איתן טל,

שלום,

פניתי אליך עם בעיה של אלרגיות המופיעות מידי יום, באזורים שונים בגוף: פרקי כפות הידיים, כפות הרגליים ועיניים בחודשים האחרונים.

התחלתי את הטיפול הטבעוני, המבוסס על נטילת פורמולות צמחיות שונות, שתיית מיצים וחליטות, דיקור סיני ושינויים בהרגליי אכילה, כפי שהתבקשתי. לסירוגין, שילבתי את הטיפולים בפעילות גופנית מתונה, כגון: תרגילי נשימה, כפיפות בטן והליכות.

לאורך כל התקופה, למרות התלות בלקיחת הפורמולות וההתעסקות בהן, הרגשתי שיפור במצבי הכללי: רוגע, ריכוז, אנרגיה, כוח, שינה טובה יותר בלילה, פעילות מסודרת יותר של מערכת העיכול, שובע (לא הייתי רעבה למרות שהאכילה התבססה על מאחלים מן הטבע, ללא ביצים, בשר, סוכר וממתקים). ניתן היה לראות שגם הורדתי כ 4 קילו ממשקל גופי, ניתן להרגיש שהתשוקה לממתקים יורדת משמעותי, עדיין אני מרגישה את זה.

לאחר כ 3 שבועות, קיבלתי אישור לחזור על: ביצים, בשר עוף, אפילו עוגת שוקולד. למרות האישור, לא הגזמתי ונשארתי נאמנה לדרך, אפשר להגיד ש”אני שוקלת וחושבת פעמיים לפני שאני מחליטה לאכול משהו שאינו בתפריט”.

מבחינת הטיפולים הגופניים: מגע ודיקור סיני – ההרגשה הינה שפשוט מזרימים אנרגיה ובריאות באותם הרגעים ותחושה זו מתמשכת ונמשכת ימים. הייתי אומרת שהתמכרתי אליה.

מבחינת התסמינים של האלרגיה, הם עדיין קיימים, אבל בעוצמה קטנה יותר. אני מקווה שבאחד הימים ייעלמו, ואז אגיד שהשגתי את מטרתי ושהגעתי ליד.

הטיפול ניתן באווירה טובה, נעימה, רוחנית, מפנקת, ההרגשה ש”אני הכי חשובה” באותם רגעים.

לצוות המטפל – הרבה סבלנות, אמפטיה, אהבה ותשומת לב. לציין שאיתן וגל עוקבים אחרי המטופלים, יוצרים קשר וחשוב להם אך אנו מרגישים לאחר שעזבנו את הקליניקה, המעקב הינו צמוד ויודעים שיש מענה וכתובת בעת

אני עובדת להתחיל שלב חדש בטיפול, וכולי שישפר עוד יותר את בריאותי הגופנית והנפשית, כמו כן שישמור על ההישגים הקיימים.

תודה רבה לאיתן, מעריכה ומאמינה בדרך הטיפולית שלך, באבחנתך והחלטותיך.

תודה רבה לכל הצוות המטפל.

יהודית גדליהו

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג.
ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר.
נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש.

המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי. 

לייעוץ טלפוני ומידע נוסף על אבחון וסיוע בדרך הטבעית
השאירו פרטים עכשיו - וניצור עמכם קשר מיידי!
קולגן פורטה פלוס
בשילוב עם חומצה היאלורונית וויטמין C
מבית היוצר של "צוף צמחים"
הימנעו מטיפולים וכדורי מרשם מסוכנים!
חיפוש
המלצות מלקוחות:
מאמרים ומוצרים אחרונים
גלילה לראש העמוד

פנו אלינו

דילוג לתוכן