לאיתן, גל, גלית וצוות צוף צמחים הקוסמים המקסימים,

הגענו עם בתנו, בת ה -13 (השם שמור), על מנת לבחון אפשרויות טיפול בחיידק הליקובקטור פילורי, הרוחש בבטנה מזה 3 שנים.

בתנו סבלה ב-3 השנים האחרונות מכאבי בטן קשים. לאחר אבחון החיידק, ניתן טיפול אנטיביוטי קשה ומרוכז. הטיפול עזר חלקית להפחית את כאבי הבטן הקשים ובמשך כשנתיים המצב היה סביר עם כאבים לפעמים וחוסר נוחות הרגשתית קבועה. כמובן, שילדה צעירה כל כך, בת 11-12, נתמלאה חששות מכל נסיעה ומכל מאמץ.

בשנה שעברה, במהלך בטיול במונגוליה, בתנו נתקפה כאבים קשים ביותר. בעזרת רופאה צעירה ניגשנו לבית חולים מקומי, וההבחנה הייתה שהחיידק חזר. ניתן טיפול נוסף באנטיביוטיקה והמצב השתפר מבחינת רמת הכאב.

עם העלייה לחטיבת הביניים, חזרו הכאבים ואי הנוחות, ובגדול. היו ימי היעדרות  רבים מבי”ס, ימי כאבים וסבל וקושי להתמיד בשגרת חיים רגילה (לימודים, חברים, חוגי ריקוד).

נואשים מסבבי האנטיביוטיקה החוזרים, החלטנו לחפש עזרה ולאחר שמצאנו באינטרנט מטפלים שונים לטיפול בבעיית החיידק פנינו לצוף צמחים ולאיתן טל.

באבחנתו, קבע איתן כי נראה שלא מדובר בחיידק אלא במעי רגיז. נקבע טיפול שכלל שינוי תזונתי,  טיפול בצמחי מרפא וטיפול במגע להפגת מתחים.

השינוי התזונתי היה חד ומקיף – מעבר לתזונה טבעונית ללא גלוטן. השבוע הראשון היה לא פשוט. מצד אחד, הוויתור על מאכלים אהובים והקושי במציאת תחליפים הולמים, ומצד שני עדיין לא הורגשה הקלה בתסמיני כאב ואי נוחות. ואז – קסם! החל מהשבוע השני פסקו הכאבים לחלוטין, פסקה אי הנוחות והשמיים התנקו מעננים! מאז חלפו ארבעה חודשים ללא כאב, ללא אי-נוחות, ללא חשש, ללא אנטיביוטיקה.

איתן והצוות מבחינתנו זה פלא אחד גדול. תודות לכל צוות צוף צמחים על היחס, על הרגישות, על המסירות ועל המקצועיות.

תודה גדולה מיוחדת גדולה לאיתן על האבחון, הייעוץ, הסבלנות והעידוד לאורך הדרך!

משפחתה של ש’

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן