוב שהרגשתי וזה באמת באמת נפלא.
ממצב בו כבר הלכתי עם עצמי לאיבוד, מצאתי מוצא. לא היה לי פשוט להתמודד פתאום עם קושי נפשי באמצע החיים והדרך הרוחנית הצילה אותי.

רציתי לציין בפניכם גם שהשקעתכם והיחס האישי שלכם בלטו מאד לאורך התהליך.

הדבר היחיד שנאי רואה לנכון לציין לשיפור הוא ההתנהלות ה”לוגיסטית”. פעמים רבות נאמר לי שתשלחו לי דברים במועד מסוים והייתי צריך לתזכר אתכם מספר ימים לאחר מכן שהמסמך עוד לא הגיע. בנוסף, מסמכים רבים ששלחתם לי נשלחו בריבוי קבצים ועם עומס מידע שלעיתים חזר על עצמו וגרם לי קצת ללכת לאיבוד. הייתי ממליץ למקד יותר את המידע אותו אתם שולחים ולאחד אותו לכדי קובץ אחד עם עיצוב אחד ותבנית ברורה, זה יקל מאד על חיי המטופלים ☺

מקווה שעוד נתראה בהמשך,

יובל מאואר

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן