2017, פבר׳ 17, 14:23

הכרת תודה על הטיפול המרפאת צוף צמחים בהנהלת איתן טל.

שמי יעקב פילוס בן 31 ממודיעין. הגעתי לאיתן בדרך די מקרית  לפני כחודשיים. באותו זמן בעיית ריפלוקס שהייתה לי במשך שנים  לי החמירה למספר בעיות נוספות שאפרט את הראשיות מביניהן.

  1. התקפי חרדה {חלקם קשים ביותר} כפעמיים שלוש בשבוע.
  2. מיגרנות.
  3. חולשה כללית.
  4. דלקת בוושט {דרגה א}.
  5. צרבות בלתי נפסקות.
  6. שימוש בנוגדי חומצה מסוגים וזנים שונים {דבר שיש לאחר הניסיון שלי במרפאה להגדירו כבעיה בפני עצמה}.
  7. דספפסיה תפקודית.

היחס במרפאה בעיקר בתחום בייעוץ וההכוונה היה חסר תקדים ביחס ליחס קודם שקיבלתי במקומות אחרים ואני אף אומר שביחס למה שמוכר כיום ברחבי הארץ ובכלל.

איתן הכניס אותי לדיאטה מאסיבית ולתוכנית פורמולות וגם לעוד כמה שלבים שנועדו לשנות את אורח החיים שלי וההתנהלות שלי שכללה תזונה לקויה {ואף מזיקה לפרקים} ושימוש חסר תועלת בסותרי חומצה.

עלי לציין שאודות לאיתן אני כיום כבר לא משתמש בסותרי חומצה אפילו בשימוש חד פעמי. בנוסף איתן מנע מימני את הצורך להשתמש בתרופות פסיכיאטריות שהמרשם אליהם כבר היה מוכן. מבחינת הטיפול בבעיות עצמם , התקפי החרדה נעלמו כבר בשבוע הראשון ואילו הצרבות והסימפטומים של דלקת הוושט נמוגים מדי יום וניתן לומר שכשמונים אחוז מחומרת הבעיה נעלם נכון להיום.

עלי להוסיף שהטיפול פתח אותי לאורח חיים בריא שלדעתי מומלץ ואף הכרחי לאנשים בריאים ולא רק לכאלה שהגיעו למקום שאני הגעתי אליו מבחינה רפואית ונפשית.

אני רוצה להודות לאיתן טל האדיב והמתחשב לשאר המטפלים והמזכירות שהוכיחו לי שהשירות במרפאת צוף צמחים נעשה תוך התחשבות וכבוד למקצוע הרפואה בכלל.

בברכה.

יעקב פילוס

 

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן