הנני מיקי סגל, בן 75 המתגורר בגפי בקרית אונו.

איתן ידידי שלום, בימים אלה אמור אני לסיים את שלב א’  של הטיפול אצלך וכולי תמיהה מההישגים אליהם הגעתי בעזרתך ובהנחייתך.

הגעתי אליך, בהמלצת חברתי ליזה ברקת המטופלת על ידך, בגין תופעה של הזעת יתר, דבר שהפריע לי מאוד, אך לא התעמקתי ולא התעניינתי בכל טיפול, עד אשר הוזכר שמך כיודע לטפל גם בנושא זה, בטכניקה של טיפול אלטרנטיבי, בעזרת פורמולות שונות של צמחים, לפי המדע הסינית, יפנית וקוראנית.

לפי ההכרות עם אופיי הקונסרבטיבי, לא רציתי לשמוע ובוודאי לא להתחיל בדבר שלא מאמין בו (במבט רטרוספקטיבי, מתוך בורות וחוסר ידע בנושא) ולכן לקחתי לעצמי לחשוב ובסופו של דבר החלטתי ליצור קשר עימך, לשיחת הכרות וקבלת הסבר מפורט ומעמיק ללא כל התחייבות.

הפגישה נוהלה בצורת דיאלוג ואני הבהרתי שאיני מאמין בכל זה, הוספתי שאני בטוח שלא אעמוד בכל הכללים וההנחיות שהוסברו לי, כי אני אוהב לאכול ומכל הנאמר, אני אשאר רעב ולכן חבל על הזמן.

אתה איתן, בסבלנות והקשבה רבה לדבריי,  הצעת לי לחשוב ולא להחליט מיד, אבל ביקשת להחזיר כל תשובה.

לראיה, אני מדווח היום לעם ועדה בכל רם ובכל מקום שאני נמצא עם חברים וידידים, שאני לא מאמין לאלו הישגים גדולים ומשמעותיים הגעתי, אודותייך.

נושא הזעת יתר הפך לנושא משני אם כי לא זניח ואיזון רמת הסוכר שופרה, לחץ הדם הגיע לפרמטרים נורמאליים לצד הורדת המשקל ב5 ק”ג במשך 5 שבועות ותזונה בריאה המורכבת מירקות שבחיים לא אכלתי כגון כוסמת או מג’דרה ואחרים. כל אלו שינו את אורך חיי לבריאות נכונה, לשקט נפשי ולכן אני מרוצה ומתברך שיכולתי לקחת החלטה אמיצה ומסתבר שגם נכונה לבני אדם כמוני, בגילי.

לאור כל זה, כשהתחלתי בדרך הזו וטוב לי עם הטיפולים שאני מקבל, ברור לי ובטוח שרוצה להמשיך גם לשלב ב’, כי מתאים לי.

לחלק לך סופרלטיבים שאתה מקצוען, עם הדיבור השקט אבל המשכנע, עם ההתעניינות וההתקשרות שלך לביתי באמצע שבוע, בשבתות ואפילו בשעות מאוחרות, כל זה נותן לי, כפציינט, הרגשה טובה ו “של עוד” כי אתה, אין כמוך.

ברצוני להודות לניר האיש עם ” ידי זהב” נעים הליכות וכל כך מקצוען, שנעים ורצוי מאוד להגיע לטיפוליו.

תודה לגל על הטיפול המנהלי שמשלימה הרכב כה חשוב ונעים כמוכם.

לידיתכם, הייתי רוצה שכל יום יהיה יום שלישי בשבוע בין השעות 12 עד 15 כי טוב ונעים להיות אצלכם.

תודה רבה לכם.

בכבוד רב,

מיקי סגל

 

אולי יעניינו אותך גם:

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן